iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Slecht bereik (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/70527-slecht-bereik.html)

Kjiee 01-09-10 00:15

Slecht bereik
 
Ik woon in Assen met de postcode 9403 en mijn bereik is in huis best wel vaak weg. Ook op andere plekken is het bereik vaak ver te zoeken. Ik heb ook last van de death grip, maar als ik hem daar niet vast pak, heb ik ook vaak weinig bereik.

Ik maak nu steeds screenshots van de melding 'geen bereik' en dergelijken. Heeft het zin om deze i.c.m. een e-mail naar T-mobile te sturen? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Iphone3Gs 01-09-10 15:03

niet geschoten is altijd mis zeg ik altijd maar, ik zal het gewoon dus proberen, en ik heb hier geen ervaring mee maar bel wel met T-Mobile, ik woon 25 km van Zwolle vandaan.

johanneslol 01-09-10 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kjiee (Bericht 550597)
Ik woon in Assen met de postcode 9403 en mijn bereik is in huis best wel vaak weg. Ook op andere plekken is het bereik vaak ver te zoeken. Ik heb ook last van de death grip, maar als ik hem daar niet vast pak, heb ik ook vaak weinig bereik.

Ik maak nu steeds screenshots van de melding 'geen bereik' en dergelijken. Heeft het zin om deze i.c.m. een e-mail naar T-mobile te sturen? Heeft iemand hier ervaringen mee?

:P hee ik woon in Assen met postcode 9406 :) en ik nergens problemen mee!
alleen als ik boven in mijn kamer zit heb ik soms 1 streepje bereik maar nooit helemaal geen bereik...
maar verder nergens problemen. :) zowel met als zonder hoesje !

Daffiej 01-09-10 17:57

Het zal eerder aan het T-mobile netwerk liggen dan aan de iphone :-)

Kjiee 01-09-10 23:27

Haha oke;) Maar waar moet ik dan terecht? Gewoon het klachtenformulier op T-mobile site? Of is daar een speciaal formulier voor?

Iphone3Gs 02-09-10 10:24

:mad::mad::mad::mad::mad: weer netwerk plat ik wordt gek, ik hoop dat ook dit keer het weer snel is gefikst.

Iphone3Gs 02-09-10 15:37

gefikst :D

CKremer 03-09-10 11:40

Ik sloot een zakelijk abbonement af bij T-mobile, maar heb thuis 3816 , geen bereik. Ik heb eens gehoord dat je T-mobile kunt benaderen en ze geld teruggeven. Heb nog ik weet niet hoeveel belminuten over :S

efjeem 03-09-10 20:03

Download App : Netwerkradar (gratis)
Deze registreert alle ja/nee verbindingen en stuurt ze door naar provider.

zackary 06-09-10 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kjiee (Bericht 550597)
Ik woon in Assen met de postcode 9403 en mijn bereik is in huis best wel vaak weg. Ook op andere plekken is het bereik vaak ver te zoeken. Ik heb ook last van de death grip, maar als ik hem daar niet vast pak, heb ik ook vaak weinig bereik.

Ik maak nu steeds screenshots van de melding 'geen bereik' en dergelijken. Heeft het zin om deze i.c.m. een e-mail naar T-mobile te sturen? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Welcome to the club tmobile is zwaar ***

Iphone3Gs 07-09-10 10:36

Sinds gister vrijdag overgestapt naar KPN, gister sim unlock gedaan bij T-Mobile, en geen netwerk problemen meer ondervonden de death grip ook geen last meer van. :D

bverp 07-09-10 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 554829)
Sinds gister vrijdag overgestapt naar KPN, gister sim unlock gedaan bij T-Mobile, en geen netwerk problemen meer ondervonden de death grip ook geen last meer van. :D

Heb je nu 120 euro betaald voor het unlocken van je iPhone en daarbij een nieuw abonnement bij KPN? Of is T-Mobile je tegemoet gekomen?

Iphone3Gs 08-09-10 06:00

Nee T-Mobile is me niet tegemoet gekomen, ik heb 120 euro betaald voor het unlocken, en heb alleen een nieuwe sim only 155 met extra snel internet abbo genomen bij KPN, dus ja ik heb nu 2 abbo's lopen voor 1 jaar.

theprostitute 08-09-10 17:10

Wat een Assenaren hier. Ik woon ook in 9403 maar heb nergens last van. Meestal gewoon volop bereik. 3G is wel eens wat minder op sommige plekken maar dat neem ik voor lief.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.