iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Slecht bereik (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/70527-slecht-bereik.html)

Kjiee 01-09-10 00:15

Slecht bereik
 
Ik woon in Assen met de postcode 9403 en mijn bereik is in huis best wel vaak weg. Ook op andere plekken is het bereik vaak ver te zoeken. Ik heb ook last van de death grip, maar als ik hem daar niet vast pak, heb ik ook vaak weinig bereik.

Ik maak nu steeds screenshots van de melding 'geen bereik' en dergelijken. Heeft het zin om deze i.c.m. een e-mail naar T-mobile te sturen? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Iphone3Gs 01-09-10 15:03

niet geschoten is altijd mis zeg ik altijd maar, ik zal het gewoon dus proberen, en ik heb hier geen ervaring mee maar bel wel met T-Mobile, ik woon 25 km van Zwolle vandaan.

johanneslol 01-09-10 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kjiee (Bericht 550597)
Ik woon in Assen met de postcode 9403 en mijn bereik is in huis best wel vaak weg. Ook op andere plekken is het bereik vaak ver te zoeken. Ik heb ook last van de death grip, maar als ik hem daar niet vast pak, heb ik ook vaak weinig bereik.

Ik maak nu steeds screenshots van de melding 'geen bereik' en dergelijken. Heeft het zin om deze i.c.m. een e-mail naar T-mobile te sturen? Heeft iemand hier ervaringen mee?

:P hee ik woon in Assen met postcode 9406 :) en ik nergens problemen mee!
alleen als ik boven in mijn kamer zit heb ik soms 1 streepje bereik maar nooit helemaal geen bereik...
maar verder nergens problemen. :) zowel met als zonder hoesje !

Daffiej 01-09-10 17:57

Het zal eerder aan het T-mobile netwerk liggen dan aan de iphone :-)

Kjiee 01-09-10 23:27