iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/t-mobile/)
-   -   Web 'n Walk werkt niet, KS adviseert harde reset (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/t-mobile/70581-web-n-walk-werkt-niet-ks-adviseert-harde-reset.html)

Airoflow 01-09-10 19:02

Web 'n Walk werkt niet, KS adviseert harde reset
 
Ik heb vanmiddag een web 'n walk bundel geactiveerd voor mijn T-Mobile abonnement. Zou gelijk moeten werken, maar geen teken van leven. Ik krijg steeds de melding op mijn iPhone 4 dat er geen internet verbinding is terwijl de 3G wel in beeld staat.

Inmiddels 3 keer met de klantenservice gebeld. Alles is geactiveerd en het ligt dus niet bij T-Mobile. Eerst moet ik de telefoon opnieuw starten, vervolgens een soft reset uitvoeren en nu moet ik volledig herstellen wil het volgens de medewerker werken! Er zou in mijn telefoon een blokkade zitten waardoor het niet zou werken!? Belachelijk want hiermee dwingen ze mij te updaten naar de laatste firmware!

Iemand enig idee wat ik hier mee moet doen of de problemen herkent?

Airoflow 02-09-10 18:45

Is verholpen, mag een slotje op!

Pl0xs 02-09-10 18:45

Hoe als ik vragen mag?

Airoflow 02-09-10 18:48

Gisteren update gedraaid naar 4.0.2. Ook daarna nog geen werken internet. Vanmorgen langs de T-Mobile shop geweest. De beste man daar heeft de netwerkinstellingen gereset (geen idee hoe maar de iPhone werd wel opnieuw opgestart). En een uurtje daarna had ik werkend internet.

Pl0xs 02-09-10 20:59

Oke mooi zo!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:51.