//

Waarde iPhone 4 ivm verzekering

Waarde iPhone 4 ivm verzekering discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben bezig om mijn iPhone 4 te verzekeren via mijn huidige verzekeraar, Interpolis. Dit kan met een kostbaarheden verzekering, en gekoppeld aan een inboedelverzekering ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-10, 16:52
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard Waarde iPhone 4 ivm verzekering

Ik ben bezig om mijn iPhone 4 te verzekeren via mijn huidige verzekeraar, Interpolis. Dit kan met een kostbaarheden verzekering, en gekoppeld aan een inboedelverzekering kost dit tussen de 2,5 en 3 euro per maand. De moeite waard dus. Nu moet ik echter een document overleggen waarop de nieuwwaarde van het toestel vermeld staat, is hier een officieel T-Mobile document voor te vinden? Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-10, 18:26
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Helemaal niet de moeite waard want als er echt iets mee is kan je naar je geld fluiten.
  #3  
Oud 05-09-10, 18:39
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Beter verzeker je bij "Pro Assist".
Goeie ervaring hiermee. Iphone kapot,komen ze hem halen,je krijgt dan een gelijkwaardig vervangend toestel.
Is je iPhone niet meer te maken,dan krijg je gewoon een nieuwe iPhone EN ze leveren hem af waar je wilt (in NL),dus als je wil dat ze hem op je werk komen leveren = geen probleem.

Oke,je betaald dan wel een euro of 6 a 7 per maand,maar dat is de moeite waard,vind ik..
  #4  
Oud 05-09-10, 18:45
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Eh, pro assist is tegenwoordig: 2/3 maanden wachten op je nieuwe iPhone en die vervangende toestellen nou ja Google er nog maar eens op in dit forum of bij tweakers.net...
  #5  
Oud 05-09-10, 18:47
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Als je iphone kapot gaat door eigen toedoen vergoed niemand dit. Gaat je iphone kapot door een gebrek aan het toestel zelf heb je daar 2 jaar garantie voor.
Een verzekring is echt BULLSHIT en raad de consumentenbond zelfs ook al af.
  #6  
Oud 05-09-10, 18:52
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcl! Bekijk bericht
Eh, pro assist is tegenwoordig: 2/3 maanden wachten op je nieuwe iPhone en die vervangende toestellen nou ja Google er nog maar eens op in dit forum of bij tweakers.net...
Mijn vrouw had zo'n 3 maanden geleden haar iPhone kapot,binnen 4 uur opgehaald,daarna bleek deze niet meer gemaakt kunnen worden,had ze binnen 2 weken een nieuwe iPhone...

Ik zelf heb daarintegen een half jaar geleden 3 weken moeten wachten op de reparatie,ik vond dit best meevallen..
  #7  
Oud 06-09-10, 08:45
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben Bekijk bericht
Als je iphone kapot gaat door eigen toedoen vergoed niemand dit. Gaat je iphone kapot door een gebrek aan het toestel zelf heb je daar 2 jaar garantie voor.
Een verzekring is echt BULLSHIT en raad de consumentenbond zelfs ook al af.

Maar daarom verzeker je toch? Want ik ben namelijk bang dat ik m'n iPhone per ongeluk eens laat vallen en dat er dan een megabarst zit in het scherm...
__________________
iPhone 4 16 GB!
  #8  
Oud 06-09-10, 10:57
dickdale dickdale is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

een scherm laat je maken voor ca. 75 euro... Daarnaast heb je bij een elektronicapolis vaak te maken met afschrijving ivm leeftijd. Ik zou, als ik jo was, de kleine lettertjes maar eens heel goed lezen...
  #9  
Oud 06-09-10, 11:06
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Ik heb een jaar geleden met interpolis afgesproken de waarde te stellen op de kostprijs van een simlock-vrij toestel uit België. (je bepaalt als het ware zelf de verzekerde waarde)
Vind het trouwens een top-verzekering. Voor een normaal bedrag. De iPhone verzekeringen van t-mobile en consorten hebben slechte voorwaarden. en zijn in verhouding extreem duur. Het enige voordeel van een pro-assist is dat je een vervangende iPhone krijgt tijdens reparaties e.d.
Bij technisch defect heb je toch garantie, en de Nederlandse wet schrijft voor dat je bij een apparaat als een iPhone mag verwachten dat het 2 jaar functioneert.
  #10  
Oud 06-09-10, 12:53
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben Bekijk bericht
Als je iphone kapot gaat door eigen toedoen vergoed niemand dit. Gaat je iphone kapot door een gebrek aan het toestel zelf heb je daar 2 jaar garantie voor.
Een verzekring is echt BULLSHIT en raad de consumentenbond zelfs ook al af.
Dat is toch de rede dat je een verzekering neemt? Tuurlijk, je hebt standaard garantie van 2 jaar in Europa maar dan nog. Een iPhone (zeker 4) bestaat uit veel glas, en hij heeft maar een keertje uit je handen te glijden en met een beetje pech breekt het glas. Als je dan een verzekering hebt wordt je toestel gewoon vervangen (eventueel met eigen risico [dan moet je bijvoorbeeld 30 euro betalen als het je eigen schuld is]). Dat is de rede van een verzekering: gratis (met eventueel eigen risico) een vervanging van je peperdure toestel mocht je deze in het water laten vallen, op een harde ondergrond etc.

Dingen als Apple Care aanschaffen is wel bullshit ja want wat AppleCare doet is de garantie verlenging van 1 naar 2 jaar (of bij de Mac van 1 naar 3 jaar). Alleen met de Mac zou het nog een beetje rede hebben: een jaar langer garantie, maar verder zou het onzin zijn. Mocht je een glas cola ofzo over je Mac gooien, dan heb je alsnog een probleem want dat vergoed Apple Care niet.

Zo staat er ook in kleine lettertjes op de Apple website dat je standaard 1 jaar garantie hebt tenzij je Apple Care hebt of tenzij de wet je langer garantie geeft (wat in Europa dus 2 jaar is bij zulke producten).
  #11  
Oud 06-09-10, 20:12
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Persoonlijk verzeker ik mijn telefoon niet meer, ik kan de eventuele kosten wel dragen dus dan is in mijn gedachten een verzekering niet nodig(in nederland zijn we toch al oververzekerd allemaal).
Maar in het verleden wel een verzekering gehad bij PA en nadat ik mijn telefoon in het water had laten vallen kreeg ik netjes een nieuwe.
Probeer dat maar eens bij je kostbaarheden verzekering voor elkaar te krijgen, meestal staan in de voorwaarden allemaal kleine lettertjes.....

Verzekering is dan wel veel goedkoper dan een verzekering bij PA maar je moet wel naar de vergoedingen kijken.
Een tip let op dagwaarde vergoeding, als je je iphone na een jaar laat vallen of hij gaat kapot door eigen schuld ofzo en je krijgt alleen de dagwaarde terug kun je echt geen nieuwe iphone kopen.
  #12  
Oud 25-09-10, 17:02
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Gisteren is door een ongelukkigheid de achterkant van mijn scherm deels gescheurd. Nu maar hopen dat de door mij afgesloten verzekering dit dekt.
  #13  
Oud 25-09-10, 17:04
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie Bekijk bericht
Gisteren is door een ongelukkigheid de achterkant van mijn scherm deels gescheurd. Nu maar hopen dat de door mij afgesloten verzekering dit dekt.

Als dit door eigen toedoen is veroorzaakt kan je het wel schudden.
  #14  
Oud 25-09-10, 17:15
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben Bekijk bericht
Als dit door eigen toedoen is veroorzaakt kan je het wel schudden.
En als dit buiten mijn macht gebeurd is, maak ik wel een kans?
  #15  
Oud 25-09-10, 19:49
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Als ie kapot gaat denk ik aan wat ergens anders hier op 't forum werd gezegd.. ga ik langs gasten in winkelcentrum 'De Boogaard' in Rijswijk waar ze goeie service bieden
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #16  
Oud 26-09-10, 17:32
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcl! Bekijk bericht
Eh, pro assist is tegenwoordig: 2/3 maanden wachten op je nieuwe iPhone en die vervangende toestellen nou ja Google er nog maar eens op in dit forum of bij tweakers.net...

hoe kom je hier nu bij? ik had na 2 weken een spik splinter nieuwe geseald in box gekregen ( Iphone 3gs 32Gig ) die van mij was van 4 hoog naar beneden op straat uit een gevallen 2e toestel die ik kreeg was batterij van defect en heb toen na 1 week direct weer een nieuw toestel in box gekregen dus ze leveren wel snel ene nieuw toestel collega van mij had iphone 4 ook binnen weken nieuw in huis.
Toestel van mij lande ook nog eens met dat noodweer in ene plas water dus was helemaal dood echt blij dat ik verzekerd ben bij pro assist

1 groot voordeel is ik heb nu 3 laders en kabels

Pro assist geeft gewoon super goede service eigen risico is 30 euro bij nieuwe contracten (2010) 50 euro
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB

Laatst gewijzigd door gserban; 26-09-10 om 17:38.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waarde Iphone 2G Mole@om Koopinformatie Nederland 1 27-02-10 16:23
Waarde iPhone(kapot) Fatihtjuh Koopinformatie Nederland 2 30-06-09 13:49
iPhone 16GB, 2G - Waarde? stijnjasper Archief 3 06-10-08 22:06
Waarde iPhone 1.0 jonathan Koopinformatie Nederland 9 27-06-08 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.