//

Tmobile abonnement verlengen als bestaande klant

Tmobile abonnement verlengen als bestaande klant discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als bestaande klant van T-Mobile weet ik dat als je je abonnement verlengt er vaak andere prijzen zijn dan als je overstapt van een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-10, 11:38
sandersjj sandersjj is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard Tmobile abonnement verlengen als bestaande klant

Hallo,

Als bestaande klant van T-Mobile weet ik dat als je je abonnement verlengt er vaak andere prijzen zijn dan als je overstapt van een andere provider naar T-Mobile.
Momenteel mag ik mijn iphone 300 abonnement nog niet verlengen. Maar weet iemand wat de prijzen zijn voor een Iphone4 wanneer je hem als bestaande klant verlengt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-10, 12:04
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Bij i-xxx abbonnementen voor bestaande klanten gelden dezelfde prijzen als bij nieuwe klanten. Alleen de iPhone 4 i.c.m. Relax (Online) abbonnementen leidt tot toestelkorting als bestaande klant...
Verlenging van i-300 i.c.m. iPhone 4 16 GB is €319,95 (12 maanden) en €89,95 (24 maanden)
  #3  
Oud 10-09-10, 12:49
WINDMILL WINDMILL is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard Contractverlenging.

Ik zelf ben in het bezit van een 3G en heb een mededeling ontvangen van t-mobile op mijn eigen pagina dat ik voor contractverlenging in aanmerking kom. Dus dacht ik laten we dan maar eens even gaan kijken wat ik kan doen, te meer daar T-Mobile werft met de slogan: "wij doen iets voor vaste klanten."!
Zo gezegd zo gedaan en ben gaan surfen om te kijken voor een Iphone 4. Tot mijn grote verbazing moet ik ruim 169 keiharde euries bijtellen als ik een contractverlenging wil aangaan bij T-Mobile om zo een Iphone 4 te verkrijgen. Toch maar eens even met T-Mobile gebeld en ook hier de mededeling, dat T-Mobile niets voor een Iphone klant doet. Is dat niet vreemd? Ben ik dan geen klant? Schijnbaar niet. Naar mijn mening Boerenbedrog. Het is dus niet vreemd dat je als provider op zulks een fijne manier klanten verliest, die zich hierdoor bij andere providers gaan orienteren...........
  #4  
Oud 10-09-10, 13:53
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Uuh, het is eerder meestal zo dat nieuwe klanten meer korting krijgen. Iig dat werd mij ooit verteld. Klanten die verlengen zijn immers al klant bij je, juist nieuwe klanten krijgen iets meer korting om de overstap te laten maken..
  #5  
Oud 14-09-10, 23:24
WINDMILL WINDMILL is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Question Kijk ook eens naar dit topic.....

https://forum.iculture.nl/f18/i...rnieuwing.html
  #6  
Oud 15-09-10, 00:57
farel farel is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Beste mensen,
Een van mijn beste vrienden heeft verscheiden dealercodes iclusief die van T-Mobile. Hij doet alleen zakelijke aansluitingen en dus geen particulieren.Hij doet het enorm goed waardoor hij hoge kwartaalbonussen ontvangt van de providers. Deze hogere bonussen deelt hij met zijn (nieuwe) klanten en geeft dus vaak meer weg dan de providers zelf. Deze hebben namelijk standaard bonussen.
Zijn onderneming is ook enorm sterk in het verlengen van abonnementen en krijgt vaak meer voor elkaar dan men verwacht.
Hij heeft nu een enorm sterke actie: 2 T-mobile zakelijk optimaal abo's, met onbeperkt onderling gratis bellen en 2 gratis internet aansluitingen (24 maanden), waarbij de Iphone4 16GB gratis is (dus bij 2 abo's 1 iphone). De totale maandelijkse kosten zijn slechts 25,00 euro excl.!! Ongelooflijk of niet?! Hij verkoopt deze deal echt als broodjes>>>
  #7  
Oud 21-09-10, 16:39
Franchydutch Franchydutch is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farel Bekijk bericht
Beste mensen,
Een van mijn beste vrienden heeft verscheiden dealercodes iclusief die van T-Mobile. Hij doet alleen zakelijke aansluitingen en dus geen particulieren.Hij doet het enorm goed waardoor hij hoge kwartaalbonussen ontvangt van de providers. Deze hogere bonussen deelt hij met zijn (nieuwe) klanten en geeft dus vaak meer weg dan de providers zelf. Deze hebben namelijk standaard bonussen.
Zijn onderneming is ook enorm sterk in het verlengen van abonnementen en krijgt vaak meer voor elkaar dan men verwacht.
Hij heeft nu een enorm sterke actie: 2 T-mobile zakelijk optimaal abo's, met onbeperkt onderling gratis bellen en 2 gratis internet aansluitingen (24 maanden), waarbij de Iphone4 16GB gratis is (dus bij 2 abo's 1 iphone). De totale maandelijkse kosten zijn slechts 25,00 euro excl.!! Ongelooflijk of niet?! Hij verkoopt deze deal echt als broodjes>>>
Lekker interessant als je gewoon particulier bent.
  #8  
Oud 22-09-10, 21:16
smtln smtln is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farel Bekijk bericht
Beste mensen,
Een van mijn beste vrienden heeft verscheiden dealercodes iclusief die van T-Mobile. Hij doet alleen zakelijke aansluitingen en dus geen particulieren.Hij doet het enorm goed waardoor hij hoge kwartaalbonussen ontvangt van de providers. Deze hogere bonussen deelt hij met zijn (nieuwe) klanten en geeft dus vaak meer weg dan de providers zelf. Deze hebben namelijk standaard bonussen.
Zijn onderneming is ook enorm sterk in het verlengen van abonnementen en krijgt vaak meer voor elkaar dan men verwacht.
Hij heeft nu een enorm sterke actie: 2 T-mobile zakelijk optimaal abo's, met onbeperkt onderling gratis bellen en 2 gratis internet aansluitingen (24 maanden), waarbij de Iphone4 16GB gratis is (dus bij 2 abo's 1 iphone). De totale maandelijkse kosten zijn slechts 25,00 euro excl.!! Ongelooflijk of niet?! Hij verkoopt deze deal echt als broodjes>>>
Enige verwijzingen naar een website oid? Thnx
  #9  
Oud 28-09-10, 18:24
Monkeydancer Monkeydancer is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Het volgende abonnement wordt aangeboden via afdeling verlengingen tmobile:

Relax online 30 (24.95 per maand)
Web en walk plus (14.95 per maand)
Toestel iphone 4 32 GB (79.95)

Dit aanbod geldt voor iedereen! maar het heeft wel nadelen. Relax online moet je per minuut betalen en niet per seconde. het verbruik van sms en belminuten komen uit een bundel en het totale bedrag wat je moet voldoen valt hoger uit dan i150 met bijbetaling van 269 euro. Ook heb je bij de relax aanbieding geen visual voicemail.

Ik vind dus de i150 een stuk beter met bijbetaling van 269 euro.
Reageren

Labels
abonnement, iphone4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abonnement vroegtijdig verlengen dannyhtek Odido (T-Mobile) 9 24-08-10 14:42
Tmobile abbo i150 verlengen icm iphone4 Michiel1987 Odido (T-Mobile) 1 03-08-10 14:33
Morgen Iphone 4 ophalen bij shop als niet-bestaande klant Joenahh Koopinformatie Nederland 4 30-07-10 01:46
Abonnement verlengen en Iphone unlocken nieuwenhuizen Odido (T-Mobile) 2 20-01-09 00:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.