//

abbo bestellen....totaal geen ervaring

abbo bestellen....totaal geen ervaring discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag iedereen, ik had een vraagje, ik ben van plan morgen een relax abonement met een iPhone 3GS af te sluiten, enige probleem is, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-10, 22:28
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard abbo bestellen....totaal geen ervaring

Goedendag iedereen,

ik had een vraagje, ik ben van plan morgen een relax abonement met een iPhone 3GS af te sluiten, enige probleem is, ik heb geen ervaring met abbo's afsluiten laat staan bij een webshop. Ik ga bestellen bij gsmwijzer en mijn vragen zijn dus:

1. Hoe krijg ik mijn contract opgestuurd? Mail, Post?
2. Betaal ik aansluitkosten bij t-mobile, ik heb een prepaid sim van hun.
3. Als ik kies voor nummerbehoud, duurt het dan ook langer voordat ik mijn toestel krijg.

Misschien hele domme vragen, maar ik heb totaal geen ervaring, graag hulp dus

Alvast hartelijk dank, groeten Appleflapje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-10, 10:46
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Eigenlijk moet je deze vragen stellen aan de desbetreffende webshop...

1. Volgens mij per post.
2. Er bestaat een manier om je prepaid te laten omzetten naar post-paid (abonnement) en dan betaal je geen aansluitkosten. Navragen bij de webshop!
3. Dit ligt aan de webshop.
  #3  
Oud 08-09-10, 14:16
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

1. Dat ligt inderdaad aan de desbetreffende webshop, bij sommige wordt het aan de deur afgehandeld als je het toestel krijgt thuis geleverd.

2. Aansluitkosten betaal je per nieuwe abonnement klant. Als je een bestaanda klant was met een abonnement en je verlengt deze, is het gratis. (Dit is wat TM medewerker mij vertelde)

3. Je toestel krijg je volgens mij niet later, er was gisteren een tweet verstuurd vanuit tmobile_webcare dat dit niets met de levering heeft te maken. Maar nogmaals, dit is vanuit TM - volgt het advies van wouter1981 en informeer (:
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
totaal geen internet :( bitchiemama Odido (T-Mobile) 2 17-05-09 14:42
Kan geen iPhone bestellen jlalkens2 Odido (T-Mobile) 13 29-11-08 12:33
Totaal geen bereik meer met Iphone icm Vodafone Titan1980 Vodafone 6 15-04-08 14:57
Iemand ervaring iphone i.c.m Rabomobiel abbo? macmaccie Overige providers Nederland 4 28-01-08 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12.