//

abbo bestellen....totaal geen ervaring

abbo bestellen....totaal geen ervaring discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag iedereen, ik had een vraagje, ik ben van plan morgen een relax abonement met een iPhone 3GS af te sluiten, enige probleem is, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-10, 22:28
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard abbo bestellen....totaal geen ervaring

Goedendag iedereen,

ik had een vraagje, ik ben van plan morgen een relax abonement met een iPhone 3GS af te sluiten, enige probleem is, ik heb geen ervaring met abbo's afsluiten laat staan bij een webshop. Ik ga bestellen bij gsmwijzer en mijn vragen zijn dus:

1. Hoe krijg ik mijn contract opgestuurd? Mail, Post?
2. Betaal ik aansluitkosten bij t-mobile, ik heb een prepaid sim van hun.
3. Als ik kies voor nummerbehoud, duurt het dan ook langer voordat ik mijn toestel krijg.

Misschien hele domme vragen, maar ik heb totaal geen ervaring, graag hulp dus

Alvast hartelijk dank, groeten Appleflapje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-10, 10:46
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Eigenlijk moet je deze vragen stellen aan de desbetreffende webshop...

1. Volgens mij per post.
2. Er bestaat een manier om je prepaid te laten omzetten naar post-paid (abonnement) en dan betaal je geen aansluitkosten. Navragen bij de webshop!
3. Dit ligt aan de webshop.
  #3  
Oud 08-09-10, 14:16
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad