//

moet je betalen voor bellen/internet bij verlenging van je abo?

moet je betalen voor bellen/internet bij verlenging van je abo? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een een T-mobile relax 150 abonnement voor mijn blackberry die 15 Oktober afloopt. Ik heb vorige week een iphone4 gekocht en heb dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-10, 12:37
m@ndy m@ndy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard moet je betalen voor bellen/internet bij verlenging van je abo?

Ik heb een een T-mobile relax 150 abonnement voor mijn blackberry die 15 Oktober afloopt.
Ik heb vorige week een iphone4 gekocht en heb dus van te voren mijn abonnement verlengt voor 1 jaar en overgegaan op iphone i-150 abonnement.
Als ik nu met mijn iphone belt en op internet enzo ga met 3G gebruik ik nu dan nog steeds mijn oude blackberry abonnement relax 150 of mijn nieuwe iphone abo? op mijn contract staat wel dat mijn abo 16 Oktober pas ingaat.

zolang ik nu maar niet aparte extra kosten hoeft te betalen voor het gebruik van mijn iphone (bellen en internet)sinds ik mijn iphone heb, ben ik al blij want ik heb mijn 3G gewoon de hele tijd wel aan staan en apps gedownload met iphone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-10, 18:20
jdiezrequejo jdiezrequejo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

Tot 16 oktober geld dus nog jou 'oude' abbo. Daarnaa gaat pas jou Iphone abbo in.

Zolang je dataroaming uit heb staan tot 16 oktober, zal je geen extra kosten krijgen. maar dan kan je ook alleen via Wi-Fi op internet.
  #3  
Oud 09-09-10, 03:33
m@ndy m@ndy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Sinds 4 sept toen ik mijn iphone heb gekocht staat mijn
-mobiele data AAN
-data roaming UIT
-Wi-Fi UIT
(ik ben met iphone op internet geweest, apps store apps gedownload, facebooken etc..)

wat is verschil tussen mobiele data en data roaming?

Nu t/m 16 Oktober geldt dus nog mijn oude abo.
Maar mijn oude abo heeft ook onbeperkt internet (blackberry instant email) betekent het dat ik de afgelopen dagen gewoon van mn blackberry instant email internet/data op mijn iphone heb gebruikt? of is dat niet mogelijk en ik mag eigenlijk geen data/internet gebruiken op mijn iphone tot 16 Oktober, om geen extra kosten te krijgen.

Ik snap het zelf ook helemaal niet meer

Ik ben nu alleen bang dat ik deze maand of volgende maand ineens een hoge rekening krijg voor de 4 dagen dat ik mobiele data + 3G aan heb staan.
  #4  
Oud 09-09-10, 13:26
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m@ndy Bekijk bericht
Sinds 4 sept toen ik mijn iphone heb gekocht staat mijn
-mobiele data AAN
-data roaming UIT
-Wi-Fi UIT
(ik ben met iphone op internet geweest, apps store apps gedownload, facebooken etc..)

wat is verschil tussen mobiele data en data roaming?

Nu t/m 16 Oktober geldt dus nog mijn oude abo.
Maar mijn oude abo heeft ook onbeperkt internet (blackberry instant email) betekent het dat ik de afgelopen dagen gewoon van mn blackberry instant email internet/data op mijn iphone heb gebruikt? of is dat niet mogelijk en ik mag eigenlijk geen data/internet gebruiken op mijn iphone tot 16 Oktober, om geen extra kosten te krijgen.

Ik snap het zelf ook helemaal niet meer

Ik ben nu alleen bang dat ik deze maand of volgende maand ineens een hoge rekening krijg voor de 4 dagen dat ik mobiele data + 3G aan heb staan.
Je krijgt extra kosten als je met je bb abo op je iPhone internet. Om te voorkomen dat je (nog meer) extra kosten krijgt, kun je ook nu, omdat je je iPhone al hebt, direct je huidige abo omzetten naar een i-abo.

Suc6
  #5  
Oud 10-09-10, 01:48
m@ndy m@ndy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

OMG, ik kan nu wel huilen. Ik zie dat ik echt heel veel MB's heb gebruikt.
Ik heb nu wel meteen alles uit gezet. Hoeveel extra zal het kosten per MB?
wordt nu zeker over 200 euro extra kosten voor mij.
  #6  
Oud 10-09-10, 02:46
Knap Knap is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 18
Standaard

check je factuur status ff op t-mobile.nl, mocht je echt hoge kosten hebben kun je altijd met de klantenservice bellen om te kijken of er een oplossing is.
  #7  
Oud 10-09-10, 03:03
m@ndy m@ndy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

bij overige kosten staat nog 0,34 cent. Ik weet nu juist niet of het GOED bijgewerkt is, al staat er dat het bijgewerkt is tot 10 sept 00:33uur.
Je weet maar nooit he.

Als ik morgen tijd heb, dan toch maar ff klantenservice bellen denk ik.
Ik kan gewoon niet meer slapen, ik lig er wakker van.
  #8  
Oud 10-09-10, 13:57
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Als het goed is was er een wet/regel uitgekomen om onbewuste gebruik van internet op mobiel te voorkomen. Hierbij kan er ff snel uit het hoofd max. 50 euro extra kosten voor het internetten op je mobiel worden verrekend.
  #9  
Oud 11-09-10, 13:23
m@ndy m@ndy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb klantenservice gebeld. Ze zegt dat ik inderdaad moet betalen voor gebruik van mobiel internet op mijn iphone als ik nog mijn blackberry abo heb. Maar ze weet ook niet hoeveel extra kosten ik moet bijbetalen. Ik moest zelf bij mijn belstatus kijken. Maar daar staat nog alleen 0,34 cent, dus dat klopt niet helemaal. Ik zie het wel op mijn volgende factuur verschijnen.

Anyway, mevrouw heeft meteen mijn abo vanaf vandaag omgezet in i-150 abo dus dan kan ik wel weer normaal gebruik maken van mobiel internet. Al mijn resterende beltegoed en sms tegoed vervalt nu.

Maar ik ben nog iets vergeten te vragen. Rond de 17e krijg ik altijd mijn nieuwe factuur. hoe zit het dan nu de 11e (vandaag)tot de 17e september met mijn beltegoed? Moet ik nu wel betalen voor bellen en sms en mobiel internet tot de 17e? want mijn oude beltegoed is nu vervallen. En ik neem aan dat vanaf de 17e mijn volle 150 belminuten en 150 sms ingaat.
  #10  
Oud 13-09-10, 20:40
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m@ndy Bekijk bericht
Ik heb klantenservice gebeld. Ze zegt dat ik inderdaad moet betalen voor gebruik van mobiel internet op mijn iphone als ik nog mijn blackberry abo heb. Maar ze weet ook niet hoeveel extra kosten ik moet bijbetalen. Ik moest zelf bij mijn belstatus kijken. Maar daar staat nog alleen 0,34 cent, dus dat klopt niet helemaal. Ik zie het wel op mijn volgende factuur verschijnen.

Anyway, mevrouw heeft meteen mijn abo vanaf vandaag omgezet in i-150 abo dus dan kan ik wel weer normaal gebruik maken van mobiel internet. Al mijn resterende beltegoed en sms tegoed vervalt nu.

Maar ik ben nog iets vergeten te vragen. Rond de 17e krijg ik altijd mijn nieuwe factuur. hoe zit het dan nu de 11e (vandaag)tot de 17e september met mijn beltegoed? Moet ik nu wel betalen voor bellen en sms en mobiel internet tot de 17e? want mijn oude beltegoed is nu vervallen. En ik neem aan dat vanaf de 17e mijn volle 150 belminuten en 150 sms ingaat.
Je krijgt een deel en na de 17e de volle 150 minuten en sms.
  #11  
Oud 22-09-10, 12:09
m@ndy m@ndy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb gister mijn online factuur ontvangen. Mobiel internet met mijn blackberry instant email simkaart in mijn iphone heeft niks extra's gekost. Tenminste..het staat niet op factuur van deze maand. Gelukkig!

Ik weet wel dat je met een i-150 abbo extra overige kosten krijgt als je die simkaart in je blackberry stopt en op internet ga en pingen enzo. Maar misschien kost het toch niks als je andersom met een blackberry abbo je iphone gebruikt. Of kan het zijn dat ze volgende maand pas verekenen? :S want de vrouw van klantenservice heeft me wel verteld dat het wel overige kosten opleverd. Ik hoop dat zij het fout heeft. Want op mijn nieuwe factuur staan er helemaal geen overige kosten behalve die 0,21 cent voor facetime.

Maar het kan toch niet zo zijn, dat ze het op de volgende factuur zetten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
internet abonnent zonder te betalen voor bel en sms kosten cherrytop Odido (T-Mobile) 0 08-05-11 15:54
iPad icm verlenging iPhone abo T-Mobile alexandera Koopinformatie Nederland 0 04-11-10 23:33
Wi-Fi alleen thuis gebruiken, heb geen inet-abo, moet toch BETALEN?! strawberri Archief 1 27-01-10 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.