//

geen email met bijlage versturen op alleen 3g verbinding

geen email met bijlage versturen op alleen 3g verbinding discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds enkele weken het volgende probleem. Wanneer ik met mijn iphone, ( tmobile abbonnement) een email wil versturen met een bijlage, een foto ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-10, 13:26
lotusdiver lotusdiver is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: tilburg
Berichten: 35
Standaard geen email met bijlage versturen op alleen 3g verbinding

Ik heb sinds enkele weken het volgende probleem.
Wanneer ik met mijn iphone, ( tmobile abbonnement) een email wil versturen met een bijlage, een foto ofzo, dan lukt dat niet.
Ik krijg dan de melding " geen wachtwoord opgegeven. ga naar de mailaccountinstellingen en geef een wachtwoord op. "
Ik heb toen een wachtwoord opgegeven, maar dan krijg ik de melding dat er geen wachtwoord ingegeven hoeft te worden.
Maar er word niets verzonden. Via Wi-Fi netwerk kan ik wel emails met bestanden verzenden.

Het rare is, ik had ook een gmail account op mijn iphone, en via dat account kon ik wel bijlages verzenden via 3g.
Ik heb het gmail account verwijderd, omdat ik dacht dat het gmail account de boosdoener was, maar helaas, ook nu kan ik via 3g geen bijlages verzenden.
Ook bij t-mobile weten ze niet wat de oorzaak kan zijn.
Een collega van mij, heeft overigens het zelfde probleem.

iemand een idee wat de oorzaak kan zijn, en hoe ik het oplos?

Greets bas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bijlage in email naar pc? honshu Desktop-applicaties 0 23-12-10 21:33
Kan geen email versturen via Wi-Fi in buitenland arcovandermeij Wi-Fi 4 25-10-10 15:08
In eens geen "internet/email" meer,data verbinding. andre-nl Overige providers Nederland 3 30-09-09 16:06
kan geen sms met kpn versturen 3.0 wvg KPN 5 18-06-09 21:14
Doorsturen mail+bijlage maakt bijlage onleesbaar (exchange) Fastbits iPhone algemeen 0 01-04-09 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.