//

zeer slechte service bij T-Mobile

zeer slechte service bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet toch ook eens klagen over T-Mobile. Klagen doe ik normaal gesproken niet zo snel, maar dit was toch wel heel bijzonder. Na een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-10, 00:02
pauldebeste pauldebeste is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard zeer slechte service bij T-Mobile

Ik moet toch ook eens klagen over T-Mobile. Klagen doe ik normaal gesproken niet zo snel, maar dit was toch wel heel bijzonder.

Na een update van mijn 3G toestel ongeveer twee maanden geleden deed mijn telefoon het niet meer. Hij startte niet meer op. Hup naar de T-Mobile shop. Sta je daar een uur te wachten voordat je geholpen wordt. Proberen ze eerst het toestel te resetten met de knopcombinaties. Dat hielp niet (wist ik ook wel want dat had ik zelf ook al 10x geprobeerd). Vervolgens aansluiten op ITunes. Dan hoor je dat ze je niet verder kunnen helpen omdat de update of het herstel van de telefoon alleen met de nieuwste ITunes werkt en die hadden ze niet en konden ze ook niet downloaden. Onverrichterzake naar huis.

De volgende dag T-mobile gebeld en deze vertelde mij dat ondersteuning van de iPhone door Apple wordt gedaan. Vond ik wel vreemd omdat ik dacht het toestel bij hun te hebben gekocht, maar afijn.... Apple gebeld en deze vertelde dat zei dat niet doen en dat dit door T-Mobile word gedaan. 3e telefoontje. Ditmaal weer naar T-Mobile. Weer hetzelfde. Weer werd me verteld dat dit toch echt door Apple wed gedaan. 4e telefoontje. Naar Apple dit keer. Apple drukte me toch echt op het hart dat ze echt geen ondersteuning doen. Telefoontje 5. Ditmaal T-Mobile weer. De zaak nogmaals uitgelegd door mij en deze dame was iets meer van begrip dan haar vorige collega's en stelde voor om haar collega te raadplegen. Zo gezegd, zo gedaan. Deze collega heeft wat persoonlijke (algemene) tips gegeven omdat hij ook zo'n toestel had hoe het probleem misschien op te lossen. Uiteindelijk heeft 1 van de tips gewerkt (door het toestel aan een andere pc te hangen).

Onlangs contact met ze gezocht over het nieuwe toestel, maar omdat ik viel over de bijbetaling wilden ze me (meerdere malen) een relax abonnement aansmeren, maar op mijn vraag wat ik moet doen als de snelheid van 1MB me tegenvalt zijn ze tenminste wel duidelijk. Je zit eraan vast. Omzetten kan niet dus dan heb ik gewoon 2 jaar pech. Ook dat vind ik zeer vreemd.

Ondertussen is mijn abonnement 1 maand verlopen en zit ik niet te springen om een nieuw toestel dus kijk maar eerst een de kat uit de boom.

Het lijkt er een klein beetje op in mijn ogen dat T-Mobile denkt 'ook al bevalt het je allemaal niet je kan toch nergens anders heen voor de IPhone 4' Arrogantie ten top in mijn ogen.

Ik denk eraan om misschien binnenkort toch maar over te stappen op een andere provider. De Samsung Galaxy Tab is misschien wel wat. We zien wel.

Laatst gewijzigd door pauldebeste; 11-09-10 om 00:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-10, 00:10
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Ik snap je probleem eigenlijk niet?
Ze hebben je toch uiteindelijk goed geholpen door een oplossing te bieden?
  #3  
Oud 11-09-10, 00:20
pauldebeste pauldebeste is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Ja je hebt gelijk.

Zo'n service zou je overal moet krijgen (das sarcastisch bedoelt trouwens).
  #4  
Oud 11-09-10, 09:27
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Ik snap de frustratie, het is ook erg moeilijk om jouw situatie te verwoorden in schrift.
Blijft wel dat je 5 x moest bellen en ook nog naar de shop bent geweest. Maar het probleem is gelukkig wel opgelost.
Zelf ben ik ook bezig met t mobile met het ontvangst. En als je dan al een tijdje bezig
bent is dat niet leuk.
  #5  
Oud 11-09-10, 15:44
pauldebeste pauldebeste is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Roymeer volgens mij kan je bij T-Mobile zo aan de slag als geschillenoplosser.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zeer slechte service T-mobile jeffrey412 Odido (T-Mobile) 0 27-09-10 16:04
Slechte service van T-mobile bij garantie aanvraag ArjanAssink Odido (T-Mobile) 6 22-08-10 15:12
Slechte service t-mobile. Phillie Odido (T-Mobile) 5 03-06-10 12:19
zeer slechte service T-Mobile hansapk Odido (T-Mobile) 9 12-08-09 15:42
Slechte service bij GSMtrack henrie69 Overige providers Nederland 3 08-06-09 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.