//

Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering"

Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering" discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bariton Ik heb sinds gisteren een iPhone 4 kom ik er vandaag achter dat ik geen 3G netwerk kan ontvangen in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-09-10, 21:30
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bariton Bekijk bericht
Ik heb sinds gisteren een iPhone 4 kom ik er vandaag achter dat ik geen 3G netwerk kan ontvangen in mijn woning ... Ik heb slechts verbinding met het standaard GSM web, aangegeven met een ''O''. Mijn contractverlenging gaat pas in december in, heb early renewal gedaan. Kan zonder mijn eigen Wi-Fi niet internetten op mijn iPhone, maar ik betaal daar straks wel geld voor. Moet ik nu al gaan klagen of wachten tot mijn nieuwe abonnement ingaat?
Je kan toch via Wi-Fi internetten? Je kan de problemen ook zoeken he ;-)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-09-10, 11:50
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 Bekijk bericht
Je kan toch via Wi-Fi internetten? Je kan de problemen ook zoeken he ;-)
Uh.. ik zal ook gaan klagen! Dag! Hun beloven goed bereik op je woonadres, dus ik vind dat je dat dan ook MOET hebben!
  #23  
Oud 15-09-10, 12:17
Clyn Clyn is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Hoezo problemen zoeken? Als jij een normale auto koopt dan ga je er vanuit dat als je geen 45km autootje hebt gekocht deze op z'n minst 120 km per uur kan!!!! Als na de koop blijkt dat hij maar maximaal 45 km per uur kan dan zeg je ook niet van ohh hij kan maximaal 45 km per uur dus ik kan binnen de bebouwde kom rijden en helaas niet op de snelweg. Maar ach laat maar zitten.
  #24  
Oud 15-09-10, 14:33
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Heb net weer gebeld naar T-mobile. Mijn klacht ligt bij de directie, en ik zal voor 22 september worden gebeld. Ik houd jullie op de hoogte!
  #25  
Oud 15-09-10, 15:49
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowin Bekijk bericht
Uh.. ik zal ook gaan klagen! Dag! Hun beloven goed bereik op je woonadres, dus ik vind dat je dat dan ook MOET hebben!
T-Mobile garandeert nergens 100% in heel nederland, dus de kans dat ergens het bereik minder kan zijn is aanwezig... dit weet je van te voren
  #26  
Oud 15-09-10, 15:53
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clyn Bekijk bericht
Hoezo problemen zoeken? Als jij een normale auto koopt dan ga je er vanuit dat als je geen 45km autootje hebt gekocht deze op z'n minst 120 km per uur kan!!!! Als na de koop blijkt dat hij maar maximaal 45 km per uur kan dan zeg je ook niet van ohh hij kan maximaal 45 km per uur dus ik kan binnen de bebouwde kom rijden en helaas niet op de snelweg. Maar ach laat maar zitten.
Slechte vergelijking die nergens op slaat.
Mijn auto kan 200 km/uur. Moet ik nu bij de dealer gaan klagen dat ik geen 200 kan rijden in mijn straat maar wel op de snelweg ?

Maargoed, schijnbaar verwacht je 100% dekking door heel nederland.. ik kan je zeggen dat je dan kan ontbinden met T-Mobile maar dat geen enkele andere provider dit biedt.
  #27  
Oud 15-09-10, 20:52
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowin Bekijk bericht
Heb net weer gebeld naar T-mobile. Mijn klacht ligt bij de directie, en ik zal voor 22 september worden gebeld. Ik houd jullie op de hoogte!
Laat je toch niets wijsmaken door die lui. Had je huiswerk gedaan dan had je geweten dat tmobile qua bereik weinig voorstelt.

Wil je perse een iPhone ga dan naar Belgie net als ik en koop een losse foon. werkt perfect op het KPN netwerk.

Evengoed succes ermee en ik hoop dat je er vanaf kunt komen!

zackary
  #28  
Oud 16-09-10, 08:58
Clyn Clyn is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 Bekijk bericht
Slechte vergelijking die nergens op slaat.
Mijn auto kan 200 km/uur. Moet ik nu bij de dealer gaan klagen dat ik geen 200 kan rijden in mijn straat maar wel op de snelweg ?

Maargoed, schijnbaar verwacht je 100% dekking door heel nederland.. ik kan je zeggen dat je dan kan ontbinden met T-Mobile maar dat geen enkele andere provider dit biedt.
Nee jouw vergelijking slaat ergens op. Sinds wanneer mag je op de Nederlandse snelweg 200 km per uur. Maar l.u.l. maar lekker verder. Ik reageer er toch niet op. Ik probeer mensen te helpen en geen zinloze discussies aan te gaan die nergens over. Het gaat je goed
  #29  
Oud 16-09-10, 14:35
Bariton Bariton is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 25
Standaard

Ik heb toch een klacht ingediend. Niet zozeer om 3G maar ook omdat ik af en toe ''geen service'' in beeld heb. Dan kan ik dus helemaal niet bellen en/of gebeld worden. Heb wel een iPhone, en de overdreven deathgrip is bij mij wel degelijk van toepassing. Mede dus vanwege het slechte bereik, slechte kwaliteit signaal.
  #30  
Oud 16-09-10, 16:59
Scallie Scallie is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

@rowin: Hoe weet jij dat het bij de directie ligt? Zullen die zich er echt mee bemoeien denk je...?? Onzin van een medewerker om je tevreden te stellen waarschijnlijk. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben...

Zelf ook een dergelijk situatie bij de hand van slechte dekking trouwens.

Sinds maart '10 abo bij TM met 3GS, dekking sucks, zeg maar helemaal geen dekking op mijn kantoor. Sim in 3G, 2G of Noikia 6300, dan is het bereik prima (wel geen 3G verbinding). Na lang heen en weer gesteggel, Sim swap, 2x Unit swap geen oplossing. Wat blijkt....?

3G werkt onder gelijke instellingen en condities op carrier T-Mobile 5.0 en de 3Gs (en ook de 4G) op carrier T-Mobile 7.0 (en inmiddels geupdate naar 7.1). Daar schuilt het probleem. 7.0 netwerk zit op ander masten ofzo, of minder power, geen idee maar dekking van 7.0/7.1 is niet OK. Trouwens kruistests gedaan met 2G, 3G 3Gs en Nokia 6300 en ook met KPN als provider. Ook bij KPN zit netwerk op 7.0 bij gebruik van 3Gs en op 5.0 bij gebruik van 3G en 2G.

Kortom, geen oplossingen mogelijk. TM blijft bij het beëindigen van abo of 3 maanden korting van 50%. Hebben ze vandaag weer herhaald (zie hieronder).

Van: _T-Mobile Zakelijk Klantenservice [mailto:zakelijk.old@t-mobile.nl]
Verzonden: donderdag 16 september 2010 15:20
Aan: '######@######.nl'
Onderwerp: T-Mobile brengt u graag op de hoogte. Kopie e-mail van 15/07/2010 MR

Geachte heer ######,

U heeft bij onze klantenservicemedewerker Kelly van Westbroek - Klein telefonisch aangegeven dat u verminderde dekking ervaart met het mobieletelefoonnummer 06 - ###### op postcode 2151 ##. Onze netwerkafdeling heeft kunnen constateren dat de dekking niet optimaal is en wilt u graag van een passende oplossing voorzien. Derhalve bieden wij u graag de onderstaande twee mogelijkheden aan:

- U heeft de mogelijkheid het contract per direct te ontbinden en met behoud van uw mobieletelefoonnummer over te stappen naar een andere provider. Voor het verkregen toestel kunnen wij een retourprocedure opstarten (toestel retour sturen naar T-Mobile) of een afkoopsom in rekening brengen indien u het toestel wenst te behouden.
- U heeft de mogelijkheid om gebruik te maken van 3 maanden 50% korting op de vaste maandelijkse kosten voor uw i-300 tariefplan.

Wij verzoeken u vriendelijk in een respons op dit e-mailbericht kenbaar te maken of u gebruik wilt maken van de retourprocedure, akkoord gaat met een afkoopsom of dat u gebruikt wenst te maken van de aangeboden korting.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft, dan vernemen wij deze graag per e-mail via zakelijk@t-mobile.nl <mailto:zakelijk@t-mobile.nl> of via ons gratis telefoonnummer: 0800 - 7112.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice Zakelijke Markt


Ben nog in dubio wat ik zal doen. Ga in elk geval weer eens langs de TShop.
  #31  
Oud 16-09-10, 17:04
Scallie Scallie is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

En oh ja, vorige week een nieuwe 3Gs ontvangen (2e unit swap) die paar dagen gebruik.
LOL, want terwijl in de linker bovenhoek staat "zoeken" kan ik wel 2x een gesprek opbouwen. Ra,Ra????
  #32  
Oud 17-09-10, 01:48
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Goedenavond,

Nou ik lig momenteel in hetzelfde gevecht met T-mobile, ik heb hier thuis en in de omgeving ervan zeer slecht bereik, geen service is vaker te zien dan het t-mobile logo, tevens op veel meer plaatsen geen bereik.

De klacht ligt bij T-mobile en volg daarom de problemen die anderen hebben en wat zij te horen krijgen van T-mobile.

Nu zie ik steeds vaker ontbinding van contract komen en eventueel behoud van Iphone, in welke bedragen moet je dan denken wat je voor je Iphone moet betalen?

Ik moet nog ruim 13 maanden uitdienen van mijn contract maar heb reeds al 4 maanden regelmatig contact met de klantenservice.
  #33  
Oud 18-09-10, 13:41
Vinzei Vinzei is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 5
Standaard Ingebreke stelling T-Mobile

T-Mobile Klantenservice BV Vinzei Internet Services
Postbus 16272 Postbus 54
2500 BG Den Haag 1420 AB Uithoorn

Uithoorn, 18-09-2010

Betreft: Ingebrekestelling van levering van diensten en onbereikbaarheid op abonneenummers: afgeschermd & afgeschermd

Geachte lezer,
Sinds maandag 13-09-2010 ben ik slecht tot niet meer bereikbaar als ik met de auto rij op de A2 afslag 4 Vinkeveen-Hilversum en als ik op de N201 rij tussen Vinkeveen-Hilversum, tot aan Hilversum geen bereik. Tevens op de A10 noord van Coenplein tot aan afslag 108, A1 tussen Hilversum en Muiderberg verbreekt vaak de verbinding, A9 Aflag 6 Aalsmeer/Schiphol oost tot aan Schipholdijk/bosrandweg verbindingen vallen weg tot aan geen bereik aan toe.
Op bovenstaande plaatsen ben ik 5 werkdagen per week aanwezig, mensen kunnen mij niet bereiken, of vaak erger krijgen te horen nummer niet in gebruik. ( nieuwe/bestaande klanten denken dat het nummer niet bestaat en gooien het weg ). Tevens ligt het niet aan mijn telefoon, ik heb het getest met mijn Vodafone netwerk en heb dan wel bereik.
Voor bovenstaande graag een oplossing, hiermee bedoel ik niet een vergoeding maar bereikbaarheid en communicatie continuïteit. Mocht u dit niet binnen 10 werkdagen kunnen oplossen, dan zie ik mijn contract(en) open gebroken zodat ik naar een provider kan waar ik wel netwerk/communicatie continuïteit heb.
Daarbij komend gebeurt het regelmatig als van de ene abonneenummer naar de andere abonneenummer bel, dat het bij de uitgaande toestel wel over gaat, maar bij inkomend toestel het zwijgen legt, oftewel telefoon gaat niet over. Dit gebeurt trouwens ook als van andere netwerken bijvoorbeeld Vodafone & KPN naar de bovenstaande nummers bel.
En het betreft de GPRS verbinding is de laatste tijd om te huilen, internet verbindingen vallen aan de lopende band weg, e-mails kunnen niet verstuurd worden of komen niet aan. Tomtom verkeersinformatie kan vaak niet worden opgehaald wegens slechte GPRS verbinding ( dit gebeurt landelijk ook in de grote steden ). Dit gebeurt overigens niet met het netwerk Vodafone, hier heb ik wel bereik zowel GPRS als GSM op beide toestellen deze zijn simlockvrij.
Hierbij beroep ik op nalatigheid van levering van diensten.
Hoogachtend,
V. Zeilmaker
Vinzei Internet Services

Laatst gewijzigd door Vinzei; 18-09-10 om 13:49. Reden: witregels
  #34  
Oud 18-09-10, 15:05
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wilff Bekijk bericht
Je had een abonnement bij T-Mobile nu bij Vodafone en je wordt gebeld door de KPN Nyghen ?
De dekking van Vodafone is zeer goed al kan er hier en daar wat aan schorten. Heb je serieuze klacht dan wil ik graag je postcode en woonplaats en zal deze doorzetten naar de netwerkbeheerder van Vodafone. Laat je mail adres achter zodat ik je een wanneer ik bericht een terugkoppeling kan geven.
Wie ben jij dan dat je dit kunt doen voor ons? (niet achterdochtig bedoeld)
Ik ben met Vf ook per saldo van de regen in drup geraakt: zowel thuis als op m'n werk slecht bereik (Gsm/GPRS) zo slecht dat telefoongesprekken uitvallen. Buiten heb ik dan wel weer 3G, -wat ik met t-mobile niet had- maar daar heb ik binnen niets aan; het signaal is te zwak en mn iphone schakelt terug naar het even zo zwakke gsm/GPRS netwerk. Ik overweeg om te bellen met KS maar zit ermee dat mijn werk nieuwbouw is. Dan garanderen ze toch niets?
Edit: ik stuur je een PM
  #35  
Oud 21-09-10, 12:12
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Heb een post gemaakt op m'n blog: T-Mobile gezeik, ik kom geen steek verder! &lsaquo; Rowinn.ES. T-Mobile heeft m'n blog gelezen, en de gegevens ook doorgevoerd in het systeem. Vandaag moet ik worden teruggebeld, en zo niet. Dan bel ik morgen, maar dan iets minder vriendelijk dan vorige week!
  #36  
Oud 21-09-10, 19:40
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Ik ben uiteraard vandaag niet gebeld, ik ga morgen ochtend bellen! Ben er klaar mee!
  #37  
Oud 22-09-10, 11:12
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Ik heb vandaag gebeld naar T-Mobile en er is volgens hun helemaal geen datum vermeld.. Ik zou dus sowieso niet gebeld worden en het onderzoek loopt nog.. Dit is werkelijk waar niet te geloven. Nu ga ik weer T-mobile bellen, want ik ben nu al zowat 3 maanden bezig!
  #38  
Oud 22-09-10, 12:12
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Blijkbaar zijn ze me zat:

"Geachte heer Huizing,

Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan dat u vandaag een oplossing wilt aangaande uw klachten rondom het netwerk. Ik geef u graag antwoord. Ik heb uw problemen met mijn leidinggevende besproken en kan u onderstaand mededelen.

Uw contract wordt zonder kosten ontbonden en u retourneert uw iPhone aan T-Mobile.

Als u uw contract wilt laten ontbinden, verzoek ik u te bellen met T-Mobile Klantenservice via telefoonnummer 06 - 2400 1200. De medewerkers van T-Mobile Klantenservice verbinden u graag door naar de afdeling die dit voor u in orde kan maken.

Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Annelieke Broers

T-Mobile Klantenservice BV"

Ik ben van ze af! Nu snel een contract bij KPN tekenen
  #39  
Oud 22-09-10, 14:43
Tinus's schermafbeelding
Tinus Tinus is offline
iPhoneclub Held
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eelde
Berichten: 94
Standaard

Ik had het zelfde, Sinds vorig jaar een 3GS maar op mijn huisadres slecht/geen bereik. Op m'n werk idem en vaak op andere plaatsen waar ik ben ook geen bereik.
Heb via stichting collectief onrecht mee gedaan aan een proefprocedure tegen T-Mobile.
Maandag kreeg ik een telefoontje van de helldesk van T-mobile met de vraag waar ik de storingen dan had. Dat alles uitgelegd incl adressen en postcodes.
Ze zou het doorgeven aan hun netwerk guru's. Vandaag kreeg ik uitsluitsel en ik heb gekozen voor onmiddelijke ontbinding van mijn contract. Dit betekend dat ik vanaf morgen pre-paid bel via T-Mobile en mijn iPhone 3GS terug moet sturen. Ik krijg het volledige aankoop bedrag terug en heb gelijk maar een iPhone 4 besteld bij PhoneShop met een KPN abbo.

Dus een weekje terug naar mijn 2G iPhone en volgende week lekker met mijn iPhone 4 spelen

Ik moet zeggen dat ik dit een nette oplossing vind van T-Mobile. Misschien dat ik als ze ooit hun netwerk op orde hebben wel terug ga.. (heel misschien ;-) )
  #40  
Oud 22-09-10, 17:12
Noisebag Noisebag is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Project Earth
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar Noisebag
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pentagram Bekijk bericht
Ook ik ben langzaamaan ERG BOOS aan het worden op T-Mobile.
Ik heb sinds 31-08-2010 al 4 keer met het nummer 1200 gebeld om te klagen dat er op mijn wekr geen goede dekking is vwb 3G. Elke keer krijg ik de algemene voorwaarden naar mijn hoofd geslingerd: T-Mobile garandeerd de dekking op uw huisadres. Wat is dat voor een voorwaarde? Koop ik daarom een MOBIEL abonnement en een MOBIELE telefoon? Om thuis te gaan zitten? Gewoonweg ONGELOOFLIJK!!!!
Ze doen helemaal niets. Ze nemen de klacht niet eens in behandeling. Ze zouden daar de middelen niet voor hebben of zo.
Zijn er mensen met gelijke klachten en is er een adres waar ik schriftelijk of per email mijn verhaal kwijt kan en evt een oplossing kan vragen?
Ik laat me graag adviseren, wat ik zal en moet hier een oplossing voor krijgen.
Probeer eens de tmobile klantenservice te bellen en zeg dat je wilt dat er een retour procedure word opgestart voor je telefoon, daar is een speciale afdeling voor.
ik heb 2 jaar geleden met mijn 3g zelfde probleem gehad, slechte verbinding wegvallende gesprekken en amper 3g ontvangst door slechte dekking in mijn gebied ik heb toen opgebeld naar klanten service en gevraagd doorverbonden te worden naar klachtenrservice afdeling(was een zakelijk abo, bij particuliere abo's is dit niet)
Eenmaal mijn probleem uitgelegd heb ik toen zonder moeilijk doen of argumenten een retour procedure opgeeist en daar hebben ze ook mee ingestemd.
Je zult dan je telefoon naar solid vision moeten opsturen en dan krijg je meteen contractontbinding, vergeet trouwens niet alle gemaakte kosten zoals abo aansluitkosten enz terug te eisen het is namelijk niet jou fout of schuld dat je slecht bereik hebt dat is het aandeel van tmobile waar zij tekort schieten in het verlenen van de service die je contractueel hebt afgesloten.
Ik heb zelfs de gratie gekregen dat ik alle kosten heb terug gekregen van de app's die ik had gekocht omdat ik had gezegt geen apple product meer te willen en er dus niks meer aan zou hebben en ook op dat vlak kosteloos gesteld wou worden(ook al was dit niet helemaal waar en had ik half jaar later een 3gs en kon nog steeds alle betaalde app's gebruiken haha).
En ik heb nu met mijn iphone 4 ook al zonder problemen een retour procedure aangevraagd omdat hij kwa ontvangst constant tussen de -100 en -120 db zat en ik hun heb uitgelegd dat niet iedere iphone dit probleem heeft en een nieuwe wil.
Ik heb wel alvorens de klantenservice te bellen meerdere dagen de fieldtest gedaan via code *3001#12345#* in telefoon app, en tmobile de uitkomsten wat ik heb waargenomen meteen doorgegeven.
Dus als ik zo je verhaal lees denk ik dat je zelf aan telefoon tegen tmobile wat harder moet zijn en je moet vooral ook heel erg moet aanduiden wat je rechten zijn en dat je dit doet vanuit dat oogpunt.

Veel geluk nog, hoop dat t snel is opgelost!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps Blijven op "wachten"staan. joppe113 iPad algemeen 8 09-12-11 10:40
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"No service" of zeer slecht bereik josh_b iPhone algemeen 9 31-12-08 14:38
"wachten op Iphone" help MajinAngel Archief 1 15-09-08 17:37
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.