//

Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering"

Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering" discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rowin Blijkbaar zijn ze me zat: "Geachte heer Huizing, Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 22-09-10, 17:18
Noisebag Noisebag is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Project Earth
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar Noisebag
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowin Bekijk bericht
Blijkbaar zijn ze me zat:

"Geachte heer Huizing,

Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan dat u vandaag een oplossing wilt aangaande uw klachten rondom het netwerk. Ik geef u graag antwoord. Ik heb uw problemen met mijn leidinggevende besproken en kan u onderstaand mededelen.

Uw contract wordt zonder kosten ontbonden en u retourneert uw iPhone aan T-Mobile.

Als u uw contract wilt laten ontbinden, verzoek ik u te bellen met T-Mobile Klantenservice via telefoonnummer 06 - 2400 1200. De medewerkers van T-Mobile Klantenservice verbinden u graag door naar de afdeling die dit voor u in orde kan maken.

Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Annelieke Broers

T-Mobile Klantenservice BV"

Ik ben van ze af! Nu snel een contract bij KPN tekenen

Zag te laat dat je probleem al is opgelost, maar je hebt tog wel bij tmobile ook alle kosten die zijn gemaakt terug gevraagd he dat doen ze namelijk niet uit hun zelf.
Je kunt alle abo kosten(- de kosten buiten de bundel) aansluitkosten en alle verder gemaakte kosten terug eisen omdat hun schuld/aandeel is zich niet aan de contractuele overeenkomst te hebben kunne houden en jij derhalve schadeloos gesteld hoord te worden!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 10-10-10, 18:48
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Ik heb nu de iPhone teruggestuurd naar T-Mobile met heel veel gezeik (toestel niet binnen, toen weer wel, toen de bon weer niet aanwezig).

Dus ik heb m'n vaste abonnementskosten (29,95 per maand) terug gevraagd en de aansluitkosten. Nu zit ik bij KPN i.c.m. surf en mail extra snel voor 29,25 per maand, en woow wat een verschil!

KPN levert een lagere internetsnelheid? Het is 2 a 3 keer sneller dan T-Mobile.

24 maanden a 29,25 per maand (210 bel/sms + surf & mail extra snel) en moest nog 319 euro bijbetalen voor de iPhone 4 16GB zwart. EEN SUPER DEAL MET KPN NETWERK!
  #43  
Oud 14-10-10, 11:15
pentagram pentagram is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard verbeterd signaal

Ik heb begin september een email aan de MD NL van T-Mobile gestuurd. Zoals aangeraden in de thread. ik ben daarna zeer snel gebeld door technische dients T-Mobile die met mij de klachten en de signaalkwaliteit doornamen. Er is daarna actie ondernomen en ik ben herhaaldelijk teruggebeld om te vragen hoe het er voor stond. Als zodanig ben ik tevreden dat T-Mobile er inderdaad wel wat aan heeft gedaan. het signaal waar ik hier zit is nu weer terug op goed niveau!!! Ik ben tevreden.
Ik kan me wel indenken dat het soms moeilijk is om T-Mobile zover te krijgen om actie te ondernemen. Ook dat heb ik aan den lijve ondervonden. Ik vrees echter dat het bij de ander telecomjongens niet anders zal zijn........ Overigens, ik vermoed dat het slechtere bereik te maken heeft met de omschakeling naar het "vernieuwde" netwerk van T-Mobile en dat we daarom slechter bereik links en recht hebben. Ik blijf positief!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps Blijven op "wachten"staan. joppe113 iPad algemeen 8 09-12-11 10:40
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"No service" of zeer slecht bereik josh_b iPhone algemeen 9 31-12-08 14:38
"wachten op Iphone" help MajinAngel Archief 1 15-09-08 17:37
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.