//

I-300 of toch een los toestel?

I-300 of toch een los toestel? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi everyone, Ik wil binnekort een iphone 4 16gb aanschaffen. Ik heb alle opties naast elkaar gezet ( dat is los kopen, abbo of importeren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-10, 15:24
jorries jorries is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Arrow I-300 of toch een los toestel?

Hi everyone,

Ik wil binnekort een iphone 4 16gb aanschaffen. Ik heb alle opties naast elkaar gezet ( dat is los kopen, abbo of importeren ) Aangezien importeren vrij lastig wordt en ik, bij aankoop via een online webshop zit met garantie, en opsturen en dergelijke leek de beste optie die overblijft toch via t-mobile een abbo te nemen. Ik wil voor 1 jaar en dan kom ik toch ongeveer op dezelfde kosten uit. Beetje jammer dat je gewoon 5 weken moet wachten...

Ik heb eigelijk 2 vragen,
1) Toestel los via een vage webshop is 700 euro ongeveer, vervolgens via ben een ben internet altijd aanvragen en mijn huidige sim only downscalen naar ben regelmatig zit ik op een abbonementskostenprijs van 16,- per maand. Nadeel is dat ik dan minder minuten en sms heb in verglijk met tmobile.. alles draait erop uit dat de beste keus is toch bij t-mobile een abbo te nemen. Of bieden andere partijen ook nog iphone abbonementen met internet aan?
2) Kan ik een iphone met t-mobile symlock uit duitsland halen zonder abbo om deze vervolgens in Nederland te complemetneren met een i-300 abbo? Ik haat wachten als ik iets wil, wil ik het nu en 5 weken wachten op een iphone is niet zo nice.. Kan het niet sneller?

Wie heeft ervaring met de optie om een iphone 4 los te kopen en hieraan dan een internet abbo te koppelen van een van de providers? thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-10, 15:41
Grunnen Grunnen is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 21
Standaard

Zelf heb ik los in engeland een iphone 4 16GB gekocht voor 500 pond en dat laten sturen met borderlinx, ongeveer 640-650 euro inclusief verzendkosten. En daarnaast nog een abbo van vodafone met de speciale tvgids actie, 400min/sms + internet voor 14.95: https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/594
Voordeel is dat ik meer minuten heb dan de I300, internet is sneller en vodafone heeft een beter netwerk dan t-mobile.
  #3  
Oud 12-09-10, 15:49
jorries jorries is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Kijk dat zijn de alternatieven waar ik naar op zoek ben Wel een paar bedenkingen:

1) Hoe zit het met garantie? Je kan niet bij t-mobile of vodafone aankloppen ofwel?
2) Als je pakketje onderschept wordt mag jelekker invoerkosten gaan betalen.. dan is de telefoon gelijk alweer een heel stuk duurder...
3) Is het toestel direct leverbaar? Je kan leuk bestellen in het buitenland en dan wachten terwijl ze maybe helemaal geen voorraad meer hebben.

Het idee klinkt leuk om wat extra euros te besparen en ik heb ook zoiets van fck t-mobile maar een stukje zekerheid is ook wel prettig denk ik. Kan je daar iets meer over vertellen? thx!
  #4  
Oud 12-09-10, 15:53
jorries jorries is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Question

Een vodafone abbo ziet er inderdaad beter uit dan zo'n tmobile i-300 voor hetzelfde geld meer waar voor je geld. Alleen waarom zie ik op de vodafone website geen iphone 4 staan :S ?

Een leuke vodafone aanbieding scoren voor weinig internet en een aantal belminuten + sms en dan betrouwbaar ergens met garantie de iphone 4 los bestellen lijkt me dus wel een goed alternatief na bovenstaande reacties. Ik wil alleen niet bij een of ander webshopje bestellen, ( heb je dan garantie via apple uberhaubt) het liefst bestel ik hem bij een groot bedrijf als de phonehouse of iets dergelijks (online) los zonder abbo maar met garantie, wie heeft daarvoor wat tips? thx
EDIT: Valt af ik zie alleen 2 jarige abbos en daar heb ik geen zin in

Laatst gewijzigd door jorries; 12-09-10 om 15:56.
  #5  
Oud 12-09-10, 17:51
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorries Bekijk bericht
Kijk dat zijn de alternatieven waar ik naar op zoek ben


2) Als je pakketje onderschept wordt mag jelekker invoerkosten gaan betalen..
Niet vanuit de UK dat valt qua importeren onder de EU. Nadeel van importeren is als er wat aan mankeert je altijd terug moet naar het land waar je de telefoon hebt gekocht mits je apple care bij je iPhone koopt dan kan je ook in Nederland terecht.
  #6  
Oud 12-09-10, 18:34
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorries Bekijk bericht
Een vodafone abbo ziet er inderdaad beter uit dan zo'n tmobile i-300 voor hetzelfde geld meer waar voor je geld. Alleen waarom zie ik op de vodafone website geen iphone 4 staan :S ?

Een leuke vodafone aanbieding scoren voor weinig internet en een aantal belminuten + sms en dan betrouwbaar ergens met garantie de iphone 4 los bestellen lijkt me dus wel een goed alternatief na bovenstaande reacties. Ik wil alleen niet bij een of ander webshopje bestellen, ( heb je dan garantie via apple uberhaubt) het liefst bestel ik hem bij een groot bedrijf als de phonehouse of iets dergelijks (online) los zonder abbo maar met garantie, wie heeft daarvoor wat tips? thx
EDIT: Valt af ik zie alleen 2 jarige abbos en daar heb ik geen zin in
Je ziet op de Vodafone-website geen iPhone 4 staan omdat ze hem simpelweg niet leveren. T-Mobile is nog altijd de exclusieve verdeler in NL

Je zou ook nog kunnen kijken bij phoneshop.nl
Die levert iPhones 4 met een abonnement naar keuze.
Nadeel: Je bent iets meer kwijt dan wanneer je hem los uit België/UK zou halen icm met een los abonnement.
Voordeel: je hoeft hem niet uit het buitenland te halen, abonnement naar keuze, toestel is simlockvrij en de garantie loopt via phoneshop.

Let op: Vodafone heeft sinds maandag datalimieten voor internet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 los toestel via Vodafone Kubusx Koopinformatie Nederland 1 03-12-10 23:19
Iphone los toestel Upodtouch Koopinformatie Nederland 5 19-12-09 18:32
hulp bij aankoop los toestel gieleke6 Koopinformatie Nederland 6 11-06-09 19:03
Wie heeft nu WEL een Los toestel binnen? carneirodesign Archief 4 31-07-08 15:06
Los toestel 3G iPhone gemmelos Archief 2 10-06-08 16:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.