//

Wat doen bij een aangeboden contractvernieuwing????

Wat doen bij een aangeboden contractvernieuwing???? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zelf ben in het bezit van een 3G en heb een mededeling ontvangen van t-mobile op mijn eigen pagina dat ik voor contractverlenging in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-10, 14:33
WINDMILL WINDMILL is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Thumbs down Wat doen bij een aangeboden contractvernieuwing????

Ik zelf ben in het bezit van een 3G en heb een mededeling ontvangen van t-mobile op mijn eigen pagina dat ik voor contractverlenging in aanmerking kom. Dus dacht ik laten we dan maar eens even gaan kijken wat ik kan doen, te meer daar T-Mobile werft met de slogan: "wij doen iets voor vaste klanten."!
Zo gezegd zo gedaan en ben gaan surfen om te kijken voor een Iphone 4. Tot mijn grote verbazing moet ik ruim 169 keiharde euries bijtellen als ik een contractverlenging wil aangaan bij T-Mobile om zo een Iphone 4 te verkrijgen. Toch maar eens even met T-Mobile gebeld en ook hier de mededeling, dat T-Mobile niets voor een Iphone klant doet. Is dat niet vreemd? Ben ik dan geen klant? Schijnbaar niet. Naar mijn mening Boerenbedrog. Het is dus niet vreemd dat je als provider op zulks een fijne manier klanten verliest, die zich hierdoor bij andere providers gaan orienteren...........
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-10, 14:44
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je hebt helemaal gelijk. Bestaande klanten betalen hetzelfde voor de iPhone 4 als nieuwe klanten.
T-Mobile is niet dom en weet ook dat als je een iPhone 4 wil, je alleen bij T-Mobile terecht kunt. (op wat webshops die m uit het buitenland halen na)
Het wordt hoog tijd dat er meer providers komen die de iPhone officieel gaan verkopen. Maar op dit moment heeft T-Mobile nog steeds een monopoliepositie wat betreft de iPhone.
  #3  
Oud 14-09-10, 16:12
Cammy Cammy is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Je kan wel korting krijgen op je toestel, maar dan moet je een relax-abonnement afsluiten bij je iphone. Bij de I-abonnementen geldt dit inderdaad niet. Ik kreeg in ieder geval een flinke korting aangeboden bij verlenging in combinatie met een relax-abonnement met data bundel.
  #4  
Oud 14-09-10, 16:36
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Dan heb je waarschijnlijk een ander (hoger) maandbedrag of mindere voorwaarden (trager internet)?
  #5  
Oud 14-09-10, 16:37
YMGV YMGV is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Dan heb je waarschijnlijk een ander (hoger) maandbedrag of mindere voorwaarden (trager internet)?
Op papier is het internet minder snel en zit er een limiet van 2gb aan per maand, echter in de praktijk blijkt het internet dezelfde snelheid te halen.

En volgens mij heb je geen videovoicemail ofzo.
  #6  
Oud 14-09-10, 17:05
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

iPhone 4 abonnementen voor de iPhone - T-Mobile
Hier hebben ze het over download/upload snelheid tot 384/64 kbit/sec. Dat is wel heel iets anders dan 2048/384 kbit/sec. En de iPhone kost 199,95 bij 28,95 p/m.
  #7  
Oud 14-09-10, 17:13
Cammy Cammy is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heg hem nu afgesloten met W&W plus, dus dat scheelt al weer (uiteindelijk ben ik per maand een stuk voordeliger uit).
Maar daar ging het mij niet om, de TS gaf aan dat TM geen korting biedt op het toestel aan vaste klanten bij het verlengen van het abonnement. Dit bieden ze dus wel aan, alleen niet bij de Iphone abonnementen.
  #8  
Oud 14-09-10, 17:27
YMGV YMGV is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
iPhone 4 abonnementen voor de iPhone - T-Mobile
Hier hebben ze het over download/upload snelheid tot 384/64 kbit/sec. Dat is wel heel iets anders dan 2048/384 kbit/sec. En de iPhone kost 199,95 bij 28,95 p/m.
daar heb je dan een internetbundel voor he kosten 4,95 per maand voor WnW plus
  #9  
Oud 14-09-10, 17:34
WINDMILL WINDMILL is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Unhappy

Het stoort mij nog niet eens zo dat ik iets moet bijbetalen, maar dan moet een T-Mobile niet groots doen met de slogan: "wij doen iets voor vaste klanten."
Het zou naar mijn mening dan moeten heten: "Wij doen NIETS voor vaste klanten."
Toch belachelijk te weten dat een Nokia E-model of Black Berry gratis is terwijl deze kosten voor zulke apparaten toch ook niet gering zijn. Maak er dan in ieder geval niet zo een ophef van naar vaste klanten.
  #10  
Oud 14-09-10, 17:36
WINDMILL WINDMILL is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YMGV Bekijk bericht
daar heb je dan een internetbundel voor he kosten 4,95 per maand voor WnW plus
Dit is een leuke opmerking.... maar hoe doe jij dit dan zonder IPhone? Voor mij betekend dit dat ik toch op z'n minst al een toestel moet hebben die internetmogelijkheden biedt!
  #11  
Oud 14-09-10, 19:32
WINDMILL WINDMILL is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Je hebt helemaal gelijk. Bestaande klanten betalen hetzelfde voor de iPhone 4 als nieuwe klanten.
T-Mobile is niet dom en weet ook dat als je een iPhone 4 wil, je alleen bij T-Mobile terecht kunt. (op wat webshops die m uit het buitenland halen na)
Het wordt hoog tijd dat er meer providers komen die de iPhone officieel gaan verkopen. Maar op dit moment heeft T-Mobile nog steeds een monopoliepositie wat betreft de iPhone.
Wouter, naar het schijnt bied Vodafone ook de Iphone aan. Echter de 4 kan ik hier nog niet ontdekken....
  #12  
Oud 15-09-10, 09:44
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Dat klopt! Die bieden ze aan via een webshop. Maar de prijzen zijn niet bepaald concurrerend... De aanbiedingsprijs geldt maar voor 6 maand.
Maar het is een begin. Ik hoop dat Vodafone snel officieel Apple iPhone Reseller wordt.
  #13  
Oud 15-09-10, 21:43
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WINDMILL Bekijk bericht
Ik zelf ben in het bezit van een 3G en heb een mededeling ontvangen van t-mobile op mijn eigen pagina dat ik voor contractverlenging in aanmerking kom. Dus dacht ik laten we dan maar eens even gaan kijken wat ik kan doen, te meer daar T-Mobile werft met de slogan: "wij doen iets voor vaste klanten."!
Zo gezegd zo gedaan en ben gaan surfen om te kijken voor een Iphone 4. Tot mijn grote verbazing moet ik ruim 169 keiharde euries bijtellen als ik een contractverlenging wil aangaan bij T-Mobile om zo een Iphone 4 te verkrijgen. Toch maar eens even met T-Mobile gebeld en ook hier

de mededeling, dat T-Mobile niets
voor een Iphone klant doet. Is
dat niet vreemd? Ben ik dan geen
klant? Schijnbaar niet. Naar mijn
mening Boerenbedrog. Het is dus
niet vreemd dat je als provider op
zulks een fijne manier klanten
verliest, die zich hierdoor bij
andere providers gaan
orienteren...........
Wat had je dan gedacht?
Ten eerste de iPhone 4 kost een flinke duit dus bijbetalen lijkt me logisch.
Ten tweede de subsidie is altijd hoger bij een nieuw contract dan bij verlenging.

En klantenverlies maken ze zich echt niet druk om hoor, zolang ze de enige provider zijn in NL die de iphone verkopen.
T-Mobile verliest alleen klanten door hun baggernetwerk, want met een mooie iphone op zak wil je natuurlijk wel kunnen bellen
en internetten!

Laatst gewijzigd door zackary; 15-09-10 om 22:13.
  #14  
Oud 15-09-10, 22:20
Sebase Sebase is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Born, Zuid-Limburg
Berichten: 9
Standaard

Ik heb em ook met een contractvernieuwing besteld. Relax 35(niet de online variant pakken, daar betaal je per min ipv sec) met WnW Plus (4,95) voor 2 jaar en moest niks bijbetalen voor de iPhone 4.
  #15  
Oud 16-09-10, 03:07
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Ik heb een contractverlenging van simonly Relax 400 nu naar Relax 45 met WnW+
45,- + 4,95 = 49,95 p/m
IP4 16gb kost dan normaal 89,- maar kreeg deze nu voor 29,95 dus goed aanbod!

let op niet Relax Online! Relax 45 betaal per sec. en Relax Online 45 betaal per minuut.
Relax kost 45,- p/m en Relax Online kost 37,95 p/m maar je bent er dus duurder mee uit!!!
  #16  
Oud 17-09-10, 07:37
John_J John_J is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

Als ik op de t-mobile site kijk is een WnW+ 14,95. Volgens mij ben je wat abonnementkosten betreft duurder uit. Of heb ik iets over het hoofd gezien???
  #17  
Oud 17-09-10, 12:04
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John_J Bekijk bericht
Als ik op de t-mobile site kijk is een WnW+ 14,95. Volgens mij ben je wat abonnementkosten betreft duurder uit. Of heb ik iets over het hoofd gezien???
Het Relax abonnement op intenet is momenteel de Relax Online.
Een Relax Online 45, kost 37,95. maar je betaald per minuut.!!
Een gewone Relax 45, kost ook 45,-. maar je betaald per seconde na de eerste minuut.
Een gewone Relax is uiteindelijk veel voordeliger. (en je tegoed gaat onbeperkt mee)
Tot eind deze maand krijg je bij een 2 jarig contract 2 jaar 10,- korting op WnW. Voor WnW+ betaal je dus 4,95.
Het toestel kost doorgaans 89,- Ik heb hem nu voor 29.95.
  #18  
Oud 17-09-10, 12:54
John_J John_J is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

Damn... Ik mag pas eind volgende maand pas verlengen...
  #19  
Oud 18-09-10, 15:44
klukkluk3 klukkluk3 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John_J Bekijk bericht
Damn... Ik mag pas eind volgende maand pas verlengen...
Dat kan ook eerder...............alleen kost het je dan nog eens 69,- euri extra. Vraag maar even na.
  #20  
Oud 18-09-10, 20:27
John_J John_J is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

Wat ik me steeds meer ga afvragen of ik niet beter voor de 3GS moet gaan. Ik wil zo ie zo een iPhone, want het zijn heerlijke toestellen.
Maar volgens mij zijn hier al andere topics over....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wat te doen bij computer crash? drumdik iTunes 2 19-08-10 12:17
Wat te doen bij een nieuwe computer 3gSpeed Archief 1 08-03-10 13:53
iPhone 3G: Wat te doen bij beschikbare updates? mereitje Unlock 8 09-01-09 10:05
Wat te doen bij mist? borgqueenx iPhone algemeen 6 08-11-08 15:40
Wat absoluut niet doen bij Iphone Kawouter Archief 12 29-05-08 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.