//

Contract T Mobile ontbonden

Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Me contract zou vandaag ontbonden worden. Maar de SIM is nog wel actief en me account ook? Of gebeurd dat pas om 00:00?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 06-12-11, 22:34
DennisScholing DennisScholing is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Twente
Berichten: 61
Standaard

Me contract zou vandaag ontbonden worden. Maar de SIM is nog wel actief en me account ook? Of gebeurd dat pas om 00:00?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 07-12-11, 12:27
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Je account op internet moet je volgens mij gewoon achteraan gaan op het forum dat ze die voor je verwijderen. de SIM blijft dacht ik nog wel even actief, maar ik zou er dus niet meer mee bellen om toch nog kosten te krijgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 19:39
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? Tomiikaaza Overige providers Nederland 4 28-02-11 13:00
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract overname T-mobile Dave123 Odido (T-Mobile) 2 15-08-09 20:47
T-Mobile na contract periode benBEN Odido (T-Mobile) 1 21-07-08 02:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.