//

Contract T Mobile ontbonden

Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Neem een iPhone 4. Onze zoon zat er vanavond even mee te spelen (Hij heeft een 3G) en zei: wat is dat ding snel....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-10-10, 00:00
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Neem een iPhone 4. Onze zoon zat er vanavond even mee te spelen (Hij heeft een 3G) en zei: wat is dat ding snel.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-10-10, 16:56
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edward Sprokholt Bekijk bericht
Na meerdere malen gebeld te hebben ben ik nu zo ver dat ik ze tot de volgende betaling de mogelijkheid geef te reageren zoniet ik per direct de betaling stopzet en mijn contract wil laten ontbinden.
Kijk asjeblieft uit met het 'niet betalen van rekeningen' bij T-mobile.
Mijn broer was 't ook een keer niet eens met T-mobile, kreeg toen een deurwaarder achter zich aan en omdat hij toendertijd op hetzelfde adres woonde, als waar ik nu woon.. krijg ik met dezelfde achternaam geen contract bij T-mobile.. Ik sta op de blacklist, als nieuwe klant
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #43  
Oud 20-10-10, 20:37
cwsmdb cwsmdb is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar cwsmdb
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Neem een iPhone 4. Onze zoon zat er vanavond even mee te spelen (Hij heeft een 3G) en zei: wat is dat ding snel.

makkelijk praten
doe er mijn ook maar een maar zijn me een beetje te duur op dit moment
heb geen geld boom in de tuin
  #44  
Oud 20-10-10, 20:52
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Nee, dat hangt natuurlijk van de poen-poen af. Lukt het ook niet als je wat geld terug krijgt na het ontbinden van het contract? Dan nog even sparen.
Jammer, voor je. Zeker als je al aan een iPhone gewend bent.
  #45  
Oud 20-10-10, 22:22
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cwsmdb Bekijk bericht
nou rechtsbijstand verzekering werkt ook want heb inmiddels de toezegging dat ze mijn contract gaan ontbinden maar moet wel mijn phone terug sturen. krijg dan wel
het geld terug wat ik er destijds voor heb bij betaald
ze zijn nu nog aan het kijken wat het mij gaat kosten als ik het toestel wil houden
maar ze denken dat ik hier van ga schrikken.
wacht maar even af .
zou wel jammer zijn als ze een absurde prijs gaan rekenen want de mijne is puntgaaf
omdat hij screen als wel back protector heeft en natuurlijk aan is gepast software matig aan mijn wensen.
moet maar weer zien dat ik voor een redelijk bedrag weer een identiek toestel krijg
Ik denk dat als je je telefoon moet inleveren, je bij een andere provider lekker voor iphone 4 kunt gaan.
Dat is dan hoe ik het zou doen, al zou het prettig zijn als ik de 3GS mag behouden en natuurlijk simlock vrij (zullen ze wel niet doen) en met behoud van mijn eigen nummer.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #46  
Oud 20-10-10, 23:17
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Smile iphone t mobile

je hoeft niet altijd je telefoon in te leveren.In eerste instantie wilden ze dat ik dat ook deed.Had in mijn woonplaats geen verbinding en dat erkenden ze.De klantenservice mocht en mag niet meer geven dan korting.Ik ben naar de geschillencommissie toegestapt en het daar aanhangig gemaakt, maar voordat die tot een uitspraak kwam deed t mobile me een aanbod van stoppen contract met behoud iphone( was wat ik de hele tijd vertelde tegen ze).Ze betaalden zelfs mijn kosten voor de geschillencommissie terug.
Je moet echter zorgen dat je verder komt dan de klantenservice.Ik heb van meerdere mensen op het forum gehoord dat hun ook hun telefoon mochten houden.
T mobile levert niet het goede produkt, dan heeft de klant niet maar t mobile een probleem
  #47  
Oud 20-10-10, 23:36
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccb25 Bekijk bericht
Je moet echter zorgen dat je verder komt dan de klantenservice.
Vertel mij eens hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, want mij lukt dat niet
  #48  
Oud 20-10-10, 23:46
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Nou ik heb vandaag bericht gehad van Tmobile van mijn klacht, althans na wederom een belletje van mijn kant.

Ik kreeg 2 opties:

1. aangezien ik al 2 maanden een korting heb gehad (zoals velen) was er geen korting meer mogelijk en moest ik maar wachten of de verbinding verbeterde, ze gaven aan dat in week 52 de problemen zouden zijn opgelost.

2. ik kan mijn contract ontbinden en moet wel de Iphone teruggeven, waar ik flink van baal maar de persoon van de afdeling van Tmobile wist niet of ik hem kon overnemen.

De optie om af te wachten is geen optie en verbetering van het netwerk daar wacht ik nu helaas al maanden op dus die valt af, ontbinding van contract is het meest logisch want ik betaal 30 euro per maand en tmobile kan het helaas niet waarmaken wat ze zeggen, een goed werkend netwerk.

Morgen zal ik zoals ik heb afgesproken contact opnemen met ze en dan word ik doorverwezen naar een afdeling die contract ontbinding regelt en de bijbehorende afspraken in orde zal maken, wellicht dat deze ook meer info over de Iphone houden kunnen geven. Want als ik mega veel moet bij betalen om hem te houden dan krijg ik van de afgelopen maanden ook geld terug want ik heb dus reeds wat tmobile zelf zegt een gedeelte afbetaald.

11 maanden betaald en moest nog 13 maanden, heel benieuwd wat dit gaat kosten...
  #49  
Oud 21-10-10, 00:04
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edward Sprokholt Bekijk bericht
Nou ik heb vandaag bericht gehad van Tmobile van mijn klacht, althans na wederom een belletje van mijn kant.

Ik kreeg 2 opties:

1. aangezien ik al 2 maanden een korting heb gehad (zoals velen) was er geen korting meer mogelijk en moest ik maar wachten of de verbinding verbeterde, ze gaven aan dat in week 52 de problemen zouden zijn opgelost.

2. ik kan mijn contract ontbinden en moet wel de Iphone teruggeven, waar ik flink van baal maar de persoon van de afdeling van Tmobile wist niet of ik hem kon overnemen.

De optie om af te wachten is geen optie en verbetering van het netwerk daar wacht ik nu helaas al maanden op dus die valt af, ontbinding van contract is het meest logisch want ik betaal 30 euro per maand en tmobile kan het helaas niet waarmaken wat ze zeggen, een goed werkend netwerk.

Morgen zal ik zoals ik heb afgesproken contact opnemen met ze en dan word ik doorverwezen naar een afdeling die contract ontbinding regelt en de bijbehorende afspraken in orde zal maken, wellicht dat deze ook meer info over de Iphone houden kunnen geven. Want als ik mega veel moet bij betalen om hem te houden dan krijg ik van de afgelopen maanden ook geld terug want ik heb dus reeds wat tmobile zelf zegt een gedeelte afbetaald.

11 maanden betaald en moest nog 13 maanden, heel benieuwd wat dit gaat kosten...
Ik denk dat je het woord "Coulance" moet gaan gebruiken om je telefoon te behouden, en daarbij vertellen dat je op veel fora's hebt gelezen dat mensen hun telefoon mogen behouden en dat jij dat ook wilt.

Anders vertellen (niet dreigen) je rechtbijstandsverzekering te zullen aanspreken (vertel dat je al contact hebt gehad o.i.d., laat hun maar denken) over het behoud van je telefoon.

Succes morgen en laat ff weten hoe het is afgelopen en vooral hoe je het voor elkaar hebt gekregen.
  #50  
Oud 21-10-10, 00:45
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard t mobile

wat ik vooral heb aangevoerd is dat ik ( toen al 12 maanden) een produkt van hun had, dat niet werkte en waarvan ze zeiden dat het bij mij in de buurt ook niet zou verbeteren.Ze boden me 4 maanden 20% korting.Ik ben op geen korting ingegaan, maar vertelt dat als ik het abonnement opzegde het volgende zou gebeuren:
-ik ben mijn telefoon kwijt.
-alle software en randapparatuur die ik voor deze iphone had gekocht waren dan waardeloos
-ik zou mijn beltegoed( was door de slechte verbinding boven de 200 euro verliezen.
Bij elkaar getelt zou ik door een slecht produkt van t mobile, wat ze op mijn adres ook toegaven, wel heel veel nadeel hebben als mijn contract werd opgezegd zonder een tegemoet koming.
Daarna de zaak aanhangig gemaakt bij de geschillen commissie, maat tmobile bood voordat er een uitspraak kwam ontbinding met behoud aan.
Ik begreep ook van de afdeling die de geschillen behandeld dat de klantenservice niet de toestemming heeft om verder te gaan dan 20%.
Ik denk als je sterk staat, je het risco moet nemen om bv naar de geschillencommissie te gaan( kost je 50 euro).Ik vond het dat wel waar.Maar succes
  #51  
Oud 21-10-10, 01:02
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccb25 Bekijk bericht
wat ik vooral heb aangevoerd is dat ik ( toen al 12 maanden) een produkt van hun had, dat niet werkte en waarvan ze zeiden dat het bij mij in de buurt ook niet zou verbeteren.Ze boden me 4 maanden 20% korting.Ik ben op geen korting ingegaan, maar vertelt dat als ik het abonnement opzegde het volgende zou gebeuren:
-ik ben mijn telefoon kwijt.
-alle software en randapparatuur die ik voor deze iphone had gekocht waren dan waardeloos
-ik zou mijn beltegoed( was door de slechte verbinding boven de 200 euro verliezen.
Bij elkaar getelt zou ik door een slecht produkt van t mobile, wat ze op mijn adres ook toegaven, wel heel veel nadeel hebben als mijn contract werd opgezegd zonder een tegemoet koming.
Daarna de zaak aanhangig gemaakt bij de geschillen commissie, maat tmobile bood voordat er een uitspraak kwam ontbinding met behoud aan.
Ik begreep ook van de afdeling die de geschillen behandeld dat de klantenservice niet de toestemming heeft om verder te gaan dan 20%.
Ik denk als je sterk staat, je het risco moet nemen om bv naar de geschillencommissie te gaan( kost je 50 euro).Ik vond het dat wel waar.Maar succes
Ik sta helemaal klaar om dat te doen, ik wacht tot 26 oktober, want die deadline heb ik hun gegeven.
  #52  
Oud 21-10-10, 17:39
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Vandaag telefoon gekregen van de klantenservice van T-mobile dat ik mijn contract mag ontbinden (na maanden van geklaag over de dekking). Klantenservice gaf an dat ik contact op moest nemen met de retourservice, dit inmiddels gedaan. Contractontbinding was geen probleem, maar ik moest mijn iPhone (3GS 32GB van augustus 2009) inleveren. Hier natuurlijk niet mee akkoord gegaan. Ze bellen mij terug in de aankomende dagen om de prijs door te geven die ik voor de iPhone moet betalen om te behouden. Deze prijs zal waarschijnlijk rond de 300/400 liggen. Ook met dit eventuele voorstel ga ik natuurlijk niet akkoord en geef in een volgend gesprek aan dat er al een aantal voorbeelden zijn van mensen die de iPhone mochten behouden en dat ik anders naar de geschillencommisie toe stap.

Als ik de verhalen in dit forum lees, heb ik goede hoop op goede afloop met behoud van mijn iPhone.
  #53  
Oud 26-10-10, 00:19
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Zo ff een update:
Op 12 oktober j.l. heb T-Mobile een deadline van 2 weken gesteld om met een oplossing te komen, anders zou ik een klacht indienen bij de Geschillencommisie.
Vandaag liep die deadline af, zonder dat ik iets hoorde van T-Mobile (wie had iets anders verwacht).
Vanavond de klacht ingediend bij de geschillencommisie vergezeld van 31 schermafdrukken van het programma Netwerkradar met daarop 6 meldingen per schermafdruk van geen tot slecht internet, dat zijn 186 meldingen.

Een van de vragen op de site van de Geschillencommisie is, hoe wilt u dat het wordt opgelost.
Mijn antwoord:
Ontbinding van het contract
Met behoud van mijn telefoonnummer
Met behoud van de telefoon en simlock vrij.

Nu afwachten hoelang het gaat duren, de betaling is ontvangen bij de Geschillencommisie.
  #54  
Oud 26-10-10, 00:30
tripel's schermafbeelding
tripel tripel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Youp » Klantenservice

Zo moet je ze aanpakken!!!
  #55  
Oud 26-10-10, 00:41
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tripel Bekijk bericht
Youp » Klantenservice

Zo moet je ze aanpakken!!!
Maar mijn vader heet geen Youp van 't Hek
  #56  
Oud 26-10-10, 18:56
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Erkenning


“Volgens Youp hadden wij echter niet moeten reageren op zijn tweets, dat duidt volgens hem namelijk op een voorkeursbehandeling. Dat was niet het signaal dat wij wilden afgeven. Wij hebben juist een webcare team dat reageert op meldingen van klanten op internet, positief of negatief.”

Nou ik ben benieuwd, ik geloof er helemaal niets van
T-Mobile, als jullie inderdaad meelezen dan is dit mijn mailadres "forumnaam"1963@orange.nl en dat betekent dat forumnaam = "vuurvreter" even moet worden aangepast ik zit er klaar voor.
Oja bellen mag ook 06- zessenveertigvierentwintigachtenveertigzeventachtig


“We erkennen dat ook binnen ons bedrijf fouten worden gemaakt. Dat willen wij niet goedpraten en daar doen we wat aan. Concreet betekent dit onder andere dat wij ons de komende periode zullen richten op het verkorten van onze wachttijden en het aanpassen van het toestelreparatieproces."

Laatst gewijzigd door vuurvreter; 26-10-10 om 19:01.
  #57  
Oud 26-10-10, 21:20
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Je bent een echte vuurvreter
  #58  
Oud 27-10-10, 00:38
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Je bent een echte vuurvreter
Ik lust ze rauw
  #59  
Oud 27-10-10, 11:01
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Zojuist gebeld met T-Mobile (omdat T-Mobile mij zou bellen, maar dit gebruikelijk niet heeft gedaan). De eerste keer dat ik belde kapte de verbinding ermee (GOH, wat verrassend), de tweede keer lukte het wel. Te horen gekregen dat ik voor behoud van mijn toestel €287,50,- moet betalen.

Ik ga het nu dus via de geschillencommissie aankaarten, want uiteraard ga ik hiermee niet akkoord!
  #60  
Oud 27-10-10, 12:41
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Zojuist klacht ingediend bij de geschillencommissie, ik houd jullie op de hoogte van eventuele vorderingen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 19:39
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? Tomiikaaza Overige providers Nederland 4 28-02-11 13:00
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract overname T-mobile Dave123 Odido (T-Mobile) 2 15-08-09 20:47
T-Mobile na contract periode benBEN Odido (T-Mobile) 1 21-07-08 02:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.