Contract T Mobile ontbonden

Contract T Mobile ontbonden discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerlijk is eerlijk: pas beloofde T-Mobile me - een week later - terug te bellen en ze hebben dat ook gedaan. Dus..... het kan goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 27 October 2010, 11:56
Macbookto's schermafbeelding
» iPhone 6 128GB (Space Grijs) [FW: 9.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 64GB (Zilver) [FW: 9.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 29 March 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 435
Standaard

Eerlijk is eerlijk: pas beloofde T-Mobile me - een week later - terug te bellen en ze hebben dat ook gedaan. Dus..... het kan goed gaan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 27 October 2010, 12:07
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 64GB (Wit) [FW: 6.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 22 June 2009
Berichten: 74
Standaard

ik heb mijn contract kunnen ontbinden en telefoon mogen houden, maar toch nog abonnements geld afschrijven terwijl ik geen contract meer had.Antwoord was ( op 15 oktober, terwijl mijn contract 1 oktober was beeindigd) dat er nog belkosten konden binnen komen.Dit is natuurlijk onzin, want dat weten ze op 15 oktober al lang en ik had nog genoeg bel te goed om dat te betalen.
toen ik de betaling storneerde kreeg ik de dag erna een aanmaning.Maar toen ik eerder had gevraagd om terug te storten kon dit niet.
  #63  
Oud 27 October 2010, 14:58
» iPhone 6 Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 November 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.233
Stuur een bericht via Skype™ naar vuurvreter Send a message via twitter to vuurvreter
Standaard

Iemand enig idee hoelang het duurt voordat je wat hoort van de geschillencommisie?
  #64  
Oud 2 November 2010, 16:57
» iPhone 6 16GB (Space Grijs) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 March 2010
Berichten: 9
Standaard

Vandaag contact gehad met tmobile. Ze hebben mij een coulance aangeboden omdat ze mij niet konden bereiken(geen gemisten oproep gehad!!!) Dus heb nu 3 maanden coulance gekregen maar wat heb ik hier nou aan. De klacht is er nog steeds.
Iemand iden om dit verder af te handelen en er een abonnement ontbinding uit te halen.

Lauwie
  #65  
Oud 2 November 2010, 17:41
» iPhone 6 Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 November 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.233
Stuur een bericht via Skype™ naar vuurvreter Send a message via twitter to vuurvreter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lauwie Bekijk bericht
Vandaag contact gehad met tmobile. Ze hebben mij een coulance aangeboden omdat ze mij niet konden bereiken(geen gemisten oproep gehad!!!) Dus heb nu 3 maanden coulance gekregen maar wat heb ik hier nou aan. De klacht is er nog steeds.
Iemand iden om dit verder af te handelen en er een abonnement ontbinding uit te halen.

Lauwie
Je klacht aanmelden bij de geschillencommissie of rechtbijstand verzekering
  #66  
Oud 2 November 2010, 17:46
» iPhone 6 16GB (Space Grijs) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 March 2010
Berichten: 9
Standaard

Moet ik dan nog verder een schriftelijk klacht bij tmobile neer leggen of nog een keer telefonisch? hoe steek dat in elkaar?
  #67  
Oud 2 November 2010, 17:49
joyciie's schermafbeelding
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 3 November 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Mijn advies is schriftelijk een klacht indiene! werkt altijd!

Ik heb op die manier mijn 3G om kunnen wisselen voor Iphone 4.. zonder contractverlening of bijbetaling!

Weet zeker dat je op die manier ook andere dingen voor elkaar kan krijgen.. gwn goede brief opstellen!
Succes..
  #68  
Oud 2 November 2010, 18:01
» Ik heb geen iPhone [FW: 4.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.2]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 March 2009
Berichten: 45
Standaard

Nou mijn contract is reeds ontbonden bij T-mobile en zit nu bij Vodafone, wat een enorm verschil een dekking wooo zo goed!!!

Internet snelheid mensekinderen snel!!!!

Helaas lig ik nog wel overhoop met Tmobile over het behouden van de Iphone, dit kan alleen zou ik hem niet terug moeten sturen en dan krijg ik een rekening, hoogte is onbekend

Dit willen ze niet aangeven, kunnen ze wel maar doen ze niet, gisteren is mij beloofd dat ze het bedrag zullen kenbaar maken aan mij, dat zou vandaag per mail gebeuren, helaas zojuist weer met de klantenservice gebeld en jawel ze weten van niets en die mevrouw (collega van haar) had dat niet gezegd en kan ook niet staan 10 werkdagen voor zegt ze.

Vreemd aangezien ik van de klacht van 3 oktober tot op heden ook niets meer heb vernomen van ze

Dus bedankt T-mobile en blij dat ik weg ben daar, er zal nog wel een brief richting hun gaan met alle klachten maar reactie verwacht ik er niet op.

Succes mensen die ook bezig zijn met ontbinding van het contract en ik lees het met alle plezier
  #69  
Oud 2 November 2010, 19:46
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 28 January 2008
Berichten: 184
Stuur een bericht via MSN naar cwsmdb
Standaard

zoals de lezers nog wel weten was ik ook bezig met ontbinding van mijn
lopende ccontract en het contract wat in mei 2011 nog in moet gaan
ivm early renewall.
kan na bemiddeling van mijnn rechtsbijstand nu onder contact uit maar moet ook mijn telefoon terug sturen.
ze hebben voor mij uitgezocht wat het ging kosten als ik mijn toestel
zou willen houden en dat was 500,--, schrikken dus
als ik nu mijn contract tot mei 2001 uitdien kost het toesten niets meer
en wordt het toekomstige contract nietig verklaard en ben ik van ze af
je snapt wel dat ik die keuze gemaakt heb

advies aan iedereen die zijn contract wil ontbinden accepteer nooit
een korting van een paar maanden je kunt dan nooit meer ergens aanspraak op maken
  #70  
Oud 17 November 2010, 09:31
Gerdje's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 July 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat je wat hoort van de geschillencommisie?
Geen flauw idee! Ik heb mijn geschil ingediend op 27 oktober, tot op heden nog niets gehoord!
__________________
iPhone 4 Zwart 32GB + MacBook Pro 13' Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 + Mac Mini Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 [4GB Geheugen]
  #71  
Oud 21 November 2010, 15:53
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 December 2008
Berichten: 188
Standaard

Ik mag al ruim 3 weken ontbinden van t-mobile maar elke nummerbehoud-aanvraag wordt doodleuk geweigerd. Zelfs de medewerksters van tmobile kennen me nu als ik weer eens bel en deze keer komt het cht in orde... We gaan het zien.
Ze vroeg nog of ik al had betaald voor het behouden van mijn telefoon, en zo niet of ik dat dan nog wou doen. Dat zou ook een probleem kunnen zijn. Ik heb echter nog nooit een prijsvoorstel gehad.
  #72  
Oud 21 November 2010, 22:29
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 July 2009
Locatie: guttecoven
Berichten: 26
Send a message via twitter to theduckman
Standaard

T-Mobile heeft mij ook na een hoop klachten aangeboden mijn contract te ontbinden.

Ik heb mijn 3GS al sinds vorig jaar toen ook al een hoop problemen gehad met beloofde levertijden.
Ik heb toen ook al van T-Mobile de 199, - euro terug gekregen die ik moest bij betalen.
Omdat zij hun belofte niet na kwamen daarna nog eens 50% korting gehad voor 6 maanden dit omdat ze weer fouten hadden gemaakt.
Nu dit jaar in september gebeld dat de dekking toch steeds slechter was geworden.

Kreeg ik het aanbod om mijn contract te ontbinden(liep nog tot dec 2011)dus 15 maanden verdient met behoud van mijn i-phone en gratis simlock vrijgemaakt.

Dus nu heb ik een i-phone 4 besteld bij Vodafone met een 1 jaar contract.
  #73  
Oud 22 November 2010, 17:56
» iPhone 6 Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 November 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.233
Stuur een bericht via Skype™ naar vuurvreter Send a message via twitter to vuurvreter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Geen flauw idee! Ik heb mijn geschil ingediend op 27 oktober, tot op heden nog niets gehoord!
Ik heb vandaag een mailtje gehad van de geschillencommisie voor wat aanvullende informatie. De nodige gegevens zijn ingescand en worden zo geupload.

Wordt vervolgt
  #74  
Oud 23 November 2010, 17:00
» iPhone 6 Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 November 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.233
Stuur een bericht via Skype™ naar vuurvreter Send a message via twitter to vuurvreter
Standaard

De Geschillencommisie reageert zeer snel, daar ben ik tevreden over.
Nu eens kijken hoe vlug T-Mobile reageert ;-)

Geachte heer Vuurvreter,
Hierbij laten wij u weten het geschil verder in behandeling te hebben
genomen.
Wij hebben de van u ontvangen stukken doorgestuurd naar de wederpartij.
De wederpartij heeft de gelegenheid hierop binnen een maand te reageren.
Verkort weergegeven verloopt de procedure verder als volgt.
Schikking:
Het is mogelijk dat de wederpartij u benadert om alsnog te proberen met u tot
een schikking te komen. In dat geval dient u hierover rechtstreeks met de
wederpartij te communiceren. Indien u alsnog tot een schikking komt en dus
wilt afzien van verdere behandeling van het geschil door de Commissie, dan
is de wederpartij verzocht ons dit kenbaar te maken middels een door beide
partijen voor akkoord ondertekende schikking. Houdt u er rekening mee dat
het door u betaalde klachtengeld in dit stadium van de procedure door de
Commissie niet wordt teruggestort, zodat u dit eventueel bij de bespreking
van het schikkingsvoorstel zou kunnen betrekken. Wordt er een schikking
bereikt dan is een uitspraak van de Commissie niet nodig en sluiten wij het
dossier.
Verweer:
Wordt er binnen 1 maand na dagtekening van deze brief geen schikking
bereikt of ontvangen wij binnen deze termijn al dan niet het verweer van de
wederpartij dan zullen wij voortgang geven aan de behandeling van het
geschil. Ontvangen wij het verweer van de wederpartij dan zullen wij u deze
doen toekomen.
Zitting:
Vervolgens komt het geschil klaar te staan voor agendering voor een
eerstvolgende zittingsgelegenheid. Circa 14 dagen voor de zitting van de
Commissie zullen wij u daarvoor een uitnodiging sturen. Op de zitting krijgen
beide partijen de gelegenheid mondeling hun standpunt toe te lichten.
Verhinderdata:
Bij de vaststelling van de zittingsdatum proberen wij rekening te houden met
vooraf opgegeven verhinderdata van partijen. Geef uw eventuele
verhinderdata daarom meteen na ontvangst van dit bericht schriftelijk
Zitting:
Vervolgens komt het geschil klaar te staan voor agendering voor een
eerstvolgende zittingsgelegenheid. Circa 14 dagen voor de zitting van de
Commissie zullen wij u daarvoor een uitnodiging sturen. Op de zitting krijgen
beide partijen de gelegenheid mondeling hun standpunt toe te lichten.
Verhinderdata:
Bij de vaststelling van de zittingsdatum proberen wij rekening te houden met
vooraf opgegeven verhinderdata van partijen. Geef uw eventuele
verhinderdata daarom meteen na ontvangst van dit bericht schriftelijk
op. U wordt geacht gedurende de procedure zelf er voor zorg te dragen dat
uw eventuele verhinderdata tijdig worden aangevuld. Is eenmaal de
zittingsdatum vastgesteld, dan is uitstel niet meer mogelijk. Bij verhindering
kunt u zich laten vertegenwoordigen door een gemachtigde.
Uitspraak:
Ten slotte doet de Commissie schriftelijk uitspraak in de vorm van een
bindend advies, dat aan beide partijen wordt toegestuurd.
Met vriendelijke groet,
Geschillencommissie Telecommunicatie

Laatst gewijzigd door vuurvreter; 23 November 2010 om 17:04.
  #75  
Oud 25 November 2010, 00:14
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 December 2008
Berichten: 188
Standaard

Ik heb t-mobile weer gesproken naar herhaaldelijke weigering van nummerbehoud. Moest dus nog langer wachten op het voorstel om mijn telefoon af te kopen, bedrag is nu € 213. Voor een contract van 65e per maand, 15/24 voltooid en 59e aanbetaald vind ik dit toch best fors.

Gevraagd of ik een en ander op papier kon krijgen maar de medewerkster beschikte niet over uitgaande email. Best interessant, maar nu moet ik dus op een andere afdeling wachten. Iemand tips of vergelijkbare zaken?
  #76  
Oud 25 November 2010, 10:31
Gerdje's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 July 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Op 22 november bericht gekregen van de Geschillencommissie dat ik een aantal documenten na moest indienen. Op 25 november alle documenten ingediend en direct bericht gekregen (zoals bericht #74 van Vuurvreter). Afwachten dus.....
  #77  
Oud 25 November 2010, 17:55
» iPhone 6 Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 November 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.233
Stuur een bericht via Skype™ naar vuurvreter Send a message via twitter to vuurvreter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Op 22 november bericht gekregen van de Geschillencommissie dat ik een aantal documenten na moest indienen. Op 25 november alle documenten ingediend en direct bericht gekregen (zoals bericht #74 van Vuurvreter). Afwachten dus.....
Het wordt nu dus ff afwachten hoe snel/traag T-Mobile gaat reageren, als ze al gaan reageren.

Wordt vervolgd.....................................
  #78  
Oud 26 November 2010, 21:44
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 24 July 2010
Berichten: 13
Standaard

Mijn verhaal:

Abbo bij T-Mobile is 8 nov gestart, 4 dagen lang *** bereik gehad in binnenstad hartje groningen (!!!), naar T-mobile shop geweest, uitgelegd, ticket aangemaakt en ja moest wachten op een belletje.

Werd dag erna gebeld, eerst ff proberen het op mijn telefoon te gooien, was ik het niet mee eens; met een KPN sim deed 'ie namelijk perfect. "Goed" zei die, "met Speedtest.net 3 tal voorbeelden sturen via klachtenformulier op de site.". Gelijk gedaan, 3x getest in afstand van n uur.

Weekje daarna teruggbeld (gister) en mocht direct korting krijgen of ontbinden. Heb ontbonden + omdat ik van die ZAGG InvisibleSHIELDS had 40 euro korting op de nog uitstaande rekening gekregen (ik lever dus m'n iphone gewoon in, boeiend)

10 minuten daarna in de vodafone shop m'n nieuwe abo aangevraagd, nieuwe iPhone kan ik volgende week woensdag ophalen, zodra nummerportering gebeurd is stuur ik m'n oude iPhone op naar Rijswijk en is dat ook weer gebeurd.

Sinds eerste klacht tot ontbinden heeft het 2 weken geduurd al met al.
  #79  
Oud 27 November 2010, 01:43
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 December 2008
Berichten: 188
Standaard

Citaat:
10 minuten daarna in de vodafone shop m'n nieuwe abo aangevraagd, nieuwe iPhone kan ik volgende week woensdag ophalen, zodra nummerportering gebeurd is stuur ik m'n oude iPhone op naar Rijswijk en is dat ook weer gebeurd.
Bij mij vertelden ze dat je dus eerst je phone moet inleveren voordat ze nummerbehoud goedkeuren
  #80  
Oud 27 November 2010, 09:48
» iPhone 7 Plus 32GB (Zilver) [FW: 10.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini 4 Wi-Fi 64GB (Goud) [FW: 10.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 26 April 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 311
Standaard

ik ben nu ook een week of 3 bezig met t-mobile best goed verlopen en zonder veel problemen ze gaven toe in mijn woonplaats een mast te hebben weg gehaald heel dom maar goed.

en dat dit niet op korte termijn kon worden opgelost! ik had al nummerportering aangevraagt en dit was goed gekeurd na verloop van contract dus februari nu mocht ik tot die tijd 20% korting nemen of ontbinden nou doe dan maar ontbinden want aan korting heb ik niets als ik niet bereikbaar ben!

dus gister geregelt ook nog even vodafone gebeld en die nemen hem eerder over nu ga ik dus 3 december over als alles goed gaat

had een simonly dus hoef geen telefoons terug enz dat scheelt weer in de tijd. ik ben benieuwd!
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele T-Mobile 3 22 April 2011 18:39
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? Tomiikaaza Overige providers Nederland 4 28 February 2011 12:00
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 T-Mobile 30 26 December 2009 19:12
Contract overname T-mobile Dave123 T-Mobile 2 15 August 2009 19:47
T-Mobile na contract periode benBEN T-Mobile 1 21 July 2008 01:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.