//

Contract T Mobile ontbonden

Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou even een update waar wellicht wat mensen van hier mee kunnen. Mijn contract werd vanaf de kant van Tmobile ontbonden, ging perfect, een dag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 28-11-10, 12:57
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Nou even een update waar wellicht wat mensen van hier mee kunnen.

Mijn contract werd vanaf de kant van Tmobile ontbonden, ging perfect, een dag nadat ik telefonisch te horen heb gekregen een nieuw contract afgesloten bij vodafone en nummerportiering aangevraagd.

Binnen 5 werkdagen was dit allemaal geregeld, top tot zo ver, daarna begon het drama bedrijf Tmobile weer.

De iphone moest terug worden gestuurd naar een bedrijf in Rijswijk, aangezien ik daar 2 tot 3 keer in de week langs rijd dacht ik ik vraag om hem af te mogen geven, zekerheid dat de iphone zou aankomen, nee moest per post, ok dus ik iphone op de post en ontvangst bewijs thuis. Super, nu wachten op de belofte van Tmobile om mij de 99 euro aanschafkosten binnen 2 weken terug te betalen. (was mij toegezegd)

Helaas na 2 weken geen geld dacht ik laat ik eens bellen en wat blijkt, iphone niet aangekomen, via tnt wel gezien dat hij 2 dagen nadat ik hem heb verstuurd binnen was bij Rijswijk, waarop ik al zei verbaas me niets bij jullie, Tmobile zou het gaan uitzoeken en ik zou wederom zoals ze mij al sinds mei meerdere malen hebben beloofd terug bellen, sterker nog de mevrouw van de afdeling waarmee ik sprak gaf aan ik bel u terug en waarschijnlijk ook een andere afdeling die alles controleerd. Want 2x terug gebeld worden is altijd nog beter als niet te worden teruggebeld...

Na een week wachten en geen Tmobile te hebben gehoord zelf maar voor de 100 x naar hun gebeld en jawel opeens was het toestel 2 dagen na mijn eerdere telefoontje terecht en ik kan het geld binnen 3 weken op mijn rekening verwachten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in en tegen de meneer gezegd geld binnen 2 weken terug anders kom ik wel naar het bezoekadres in Den Haag en dan regelen we daar gelijk de 99 euro en alle onkosten die ik inmiddels heb moeten maken aan dat wanbeleid van Tmobile.

Tevens vroeg deze meneer of hij nog wat kon betekenen en ik heb gezegd dat ik niet eens een sorry heb gehad van Tmobile en die beloftes om terug gebeld te worden helemaal zat ben, hij zal een mailtje sturen naar een afdeling en deze zal contact met mij opnemen, ben toen hard in de lach geschoten en heb gezegd sorry maar dat geloof ik niet meer, maar sta open voor verrassingen dus wie weet en nemen ze nu wel een keer contact op

Maar mijn ervaringen die ik nu heb met Tmobile zijn duidelijk:

-Laat je niet afschepen bij de eerste die je aan de lijn krijg.
-Heb je bereik problemen blijf het melden, ook al heb je het vaker gedaan.
-En zorg voor een redelijke termijn dat ze je terugbellen.
-Krijg je ontbinding aangeboden, dring aan op behoud van je Iphone en direct wil horen hoeveel het moet gaan kosten.
-Belangrijkste, helaas was ik hiermee te laat, schrijf alle namen op en de gesprekken in het kort.
-En het belangrijkste wees een pitbull! Bijt je vast en laat Tmobile niet los!

Groetjes Edward
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 29-11-10, 17:32
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Vandaag telefoon gehad van T-Mobile. Alle gegevens van de Geschillencommissie hadden ze binnen en ze wilden graag met mij spreken. Na een goed en rustig gesprek het volgende te horen gekregen:

1) Ontbinding van mijn contract
2) Nummerbehoud in 5 dagen
3) €50,- retour (bedrag dat ik heb betaald aan de Geschillencommissie)
4) €143,75,- betalen voor de iPhone (halvering van de kosten, eerst moest ik 287,50,- betalen)

Heb bedenktijd gevraagd tot woensdag.......
__________________
iPhone 4 Zwart 32GB + MacBook Pro 13' Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 + Mac Mini Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 [4GB Geheugen]

Laatst gewijzigd door Gerdje; 29-11-10 om 17:37.
  #83  
Oud 29-11-10, 18:27
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Vandaag telefoon gehad van T-Mobile. Alle gegevens van de Geschillencommissie hadden ze binnen en ze wilden graag met mij spreken. Na een goed en rustig gesprek het volgende te horen gekregen:

1) Ontbinding van mijn contract
2) Nummerbehoud in 5 dagen
3) €50,- retour (bedrag dat ik heb betaald aan de Geschillencommissie)
4) €143,75,- betalen voor de iPhone (halvering van de kosten, eerst moest ik 287,50,- betalen)

Heb bedenktijd gevraagd tot woensdag.......
Ik heb nog niets gehoord, maar mijn spullen zijn pas 23 november opgestuurd (wanneer zijn jouw spullen opgestuurd?).

1,2 en 3 zijn goed en voor nummer 4 zou ik coulance vragen en dat zij die kosten voor hun rekening nemen, het is tenslotte hun netwerkwerk welke niet werkt.

Tot wanneer loopt je huidige T-M contract officieel?

Ben benieuwd hoe het afloopt.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #84  
Oud 29-11-10, 22:05
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Ik heb nog niets gehoord, maar mijn spullen zijn pas 23 november opgestuurd (wanneer zijn jouw spullen opgestuurd?).

1,2 en 3 zijn goed en voor nummer 4 zou ik coulance vragen en dat zij die kosten voor hun rekening nemen, het is tenslotte hun netwerkwerk welke niet werkt.

Tot wanneer loopt je huidige T-M contract officieel?

Ben benieuwd hoe het afloopt.
Ik heb op 25 november aanvullende informatie aangeleverd. Van T-Mobile heb ik dus zeer snel reactie gekregen. Mijn contract loopt tot eind oktober 2011, ik heb er pas 13 maanden opzitten. Ik zit sterk te denken om het aanbod af te slaan, ik heb inmiddels ook nog openstaande sms en belminuten die weg zijn bij afsluiting, terwijl ik daar al voor heb betaald.
  #85  
Oud 29-11-10, 22:21
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Ik heb op 25 november aanvullende informatie aangeleverd. Van T-Mobile heb ik dus zeer snel reactie gekregen. Mijn contract loopt tot eind oktober 2011, ik heb er pas 13 maanden opzitten. Ik zit sterk te denken om het aanbod af te slaan, ik heb inmiddels ook nog openstaande sms en belminuten die weg zijn bij afsluiting, terwijl ik daar al voor heb betaald.
Dan kan ik eerdaags een telefoontje verwachten.
Kennelijk hebben ze geen zin in een uitspraak van de geschillencommisie, daar ze meteen die € 50,00 willen betalen, dat maakt de zaak aardig sterk lijkt me. Mijn contract loopt nog tot maart 2012.

Ik zou in jouw geval ook het aanbod afslaan.
  #86  
Oud 29-11-10, 22:50
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

ik heb donderdag een telefoontje gehad dat ik mocht ontbinden dus vrijdag gelijk naar de winkel en numerbehoud aangevraagt kreeg te horen dat ik 3 december over kan naar mijn nieuwe provider.

nu log ik in op my t-mobile zie ik staan

gewenste datum 3-12-2010

en er onder in een stappelplan op 26 -11 -2010 is uw nummerbehoud afgewezen

ik snap er geen hout meer van zal die 3 december dan nog door gaan of moet ik weer overnieuw alles aanvragen?

en stel ik laat me nummer voor wat het is (dan ben ik zeker van ze af)
dan ben ik zeker ook al mijn apps kwijt en zo want bij aansluiten op itunes met nieuw nummer zal hij wel mijn toestel niet meer herkennen? iemand met deze dingen
ervaring?
  #87  
Oud 30-11-10, 10:34
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Dan kan ik eerdaags een telefoontje verwachten.
Kennelijk hebben ze geen zin in een uitspraak van de geschillencommisie, daar ze meteen die € 50,00 willen betalen, dat maakt de zaak aardig sterk lijkt me. Mijn contract loopt nog tot maart 2012.

Ik zou in jouw geval ook het aanbod afslaan.
Over dat uitbetalen van die €50,- ben ik het met je eens! Ze bellen mij morgen terug en dan zal ik ten gehore brengen dat ik niet akkoord ga. Die €50,- hoef ik in principe niet terug te hebben (daar wil ik enigzins in tegemoet komen), als ze mij maar in ieder geval vrijstellen van de toestelprijs.
  #88  
Oud 30-11-10, 13:10
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

T-Mobile heeft mij ook gebeld, eindelijk.
Ik mag het contract laten ontbinden.
Ik krijg de aanbetaling van € 99,50 terug, maar moest hier wel op aandringen.
Ook de € 50,00 van de betaling aan de geschillencommisie wordt vergoed.
Nummerbehoud was ook geen probleem, maar ik moet wel het toestel tsrug sturen.
Hier viel niet over te praten, en dat had ik wel verwacht omdat mijn abbo nog maar 8 maanden liep.

Vanmiddag wordt ik weer terug gebeld om de zaken definief te maken.
  #89  
Oud 30-11-10, 15:08
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
T-Mobile heeft mij ook gebeld, eindelijk.
Ik mag het contract laten ontbinden.
Ik krijg de aanbetaling van € 99,50 terug, maar moest hier wel op aandringen.
Ook de € 50,00 van de betaling aan de geschillencommisie wordt vergoed.
Nummerbehoud was ook geen probleem, maar ik moet wel het toestel tsrug sturen.
Hier viel niet over te praten, en dat had ik wel verwacht omdat mijn abbo nog maar 8 maanden liep.

Vanmiddag wordt ik weer terug gebeld om de zaken definief te maken.
Al met al toch een redelijk aanbod! Ik heb gister nog even nagevraagd of de aanschafprijs van de telefoon (in mijn geval €169,95), was verrekend in de nog te betalen toestelprijs. Dit was niet het geval, ze kijken puur naar de huidige nieuwwaarde van de telefoon en de duur van je contract. Allang blij dus dat ik toentertijd niet akkoord ben gegaan met het betalen van €287,50,-.

Met wie heb je trouwens gesproken? Diana?
  #90  
Oud 30-11-10, 15:53
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Ik ben de naam vergeten, maar het is nu geregeld.
  #91  
Oud 30-11-10, 18:20
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Ik zit aan deze te denken, hoor wel goede berichten Wireless Circle
Verder lees ik
Data
Alle data-abonnementen hebben HSDPA-snelheid (download: 1,8 Mb/s, upload: 800 kbit/s) en zijn op basis van Fair Use Policy.

Terwijl bij T-M de snelheid (die ik nooit heb gehad) 7,2 Mbit/s zou zijn, dan denk ik dat de snelheid veel hoger ligt bij Wireless Circle of maak ik nu een reken fout?

Wie helpt me het antwoord?
  #92  
Oud 01-12-10, 10:51
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Zo, ik ben binnenkort van T-Mobile af. Vandaag zou ik teruggebeld worden om mijn mening te geven over het aanbod van T-Mobile, ze hadden me voorgesteld om de kosten voor het toestel (€287,50,-) te delen en mij €50,- terug te geven van de Geschillencommissie. Vandaag in het telefoongesprek netjes aangegeven dat ik hiermee niet akkoord ga aan de hand van een totaal kostenplaatje. Ik heb voorgesteld om de €50,- van de Geschillencommissie voor mijn rekening te nemen, maar dat ik dan wel vrijgesteld wordt van de kosten voor het toestel. Hiermee moest overlegd worden met de leidinggevende en zou ik vandaag nog teruggebeld worden. 10 minuten later kreeg ik het verlossende telefoontje, T-Mobile gaat akkoord met mijn wens en stuurt zo spoedig mogelijk het schikkingsvoorstel op. Na ondertekenen kan dan de procedure van overstappen in gang worden gezet.

Ik ben blij en ga dus op zoek naar een nieuwe provider! Wireless Circle lijkt me op het eerste oog interessant!
  #93  
Oud 01-12-10, 18:54
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Nu ik de toezegging heb van T-Mobile dat ik een andere provider kan zoeken heb ik geprobeerd een simonly bij Wireless Circle af te sluiten.
En dat valt nog niet mee, want het "goldmembership" welke ik niet wilde, stond wel iedere keer op "aan" bij de bestelling.

Via hun klanten contact center, zeer snel antwoord gehad om de bestelling toch af te ronden en middels een mailtje dit ongedaan te laten maken.

Ik ben benieuwd hoe lang het regelen van het nummerbehoud gaat duren.
  #94  
Oud 02-12-10, 10:14
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Nu ik de toezegging heb van T-Mobile dat ik een andere provider kan zoeken heb ik geprobeerd een simonly bij Wireless Circle af te sluiten.
En dat valt nog niet mee, want het "goldmembership" welke ik niet wilde, stond wel iedere keer op "aan" bij de bestelling.

Via hun klanten contact center, zeer snel antwoord gehad om de bestelling toch af te ronden en middels een mailtje dit ongedaan te laten maken.

Ik ben benieuwd hoe lang het regelen van het nummerbehoud gaat duren.
Ik ben eigenlijk ietwat afgeschrikt door de slechte verhalen over Wireless Circle. Niet zozeer het bereik, maar meer de facturering en dergelijke. Ik denk zelf dat ik toch naar Vodafone trek, mede vanwege de volgende aanbieding......https://directsales.vodafone.nl/tvgids
  #95  
Oud 02-12-10, 19:05
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Oeps, vuurvreter en nu hangt het er van af of je van de regen in de drup valt of van de drup in de regen ;(
  #96  
Oud 02-12-10, 19:58
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Shit happens, de aanvraag is gisteren verstuurd.
  #97  
Oud 03-12-10, 13:16
eldorado eldorado is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard wanneer iphone terugsturen

Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik mag mijn abonnement bij TM pr direct ontbinden, met teruggaf van de Iphone4, omdat ik niet optimaal gebruik kan maken van de aansluiting. ( bevestigd per email).
Ik moest telefonisch contact opnemen met klantenservice de om de stappen van de ontbinding te horen.
Ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik eerst mijn Iphone moest terug sturen en daarna het contract kon ontbinden. In zo'n situatie blijf ik natuurlijk een tijdje zonder mijn vertrouwde nummer of niet? Als ik een nieuwe abonnement neem bij een andere provider moet ik wachten op de goedkeuring van TM ivm nummer overname. Ik vroeg hoe lang dat kon duren maar dat kunnen zij niet zeggen.
Is het niet mogelijk om eerst het contract te ontbinden en daarna de iphone terug sturen? Heeft iemand al ervaring hiermee?
Ik moet mijn abonnement ontbinden door hun fout ( geen goede dekking in mijn woonplaats) maar ik moet wel hun regels van ontbinding volgen. Regels wat ik niet helemaal goedkeur. Voor dezelfde geld na het ontvangen van de iphone gaat het helemaal niet zo soepel met de ontbinding en word helemaal gek van.
Kan iemand mij helpen met een raad?
  #98  
Oud 04-12-10, 09:52
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

zo sinds gisteren ben ik van t-bagger af! rond elf uur kon ik niet meer bellen met mijn iphone en toen het nieuwe simkaartje er in gedaan en mijn nieuwe netwerk (vodafone) pakte het gelijk over en ik kon gelijk bellen en sms op mijn vertrouwde nummer! alleen internet kon ik nog niet op daarvoor even langs de vodafone shop gelopen en die vertelde mij dat ik hem even aan itunes moest hangen en dat mijn iphone dan de instellingen van (t-mobile ) er uit zou gooien en die van (vodafone ) er in zou zetten.

en inderdaad ik sluite hem aan op itunes en hij ging het gelijk doen en 2 minuten later kon ik ook weer interneten.

overigens is mijn toestel een simlockvrije belg dus van terug sturen geen last.
  #99  
Oud 06-12-10, 14:58
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Shit happens, de aanvraag is gisteren verstuurd.
Heb jij het geschil van T-Mobile al thuis ontvangen via de post?
  #100  
Oud 06-12-10, 17:25
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eldorado Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik mag mijn abonnement bij TM pr direct ontbinden, met teruggaf van de Iphone4, omdat ik niet optimaal gebruik kan maken van de aansluiting. ( bevestigd per email).
Ik moest telefonisch contact opnemen met klantenservice de om de stappen van de ontbinding te horen.
Ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik eerst mijn Iphone moest terug sturen en daarna het contract kon ontbinden. In zo'n situatie blijf ik natuurlijk een tijdje zonder mijn vertrouwde nummer of niet? Als ik een nieuwe abonnement neem bij een andere provider moet ik wachten op de goedkeuring van TM ivm nummer overname. Ik vroeg hoe lang dat kon duren maar dat kunnen zij niet zeggen.
Is het niet mogelijk om eerst het contract te ontbinden en daarna de iphone terug sturen? Heeft iemand al ervaring hiermee?
Ik moet mijn abonnement ontbinden door hun fout ( geen goede dekking in mijn woonplaats) maar ik moet wel hun regels van ontbinding volgen. Regels wat ik niet helemaal goedkeur. Voor dezelfde geld na het ontvangen van de iphone gaat het helemaal niet zo soepel met de ontbinding en word helemaal gek van.
Kan iemand mij helpen met een raad?
Als je zwart op wit hebt dat je mag ontbinden, dan heb je een sterke zaak lijkt me. Hoe sneller jij tot actie over gaat, hoe sneller hun het kunnen verwerken. Misschien moet je er een paar keer achteraan bellen (na sturen van de iPhone). Heb zelf gemerkt dat hoe vaker ik aan de lijn zat met T-Mobile hoe makkelijker het ging.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 19:39
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? Tomiikaaza Overige providers Nederland 4 28-02-11 13:00
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract overname T-mobile Dave123 Odido (T-Mobile) 2 15-08-09 20:47
T-Mobile na contract periode benBEN Odido (T-Mobile) 1 21-07-08 02:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.