//

Contract T Mobile ontbonden

Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Heb jij het geschil van T-Mobile al thuis ontvangen via de post? Ja die heb ik donderdag ontvangen en vrijdag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 06-12-10, 17:00
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Heb jij het geschil van T-Mobile al thuis ontvangen via de post?
Ja die heb ik donderdag ontvangen en vrijdag retour gestuurd, net als de 3GS.
De telefoon is zaterdag al afgeleverd in de postbus van Solid Vision.
Dit gezien via track and trace, en de afleverrapport als pdf opgeslagen
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 06-12-10, 17:05
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eldorado Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik mag mijn abonnement bij TM pr direct ontbinden, met teruggaf van de Iphone4, omdat ik niet optimaal gebruik kan maken van de aansluiting. ( bevestigd per email).
Ik moest telefonisch contact opnemen met klantenservice de om de stappen van de ontbinding te horen.
Ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik eerst mijn Iphone moest terug sturen en daarna het contract kon ontbinden. In zo'n situatie blijf ik natuurlijk een tijdje zonder mijn vertrouwde nummer of niet? Als ik een nieuwe abonnement neem bij een andere provider moet ik wachten op de goedkeuring van TM ivm nummer overname. Ik vroeg hoe lang dat kon duren maar dat kunnen zij niet zeggen.
Is het niet mogelijk om eerst het contract te ontbinden en daarna de iphone terug sturen? Heeft iemand al ervaring hiermee?
Ik moet mijn abonnement ontbinden door hun fout ( geen goede dekking in mijn woonplaats) maar ik moet wel hun regels van ontbinding volgen. Regels wat ik niet helemaal goedkeur. Voor dezelfde geld na het ontvangen van de iphone gaat het helemaal niet zo soepel met de ontbinding en word helemaal gek van.
Kan iemand mij helpen met een raad?
Je hebt als het goed is (ga ik vanuit) heb je een brief ontvangen van T-Mobile m.b.t. de ontbinding. Daar staat als het goed is een telefoonnummer op, kan je dat niet bellen?
Als je dat niet hebt, laat het ff weten dan zet ik ff een telefoonnummer online , kan iedereen ff lekker gaan bellen
  #103  
Oud 06-12-10, 21:01
valkyr64 valkyr64 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Voor de mensen die denken dat ze eerst hun iPhone moeten inleveren bij T-Mobile voordat ze een nieuwe kunnen krijgen van vodafone/kpn, dit is niet waar (in tegenstelling tot wat de T-Mobile klantenservice mij vertelde :S)

Kon vandaag gewoon m'n nieuwe frisse iPhone ophalen bij Vodafone, m'n oude heb ik direct daarna weggestuurd naar Solid Vision (Y)
  #104  
Oud 07-12-10, 11:37
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Ja die heb ik donderdag ontvangen en vrijdag retour gestuurd, net als de 3GS.
De telefoon is zaterdag al afgeleverd in de postbus van Solid Vision.
Dit gezien via track and trace, en de afleverrapport als pdf opgeslagen
Hmm, ik nog niet namelijk! Heb gister een contract afgesloten bij Vodafone en die wil ik zo spoedig mogelijk in laten gaan. Nu al helemaal met die staking in het vooruitzicht zal het nog wel even duren neem ik aan (of ik moet het vandaag met de post krijgen).
__________________
iPhone 4 Zwart 32GB + MacBook Pro 13' Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 + Mac Mini Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 [4GB Geheugen]
  #105  
Oud 07-12-10, 12:44
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Hmm, ik nog niet namelijk! Heb gister een contract afgesloten bij Vodafone en die wil ik zo spoedig mogelijk in laten gaan. Nu al helemaal met die staking in het vooruitzicht zal het nog wel even duren neem ik aan (of ik moet het vandaag met de post krijgen).
Belachelijk voor woorden weer! vandaag de klantenservice gebeld met de vraag waar het schikkingsvoorstel blijft. Wordt ik een tijd in de wacht gezet krijg ik als antwoord...'ik heb contact gehad met een collega en het voorstel is 2 december naar u verzonden. Vanwege het weekend kunt u het voorstel vandaag of morgen nog verwachten. Wacht dus nog even af'.

Krijg ik zojuist een sms van T-Mobile.'Geachte heer Geurtz, naar aanleiding van uw gesprek met de T-Mobile Klantenservice van vandaag, wil ik u laten weten dat ik vandaag het schikkingsvoorstel heb toegezonden. In afwachtend op uw reactie. Met vriendelijke groet, ......'

Wat een zooitje, echt waar!
  #106  
Oud 07-12-10, 17:25
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Voor de aanstaande bellers, veel succes

T-Mobile Klantenservice
2e lijns Support, Written Complaints
Annelies Arnoldus
070- 3055737
Bereikbaar van 09.00 uur tot 16.00 uur

Gelukkig weten ze toch niet wie Vuurvreter is
  #107  
Oud 08-12-10, 13:31
Frozenberg Frozenberg is offline
• iOS 4.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: In Groningen
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Voor de aanstaande bellers, veel succes

T-Mobile Klantenservice
2e lijns Support, Written Complaints
Annelies Arnoldus
070- 3055737
Bereikbaar van 09.00 uur tot 16.00 uur

Gelukkig weten ze toch niet wie Vuurvreter is
Dit nummer is uit de lucht!

Ik heb na aanleiding van mijn geschil bij de commissie een schikkingsvoorstel van T-Mobile ontvangen. Hierin is het voorstel gedaan dat ik mag ontbinden onder de voorwaarden dat ik de resterende maanden ineens betaal! In dat geval mag ik mijn iphone 3gs behouden! Goh verrassend!!

De insteek was natuurlijk een compensatie voor de nalatigheid van t-mobile op het gebied van bereikbaarheid en belkwaliteit in de afgelopen maanden. Dit voorstel is alleen maar gunstig voor T-mobile. Ik voldoe al mijn verplichtingen en zij hoeven de laaste 7 maanden hun dienst niet meer te leveren. Wat een achterlijk bedrijf!!

Ik lees hier dat mensen worden gebeld nadat ze een voorstel hebben ontvangen. Moet ik hiervoor eerst het voorstel afwijzen of bellen ze mij sowiezo?
  #108  
Oud 08-12-10, 13:43
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frozenberg Bekijk bericht
Dit nummer is uit de lucht!

Ik heb na aanleiding van mijn geschil bij de commissie een schikkingsvoorstel van T-Mobile ontvangen. Hierin is het voorstel gedaan dat ik mag ontbinden onder de voorwaarden dat ik de resterende maanden ineens betaal! In dat geval mag ik mijn iphone 3gs behouden! Goh verrassend!!

De insteek was natuurlijk een compensatie voor de nalatigheid van t-mobile op het gebied van bereikbaarheid en belkwaliteit in de afgelopen maanden. Dit voorstel is alleen maar gunstig voor T-mobile. Ik voldoe al mijn verplichtingen en zij hoeven de laaste 7 maanden hun dienst niet meer te leveren. Wat een achterlijk bedrijf!!

Ik lees hier dat mensen worden gebeld nadat ze een voorstel hebben ontvangen. Moet ik hiervoor eerst het voorstel afwijzen of bellen ze mij sowiezo?
Na indiening van mijn geschil bij de Geschilcommissie heeft T-Mobile mij zelf gebeld op 29 november. Ik wilde graag wat bedenktijd en op 1 december heb ik een tegenvoorstel gedaan (met T-Mobile had ik afgesproken dat ze me op 1 december zouden bellen) en eigenlijk direct een mondeling akkoord bereikt met T-Mobile waarna ze mij via de post het voorstel zouden opsturen. Gister is pas het voorstel op de post gedaan, waardoor ik deze door de staking niet eerder dan zaterdag zou ontvangen. Vandaag via de webcare van T-Mobile contact opgenomen (ik wilde zo spoedig mogelijk het voorstel hebben in verband aanschaf abonnement bij Vodafone) en vandaag ben ik verschillende keren gebeld door de klachtenafdeling (diegene die mij ook op 29 november en 1 december heeft gebeld). In mijn schikkingsvoorstel staat trouwens ook het nummer 070-3055737. Ik heb eventueel ook een e-mailadres voor je: _CSPostpaid@t-mobile.nl

Wat ik er uit kan opmerken is dat jij direct een voorstel via de post hebt gekregen? Met hierop geen contactgegevens? Ik kan in ieder geval zeggen dat wanneer je contact opneemt met de webcare (via Twitter) je zeer snel antwoord krijgt...zelfs binnen een paar uur. Diegene van de webcare neemt dan contact op met de desbetreffende persoon die je dossier behandeld.

Laatst gewijzigd door Gerdje; 08-12-10 om 13:54.
  #109  
Oud 08-12-10, 14:02
Frozenberg Frozenberg is offline
• iOS 4.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: In Groningen
Berichten: 4
Standaard

Hoe werkt dat webcare precies. Ik heb idd direct een voorstel gekregen met daarop enkel een postadres!
  #110  
Oud 08-12-10, 15:10
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frozenberg Bekijk bericht
Hoe werkt dat webcare precies. Ik heb idd direct een voorstel gekregen met daarop enkel een postadres!
Hmm, rare gang van zaken! Ik heb een tweet gestuurd naar het adres: @tmobile_webcare

Meestal vraagt webcare om een direct message te sturen met daarin je nummer en dergelijke en dan wordt je opgebeld. Dat is in ieder geval mijn ervaring!
  #111  
Oud 09-12-10, 22:09
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Mobiel nummer:+316xxxxxxxxxxx
Gewenste porterings datum: 17-12-2010
1
Aanvraag ontvangen
2
Aanvraag in behandeling genomen
3
Aanvraag beoordeeld Je aanvraag is op 9-12-2010 afgekeurd. De wensdatum ligt verder dan 4 maanden in de toekomst. Dien opnieuw een aanvraag in, niet verder dan 4 maanden in de toekomst.





hoe moeilijk is het...
  #112  
Oud 09-12-10, 22:38
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cubesten Bekijk bericht
Mobiel nummer:+316xxxxxxxxxxx
Gewenste porterings datum: 17-12-2010
1
Aanvraag ontvangen
2
Aanvraag in behandeling genomen
3
Aanvraag beoordeeld Je aanvraag is op 9-12-2010 afgekeurd. De wensdatum ligt verder dan 4 maanden in de toekomst. Dien opnieuw een aanvraag in, niet verder dan 4 maanden in de toekomst.



hoe moeilijk is het...
FF raden.................moeilijk...............moeilijk.........euh T-Mobile?
  #113  
Oud 10-12-10, 09:24
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Ik had gister ook weer een mooie. Ik heb nummerbehoud aangevraagd bij T-Mobile, krijg ik het volgende te zien:

Je aanvraag is op 9-12-2010 afgekeurd. Het mobiele nummer is niet in gebruik bij T-Mobile.

Het moet niet gekker worden daar!

Edit: Krijg via de webcare van T-Mobile te horen dat Vodafone nog geen aanvraag voor nummerbehoud heeft geplaatst (waarom krijg ik dan in godsnaam die melding binnen MyT-Mobile?). Vodafone heeft tevens gister al aangegeven de aanvraag te hebben verstuurd!

Edit 2: Ik heb een screenshot gemaakt van 'MyT-Mobile'. Ziet de webcare opeens wel de aanvraag staan. Krijg ik als antwoord: 'Ik zie de afwijzing nu ook staan, kan je contact opnemen met Vodafone'. Ik word er zo niet goed van!

Laatst gewijzigd door Gerdje; 10-12-10 om 12:23.
  #114  
Oud 10-12-10, 10:22
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Hmm, rare gang van zaken! Ik heb een tweet gestuurd naar het adres: @tmobile_webcare

Meestal vraagt webcare om een direct message te sturen met daarin je nummer en dergelijke en dan wordt je opgebeld. Dat is in ieder geval mijn ervaring!
Ok hoe stuur ik hen een bericht?
Ik volg hun op twitter maar als ik hen een bericht wil sturen krijg ik de melding dat ik alleen een bericht kan sturen naar mensen die mij volgen?
Help ben een beginnende twitteraar!
  #115  
Oud 10-12-10, 10:52
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Ok hoe stuur ik hen een bericht?
Ik volg hun op twitter maar als ik hen een bericht wil sturen krijg ik de melding dat ik alleen een bericht kan sturen naar mensen die mij volgen?
Help ben een beginnende twitteraar!
Eerst even een normale tweet sturen (bij de optie 'Home' zie je linksboven een berichtenveld) en dit bericht beginnen met: @tmobile_webcare

Daarna kort je vraag stellen. In navolging van je tweet volgt T-Mobile jou (kan best een aantal uur duren), waardoor dan ook direct messages kunt sturen (waar je dus nu de melding krijgt dat je alleen een bericht kan naar mensen die je volgen).
  #116  
Oud 10-12-10, 11:02
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Eerst even een normale tweet sturen (bij de optie 'Home' zie je linksboven een berichtenveld) en dit bericht beginnen met: @tmobile_webcare

Daarna kort je vraag stellen. In navolging van je tweet volgt T-Mobile jou (kan best een aantal uur duren), waardoor dan ook direct messages kunt sturen (waar je dus nu de melding krijgt dat je alleen een bericht kan naar mensen die je volgen).
thnx zo gaat het wel lukken denk!
  #117  
Oud 10-12-10, 12:23
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
thnx zo gaat het wel lukken denk!
Graag gedaan en succes!
  #118  
Oud 10-12-10, 13:52
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Zon joker weet mij te vertellen dat het simkaartnummer niet goed is ingevoerd. Alsof dat 6x achter elkaar bij verschillende providers mis gaat. Hij wist niet te vertellen wat er dan verkeerd werd ingevoerd.
Ook zei hij dat het altijd 3 dagen duurt en dat het bovenstaande bericht een computerstoring of zoiets was. Wat een verschrikkelijke mensen daar. Ik wacht tot dinsdag en dan geef ik nummerbehoud op. Betaal nu 100e per maand aan abonnementsgeld, maar ik was niet van plan dat nog een paar maanden te doen.
  #119  
Oud 10-12-10, 16:18
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Ik had gister ook weer een mooie. Ik heb nummerbehoud aangevraagd bij T-Mobile, krijg ik het volgende te zien:

Je aanvraag is op 9-12-2010 afgekeurd. Het mobiele nummer is niet in gebruik bij T-Mobile.

Het moet niet gekker worden daar!

Edit: Krijg via de webcare van T-Mobile te horen dat Vodafone nog geen aanvraag voor nummerbehoud heeft geplaatst (waarom krijg ik dan in godsnaam die melding binnen MyT-Mobile?). Vodafone heeft tevens gister al aangegeven de aanvraag te hebben verstuurd!

Edit 2: Ik heb een screenshot gemaakt van 'MyT-Mobile'. Ziet de webcare opeens wel de aanvraag staan. Krijg ik als antwoord: 'Ik zie de afwijzing nu ook staan, kan je contact opnemen met Vodafone'. Ik word er zo niet goed van!
Ik heb ook ff gekeken bij my t-mobile, kennelijk nog geen aanvraag gedaan ...........

Laatst gewijzigd door vuurvreter; 10-12-10 om 16:25.
  #120  
Oud 11-12-10, 09:51
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

t-mobile kan indien ze een beetje moeite doen ( wat moeilijk is voor ze) zelf even contact opnemen met vodafone

ik had dat mijn nummer portering was afgewezen door de datum ik gebeld naar t-mobile en die ging me doorverbinden met de afdeling nummerbehoud en toen was het ineens gelukt en werd ik netjes geporteert!

trouwens ik mailde naar vodafone en daar krijg je netjes binnen een dag antwoord! en kan je ook weer antwoorden op dat bericht echt super daar kan t-mobile ook een puntje aan zuigen als je hun mailt krijg je na 10 dagen (als je geluk hebt) een mail terug.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 18:39
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? Tomiikaaza Overige providers Nederland 4 28-02-11 12:00
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 19:12
Contract overname T-mobile Dave123 Odido (T-Mobile) 2 15-08-09 19:47
T-Mobile na contract periode benBEN Odido (T-Mobile) 1 21-07-08 01:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:17.