//

Contract T Mobile ontbonden

Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister is mijn tweede aanvraag van nummerbehoud afgekeurd door T-Mobile. De wensdatum van porteren lag verder dan 4 maanden in de toekomst. Omdat alles automatisch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 14-12-10, 09:40
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Gister is mijn tweede aanvraag van nummerbehoud afgekeurd door T-Mobile. De wensdatum van porteren lag verder dan 4 maanden in de toekomst. Omdat alles automatisch gaat bij T-Mobile (zij kunnen dus ook helemaal niets doen aan een nummerbehoud aanvraag, alleen een vink aanzetten dat bij aanvraag van nummerbehoud het systeem weet dat die nummerbehoud mag goedkeuren) heb ik vandaag opnieuw een aanvraag van nummerbehoud bij Vodafone gedaan. Op hoop van zegen dus.....

Wat betreft het reageren van Vodafone, telkens binnen een paar uur (één keer ging er een werkdag overheen) heb ik reactie gehad via de e-mail....erg netjes!
__________________
iPhone 4 Zwart 32GB + MacBook Pro 13' Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 + Mac Mini Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 [4GB Geheugen]
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 14-12-10, 21:12
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Gister is mijn tweede aanvraag van nummerbehoud afgekeurd door T-Mobile. De wensdatum van porteren lag verder dan 4 maanden in de toekomst. Omdat alles automatisch gaat bij T-Mobile (zij kunnen dus ook helemaal niets doen aan een nummerbehoud aanvraag, alleen een vink aanzetten dat bij aanvraag van nummerbehoud het systeem weet dat die nummerbehoud mag goedkeuren) heb ik vandaag opnieuw een aanvraag van nummerbehoud bij Vodafone gedaan. Op hoop van zegen dus.....

Wat betreft het reageren van Vodafone, telkens binnen een paar uur (één keer ging er een werkdag overheen) heb ik reactie gehad via de e-mail....erg netjes!
Ik lees het volgende over mijn nummerbehoud op my t-mobile:
1 aanvraag ontvangen
2 aanvraag in behandeling
3 aanvraag beoordeeld
Je aanvraag is op 14-12-2010 afgekeurd. De wensdatum ligt verder dan 4 maanden in de toekomst. Dien opnieuw een aanvraag in, niet verder dan 4 maanden in de toekomst.
4 Nummer is omgezet naar de nieuwe telecomaanbieder

Mobiel nummer: +316xxxxxxxxx
Gewenste porterings datum: 14-1-2011
Alleen jammer dat ik tot 14-01-2011 moet wachten
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #123  
Oud 15-12-10, 16:44
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Ik lees het volgende over mijn nummerbehoud op my t-mobile:
1 aanvraag ontvangen
2 aanvraag in behandeling
3 aanvraag beoordeeld
Je aanvraag is op 14-12-2010 afgekeurd. De wensdatum ligt verder dan 4 maanden in de toekomst. Dien opnieuw een aanvraag in, niet verder dan 4 maanden in de toekomst.
4 Nummer is omgezet naar de nieuwe telecomaanbieder

Mobiel nummer: +316xxxxxxxxx
Gewenste porterings datum: 14-1-2011
Alleen jammer dat ik tot 14-01-2011 moet wachten
Zo, de kogel is na drie keer door de kerk....nummerbehoud is EINDELIJK goedgekeurd. Nu alles snel afronden met Vodafone en dan is het tijdperk T-Mobile gelukkig voor mij voorbij!
  #124  
Oud 15-12-10, 21:12
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Geachte heer Vuurvreter,

U heeft onlangs contact opgenomen met de T-Mobile Klantenservice waarbij u heeft aangegeven dat u wilt afzien van uw aankoop. Dit is ook zo'n lekkere leugen, ik kon hem helemaal niet kopen

.Via deze weg willen wij u bevestigen dat wij uw toestel in goede orde hebben ontvangen, waarvoor dank. Wellicht heeft u reeds voor een ander aanbod gekozen. Zo niet, dan kunt u, indien u dit wenst, contact opnemen met T-Mobile Klantenservice Consumenten Markt op 06-2400 1200 of kijken op www.t-mobile.nl. Wat denken ze zelf???

Mocht u geen gebruik meer willen maken van de producten en diensten van T-Mobile, dan willen wij u bedanken voor de tijd dat u dit wel heeft gedaan. Nog ff bikkelen tot 14 januari en dan Bye Bye T-Mobile we will never meet again!!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Consumenten Markt op 06 – 24001200 of kijk op www.t-mobile.nl.
  #125  
Oud 17-12-10, 16:52
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Heerlijk die standaard e-mail! Heb vandaag een telefoon en mijn nieuwe abonnement binnen gekregen van Vodafone. Moet nog wel wachten tot 10 januari, dan gaat mijn abonnement in en wordt mijn nummer geporteerd. Vodafone zegt mijn abonnement bij T-Mobile af. Ik ben content en aan het aftellen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Geachte heer Vuurvreter,

U heeft onlangs contact opgenomen met de T-Mobile Klantenservice waarbij u heeft aangegeven dat u wilt afzien van uw aankoop. Dit is ook zo'n lekkere leugen, ik kon hem helemaal niet kopen

.Via deze weg willen wij u bevestigen dat wij uw toestel in goede orde hebben ontvangen, waarvoor dank. Wellicht heeft u reeds voor een ander aanbod gekozen. Zo niet, dan kunt u, indien u dit wenst, contact opnemen met T-Mobile Klantenservice Consumenten Markt op 06-2400 1200 of kijken op www.t-mobile.nl. Wat denken ze zelf???

Mocht u geen gebruik meer willen maken van de producten en diensten van T-Mobile, dan willen wij u bedanken voor de tijd dat u dit wel heeft gedaan. Nog ff bikkelen tot 14 januari en dan Bye Bye T-Mobile we will never meet again!!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Consumenten Markt op 06 – 24001200 of kijk op www.t-mobile.nl.
  #126  
Oud 17-12-10, 19:22
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Zo ik dacht ook ik ben van ze af, maar helaas tot op heden tracht ik mijn aankoopbedrag terug te krijgen van ze, Tmobile heeft gezegd binnen 2 weken, maar we zijn 4 weken verder en niets.

Tevens reageren ze nergens meer op, dus ik ben een aanvalsoffensief begonnen, want het geld wil ik zeker terug van ze. Wellicht eens een bezoekje brengen aan het bezoekers adres en eens kijken of ze dan wel willen reageren, dan zien ze wellicht dat ze met mensen te maken hebben.

Overigs ging het overstappen met nummerbehoud heel erg snel, vreemd dat ik hier andere berichten daarvan lees, daar deden ze nu juist niet moeilijk over
  #127  
Oud 26-12-10, 14:07
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ook ik mag ontbinden bij t-mobile! Moet wel mijn iPhone 4 terug sturen en krijg mijn aankoop bedrag terug. (€260,-) Heb afgelopen vrijdag gelijk een nieuwe gehaald in de Vodafone store en wat een verademing zeg! Ben alleen wel benieuwd of ik het ga redden met die 1gb data per maand want kreeg net al een sms dat ik op 90% zit. Heb dus niet de volledige bundel gekregen ivm einde van de maand denk. Ik heb trouwens geen nummer behoud want ik had dat nummer toch pas net.
  #128  
Oud 26-12-10, 14:16
midego's schermafbeelding
midego midego is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 185
Standaard

Voor iedereen die te weinig heeft aan 1 GB per maand dataverkeer, je kan voor 15 euro een blox erbij kopen, deze breid de FUP uit naar 8 GB!
  #129  
Oud 26-12-10, 14:21
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midego Bekijk bericht
Voor iedereen die te weinig heeft aan 1 GB per maand dataverkeer, je kan voor 15 euro een blox erbij kopen, deze breid de FUP uit naar 8 GB!
Ok das wel van het eenne uiterste naar het andere!
Zat met t-mobile aan 3,4gb in net geen 4 maanden dus ik moet 1gb in princiepe genoeg zijn.
  #130  
Oud 27-12-10, 17:35
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Vanochtend T-Mobile aan de telefoon of ik mijn toestel al had opgestuurd, want ze konden hem niet vinden terwijl ik al een mailtje had gehad dat hij in goede orde was ontvangen ik heb die muts netjes verteld dat ik hem op 3 december verstuurd had en dat hij op 4 december was ontvangen.

Of ik niet ff het track and trace nummer wilde doorgeven, en dat gaat lastig als je aan het werk bent. Uiteindelijk maar ff naar huis gebeld en het nummer opgevraagd.

Bellen ze 10 minuten later dat ze hem hebben gevonden je wordt er zo moedeloos van dat ze er een puinhoop van maken.

Nu maar hopen dat ik de € 150,00 gauw terug gestort krijg.
  #131  
Oud 27-12-10, 20:07
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Vanochtend T-Mobile aan de telefoon of ik mijn toestel al had opgestuurd, want ze konden hem niet vinden terwijl ik al een mailtje had gehad dat hij in goede orde was ontvangen ik heb die muts netjes verteld dat ik hem op 3 december verstuurd had en dat hij op 4 december was ontvangen.

Of ik niet ff het track and trace nummer wilde doorgeven, en dat gaat lastig als je aan het werk bent. Uiteindelijk maar ff naar huis gebeld en het nummer opgevraagd.

Bellen ze 10 minuten later dat ze hem hebben gevonden je wordt er zo moedeloos van dat ze er een puinhoop van maken.

Nu maar hopen dat ik de € 150,00 gauw terug gestort krijg.
hahahaha sorry dat ik lach maar ik dacht even dat ik mijn eigen verhaal las, ik heb mijn iphone pas op 3 november opgestuurd en op 4 november was hij binnen, 2 weken later toch eens gebeld of het aankoopbedrag al onderweg was, toen kreeg ik te horen toestel is niet binnengekomen

Na uitzoeken en zelf maar terugbellen (want terugbellen doet Tmobile niet) bleek het toestel gevonden te zijn en zou ik binnen 2 weken het geld krijgen.

We zijn nu slechts 7 weken verder en na wederom al meerdere malen gebeld te hebben wat er aan de hand is blijkt het dus dat de aankoopbon nu spoorloos is, ook een 2e keer faxen van de bon heeft nog niets opgeleverd.

Morgen kon ik weer zelf bellen om verder navraag te doen.

Dus ik ben benieuwd of je je geld snel terug krijg, hier in ieder geval niet en vrees dat het nog wel even gaat duren
  #132  
Oud 27-12-10, 21:51
MightyWiggy MightyWiggy is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccb25 Bekijk bericht
Nadat ze het zelf uitgezocht hadden deden ze mij het aanbod om mijn abo te ontbinden en telefoon terug te sturen.Hier niet mee accoord gegaan.Dreigen met naar de geschillencommissie te gaan maakte geen indruk.Dit toch gedaan, het kost je 50 euro, maar zorg wel dat je voldoende schriftelijke info hebt.Geef ook aan wat je zou willen.
Na ongeveer 2 weken, zodra t mobile de papieren krijgt van het geschil werd ik door degene die de geschillen behandeld gebeld, deze deed mij een laatste voorstel: mijn telefoon houden, abo ontbinden .Je krijgt dit voorstel dan op papier.Bij de andere persoon werkte het hetzelfde.Het leek bij ons beiden erop dat we een erg sterke zaak hadden en t mobile geen uitspraak van de geschillen commissie wilde.Het koste me in eerste instantie wel 50 euro) deze betaalde t mobile vrijwillig terug).Maar als ik mijn telefoon terug moest sturen was het duurder.
Belangrijk is schriftelijk bewijs en het liefst een verklaring van t mobile dat de slechte verbinding word erkent en dan een zaak aanvragen bij de geschillen commissie.
Nou ben ik wel accoord gegaan met het ontbindenvoorstel en heb ook een mailtje dat ik contract vrij ben. Nu moet ik WEL de telefoon terug sturen en natuurlijk ook nog de abo kosten betalen (1 maand) terwijl ik geen/slechte dekking heb gehad. Wat ze telefonisch toegeven. Is er nog iets mogelijk via de geschillencommisie, toestel houden, abo kosten terug ofzo?

Alvast mijn dank,

Wiggy
  #133  
Oud 13-01-11, 17:05
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Al sinds aangaan van het contract van 2jaar heb ik nooit 3G op mijn locatie gehad.
Ik heb nog 11 maanden uit te zingen. Uiteindelijk vandaag het aanbod gehad van T-Mobile:

a) voor 6 maanden 20% korting op het abonnement
of
b) contract ontbinden, met behoud toestel (3GS-32GB) a €150

Vind een rotstreek om €150 te betalen om af te kopen en een karig aanbod van 6 maanden maar 20% korting.

Weet iemand of ze 'betere' biedingen hebben gedaan?
  #134  
Oud 13-01-11, 17:33
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Al sinds aangaan van het contract van 2jaar heb ik nooit 3G op mijn locatie gehad.
Ik heb nog 11 maanden uit te zingen. Uiteindelijk vandaag het aanbod gehad van T-Mobile:

a) voor 6 maanden 20% korting op het abonnement
of
b) contract ontbinden, met behoud toestel (3GS-32GB) a €150

Vind een rotstreek om €150 te betalen om af te kopen en een karig aanbod van 6 maanden maar 20% korting.

Weet iemand of ze 'betere' biedingen hebben gedaan?
Als je schik hebt met je telefoon, dan zou ik die € 150, 00 betalen en lekker laten ontbinden.

Anders via marktplaats een Iphone 4 zoeken, ben je wel duurder uit maar je kunt dan wel een sim only nemen zoals ik gedaan heb.

www.wirelesscircle.nl daar gaat mijn abbo morgen in, bye bye T-Mobile
  #135  
Oud 13-01-11, 18:02
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Als je schik hebt met je telefoon, dan zou ik die € 150, 00 betalen en lekker laten ontbinden.

Anders via marktplaats een Iphone 4 zoeken, ben je wel duurder uit maar je kunt dan wel een sim only nemen zoals ik gedaan heb.

www.wirelesscircle.nl daar gaat mijn abbo morgen in, bye bye T-Mobile
Afgelopen juli de 3gs verpatst en de 4 los gekocht in Belgie. Zit al te kijken naar de VF-tvgids actie.

Ik zat ff flink na te rekenen en bij overstap ben ik sowieso duurder uit, maar dat scheelt irritatie van T-mobile vwb 3G.
  #136  
Oud 19-01-11, 00:41
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

ik heb mijn contract maar gewoon afgekocht, had nog 10 maanden te gaan. kostte me wel 216 euro en 59 euro die ik niet terug kreeg, maar was wel van het gezeik af. Nu hetzelfde gezeik met Tringg. Begin zelfs te twijfelen aan mijn iphone..
  #137  
Oud 19-01-11, 09:34
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cubesten Bekijk bericht
ik heb mijn contract maar gewoon afgekocht, had nog 10 maanden te gaan. kostte me wel 216 euro en 59 euro die ik niet terug kreeg, maar was wel van het gezeik af. Nu hetzelfde gezeik met Tringg. Begin zelfs te twijfelen aan mijn iphone..
Waarom zou je twijfelen aan de iPhone? Kun je misschien aangeven welke problemen je hebt met Tringg? Merk net dat ze opstartkosten hanteren voor elk gesprek, wordt wel ergens verborgen aangegeven (niet prettig).
  #138  
Oud 15-03-11, 15:23
SalPacino SalPacino is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik kreeg vandaag een belletje dat ik mijn contract kan afkopen voor 311 euro. Mijn contract is ingegaan 6 november 2010. Ik heb een iphone 4.
Volgens mij is dit een goede deal omdat ik anders nog 20 maanden had gemoeten.
Wat ik wel afvraag is de mensen die het bij de geschillencommissie hebben laten voorkomen of die ook moesten betalen om hun contract af te kopen, want dat lees ik nergens terug volgens mij. Graag een reactie deze deal of moet ik um terugsturen en dan een nieuwe iphone 4 kopen?
Groet,
Pascal
  #139  
Oud 15-03-11, 15:27
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SalPacino Bekijk bericht
Ik kreeg vandaag een belletje dat ik mijn contract kan afkopen voor 311 euro. Mijn contract is ingegaan 6 november 2010. Ik heb een iphone 4.
Volgens mij is dit een goede deal omdat ik anders nog 20 maanden had gemoeten.
Wat ik wel afvraag is de mensen die het bij de geschillencommissie hebben laten voorkomen of die ook moesten betalen om hun contract af te kopen, want dat lees ik nergens terug volgens mij. Graag een reactie deze deal of moet ik um terugsturen en dan een nieuwe iphone 4 kopen?
Groet,
Pascal
Begrijp ik dat je €311 betaald en je iPhone mag houden? Dan zou ik het denk wel doen en een sim only erin!
Ik heb zelf een aantal maanden terug kunnen ontbinden en kreeg mijn aankoop bedrag terug van de iPhone. Als ik hem wilde houden moest ik iets van €600 betalen geloof ik.
  #140  
Oud 15-03-11, 15:34
SalPacino SalPacino is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Begrijp ik dat je €311 betaald en je iPhone mag houden? Dan zou ik het denk wel doen en een sim only erin!
Ik heb zelf een aantal maanden terug kunnen ontbinden en kreeg mijn aankoop bedrag terug van de iPhone. Als ik hem wilde houden moest ik iets van €600 betalen geloof ik.
Ja klopt als ik 311 betaal dan kan ik mijn iphone houden. Alleen ben ik er nog niet uit welke sim only ik neem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 18:39
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? Tomiikaaza Overige providers Nederland 4 28-02-11 12:00
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 19:12
Contract overname T-mobile Dave123 Odido (T-Mobile) 2 15-08-09 19:47
T-Mobile na contract periode benBEN Odido (T-Mobile) 1 21-07-08 01:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.