//

Contract T Mobile ontbonden

Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SalPacino Ja klopt als ik 311 betaal dan kan ik mijn iphone houden. Alleen ben ik er nog niet uit welke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 15-03-11, 16:22
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SalPacino Bekijk bericht
Ja klopt als ik 311 betaal dan kan ik mijn iphone houden. Alleen ben ik er nog niet uit welke sim only ik neem.
Wireless Circle bevalt prima als sim only
Ik spreek uit ervaring.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 15-03-11, 18:59
SalPacino SalPacino is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Wireless Circle bevalt prima als sim only
Ik spreek uit ervaring.
Ik heb ff op de site gekeken van wireless circle. Krijg je van hun ook een microsim of moet je knippen? en ik zag dat jij ooit ook je contract heb afgekocht bij tmobile door de geschillencomissie. Moest jij ook nog een bedrag voor je telefoon betalen na die uitspraak?
  #143  
Oud 15-03-11, 20:25
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SalPacino Bekijk bericht
Ik heb ff op de site gekeken van wireless circle. Krijg je van hun ook een microsim of moet je knippen? en ik zag dat jij ooit ook je contract heb afgekocht bij tmobile door de geschillencomissie. Moest jij ook nog een bedrag voor je telefoon betalen na die uitspraak?
De micro sim krijg je netjes geknipt thuis.
De betaling van de geschillencommisie is door T-Mobile terug betaalt, dit heb ik T-M afgedwongen. De telefoon kon ik niet kopen volgens de dame aan de lijn, en volgens de brief "wilde" ik hem niet kopen . Ik had hem graag gratis gehad, na alle ellende die me hadden bezorgd en ook dat was niet mogelijk.

Nu bij Wireless Circle bevalt me super goed, er is altijd goede dekking met een (voor mij) snellere internet.

Succes met je keuze.

NB
Nu moet ik nog even achter T-Mobile aan, omdat ze nog steeds niet terug betaalt hebben.

Laatst gewijzigd door vuurvreter; 15-03-11 om 20:39.
  #144  
Oud 15-03-11, 20:53
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Wireless Circle bevalt prima als sim only
Ik spreek uit ervaring.
Net als vuurvreter ben ik op *dit moment* tevreden over Wireless Circle (WC). Lekker goedkoop. In deze draad had ik mijn zorgen kenbaar gemaakt vwb WC. Zorgen zijn door de manager van WC weggenomen.

http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...ss-circle.html
  #145  
Oud 16-03-11, 14:23
SalPacino SalPacino is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
De micro sim krijg je netjes geknipt thuis.
De betaling van de geschillencommisie is door T-Mobile terug betaalt, dit heb ik T-M afgedwongen. De telefoon kon ik niet kopen volgens de dame aan de lijn, en volgens de brief "wilde" ik hem niet kopen . Ik had hem graag gratis gehad, na alle ellende die me hadden bezorgd en ook dat was niet mogelijk.

Nu bij Wireless Circle bevalt me super goed, er is altijd goede dekking met een (voor mij) snellere internet.

Succes met je keuze.

NB
Nu moet ik nog even achter T-Mobile aan, omdat ze nog steeds niet terug betaalt hebben.
Ik heb vanmorgen een sim only bij wireless circle besteld. 250 min. 40 sms en onbeperkt internet voor 11,50. Echt heel goedkoop. Eindelijk van TM af en nu maar afwachten of ze zo snel mogelijk mijn nummer porteren.
  #146  
Oud 16-03-11, 17:23
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SalPacino Bekijk bericht
Ik heb vanmorgen een sim only bij wireless circle besteld. 250 min. 40 sms en onbeperkt internet voor 11,50. Echt heel goedkoop. Eindelijk van TM af en nu maar afwachten of ze zo snel mogelijk mijn nummer porteren.
T-M kennende, zullen ze het porteren wel een keer afwijzen , is bij mij ook gebeurt.

Vandaag nog ff gebeld met T-M voor het uitblijven van de betaling.
Bleek dat ze een foutje hadden gemaakt, nu kan ik weer 3 weken gaan wachten op mijn geld.
  #147  
Oud 16-03-11, 19:16
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SalPacino Bekijk bericht
Ik heb vanmorgen een sim only bij wireless circle besteld. 250 min. 40 sms en onbeperkt internet voor 11,50. Echt heel goedkoop. Eindelijk van TM af en nu maar afwachten of ze zo snel mogelijk mijn nummer porteren.
Ben bang dat je portering afgewezen zal worden door T-Mobile. Zolang je niet akkoord bent gegaan met het afkopen (dit gebeurt telefonisch), dan sta je gewoon als klant met lopende contract van 20 mnd in de boeken. Dit houdt in: geen succesvolle portering.

Als je akkoord bent gegaan met het afkopen, zal dit meteen in het systeem gemeld worden en dan duurt het nog max 5 dagen alvorens het verwerkt is. Na deze periode kan Wireless Circle (WC) een aanvraag tot portering indienen en dit duurt exact 30 dagen. Hierna kan je pas op het netwerk van WC.

Dit heb ik dus meegemaakt. Je bent dus nog lang niet verlost van T-Mobile.
  #148  
Oud 16-03-11, 19:26
mexxer mexxer is offline
• iOS 7.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik zit in dezelfde situatie als de meeste mensen
betreft een iphone 4, 16G.
bereik is waardeloos,
heb al een keer eerder mijn beklag gedaan, toen t-mobile zo slecht in het nieuws was over haar bereik. Toen ook de standaard tegemoetkoming gekregen van 2 maanden gratis ofzo.

Nu na maanden weer mijn beklag gedaan. Er is niks verbeterd in mijn situatie.
wederom een aanbod gekregen
6 maanden 20 % korting
of ontbinding met inleveren iphone, of 310 euro betalen en iphone houden.

Nu loopt mijn abonnement 6 maanden, heb nog 1,5 jaar te gaan.

nu vraag ik me af of ik hierop moet ingaan...

Laatst gewijzigd door mexxer; 16-03-11 om 19:31.
  #149  
Oud 16-03-11, 19:35
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mexxer Bekijk bericht
Ik zit in dezelfde situatie als de meeste mensen
betreft een iphone 4, 16G.
bereik is waardeloos,
heb al een keer eerder mijn beklag gedaan, toen t-mobile zo slecht in het nieuws was over haar bereik. Toen ook de standaard tegemoetkoming gekregen van 2 maanden gratis ofzo.

Nu na maanden weer mijn beklag gedaan. Er is niks verbeterd in mijn situatie.
wederom een aanbod gekregen
6 maanden 20 % korting
of ontbinding met inleveren iphone, of 310 euro betalen en iphone houden.

Nu loopt mijn abonnement 6 maanden, heb nog 1,5 jaar te gaan.

nu vraag ik me af of ik hierop moet ingaan...
Heb gemerkt dat ook al is je bereik waardeloos, T-Mobile compenseert je hier niet expliciet voor. Je mag wel afkopen en daar hebben ze een formule voor die je niet mag weten en zij bepalen het bedrag dat je moet betalen als je het toestel wilt behouden.

Ik had dit ook, ik heb hoog en laag geschreeuwd en helder mijn standpunten kenbaar gemaakt. Maar T-Mobile was kleurendoof voor mijn betoog.

Op zich is 310 voor een 6 mnd I4 geen slechte deal. Dus doen, toestel behouden en porteren naar ander netwerk.

Houdt rekening mee dat het bedrag van 310 wel minder wordt, want je blijft nog een maand na de beslissing aan T-Mobile gebonden ivm portering dat officieel 4 weken duurt (Bij Wireless Circle in mijn geval). Je mag dan 1x het maandbedrag van je abonnement afrekken van de 310, is uiteindelijk wat je gaat betalen voor het toestel.
  #150  
Oud 16-03-11, 21:43
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mexxer Bekijk bericht
ontbinding met inleveren iphone, of 310 euro betalen en iphone houden.

Nu loopt mijn abonnement 6 maanden, heb nog 1,5 jaar te gaan.

nu vraag ik me af of ik hierop moet ingaan...
Ik zou die € 310,00 betalen, al lijkt me dat een iet wat laag bedrag.
Want € 310/18 = € 17,22 , dus vraag ik me af of niet ergens een reken foutje maakt?
  #151  
Oud 16-03-11, 22:15
mexxer mexxer is offline
• iOS 7.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

ik had die rekensom ook al gemaakt. Lijkt in dit geval wel of ze de iphone in 1 jaar al afschrijven ipv 2 jaar.

Met slecht bereik bedoel ik vaak geen 3G bereik, oproepen die direct naar voicemail toegaan, tussentijdse beeindiging van telefoongesprekken.. Kortom, het slechte t-mobile netwerk...

ik denk dat ik toch maar in ga op dit aanbod. denk dat er weinig te onderhandelen valt. ik schat mijn kansen bij een eventuele geschillencommissie niet hoog in, omdat ik weinig datums en tijdstippen heb van alle ellende. Dan zou ik nu een dossier moeten gaan opstellen. Daar heb ik weinig zin in..
  #152  
Oud 16-03-11, 22:30
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mexxer Bekijk bericht
ik had die rekensom ook al gemaakt. Lijkt in dit geval wel of ze de iphone in 1 jaar al afschrijven ipv 2 jaar.

Met slecht bereik bedoel ik vaak geen 3G bereik, oproepen die direct naar voicemail toegaan, tussentijdse beeindiging van telefoongesprekken.. Kortom, het slechte t-mobile netwerk...

ik denk dat ik toch maar in ga op dit aanbod. denk dat er weinig te onderhandelen valt. ik schat mijn kansen bij een eventuele geschillencommissie niet hoog in, omdat ik weinig datums en tijdstippen heb van alle ellende. Dan zou ik nu een dossier moeten gaan opstellen. Daar heb ik weinig zin in..
Als je dit zwart op wit heb staan, zou ik het zeker doen.
Zorg dat je iphone simlock vrij is, zodat je ergens anders eventueel een sim only kan aanschaffen.

En ja ik herken je klachten

Succes
  #153  
Oud 17-03-11, 00:04
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Als je dit zwart op wit heb staan, zou ik het zeker doen.
Zorg dat je iphone simlock vrij is, zodat je ergens anders eventueel een sim only kan aanschaffen.

En ja ik herken je klachten

Succes
Volgens mij zijn nu alle T-mobile iphones gratis te unlocken toch? Op de frontpage zie ik vaak een melding hoe 't moet. Of heb ik wat gemist?
  #154  
Oud 17-03-11, 12:56
SalPacino SalPacino is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Ik zou die € 310,00 betalen, al lijkt me dat een iet wat laag bedrag.
Want € 310/18 = € 17,22 , dus vraag ik me af of niet ergens een reken foutje maakt?
Ik moest ook 311 euro betalen om mijn iphone te houden en ik heb hem ook pas 5 maanden dus dat klopt wel.
Gisteren laten ontbinden, vandaag heb ik TM prepaid dus nu afwachten op portering van WC.
  #155  
Oud 17-03-11, 14:05
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

T-Mobile had mijn contract uit zichzelf ontbonden omdat ik de rekening waarbij early renewal kosten bovenop zaten niet wilde betalen. Deze hoefde ik namelijk niet te betalen.

Dus op de datum dat mijn nieuwe 2 jaar in zouden gaan was de verbinding opeens weg, 3 dagen later brief in de bus dat mijn contract ontbonden was en dat ik de open staande rekeningen enz nog moest betalen. Onder de brief zat een accept giro dat ik nog 140 euro moest betalen (abo kosten + 70 euro renewal + boete voor t te laat betalen)

Dus ik denk ik betaal wel gewoon zijn we er van af.. Dus netjes betaald, inclusief het bedrag wat ik dus niet hoefde te betalen.

Weer paar dagen later kreeg ik een brief dat ik die 70 euro terug zou krijgen.. zou worden afgetrokken van mijn toekomstige rekeningen.

En 2 weken later krijg ik dezelfde brief die ik eerst had gekregen.. met een rekening van 720 euro (de abo kosten voor de 2 jaar). Zonder dat de 70 euro er van afgetrokken is en terwijl zij mij afsluiten door een fout van hun.

Nadat ik een mailtje gestuurd had kreeg ik te horen dat ik die 720 euro gewoon moest betalen.. verder geen hoe wat of waarom.. na verder vragen kreeg ik ook geen gehoor.

Inmiddels bijna 4 maanden verder heb ik een aantal brieven met accept giro gekregen en 3 brieven dat mijn aansluiting omgezet is naar prepaid.

Verder zijn gewoon alle rekeningen op tijd betaald en hebben ze mij ontbonden omdat ik iets niet wilde betalen wat ik niet hoefde te betalen. Nu denken ze dat ik daarom ff braaf alles ga betalen wat zij van mij willen zonder dat ze daar iets voor terug hoeven te doen.. Ik vraag me af dit niet gewoon een grap is en dat ze zelf weten dat ze geen voet hebben om op te staan want de meeste bedrijven sturen niet 10 brieven dat ze toch echt wel naar een incasso bureau gaan
  #156  
Oud 17-03-11, 14:08
jorisposma jorisposma is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 19
Standaard

Nou beste mensen... ook ik heb na veel gedoe mijn contract kosteloos mogen ontbinden.... In oktober 2010 voor 2 jaar verleng bij T-Mobile met de belofte dat het netwerk stukken beter zou worden... In december nog niet beter dus toen gaan klagen... Postcodecheck etc jullie kenne het wel. Bleek dat m'n thuis en werkadres niet gegarandeerd konden worden en ik mocht ontbinden. Dat ontbinden heeft bij mij een hele tijd geduurd omdat de 'nieuwe iphone' niet leverbaar was bij ProAssist.
Twee weken geleden heb ik een nieuwe iphone van de verzekering gekregen aangezien mijn eerste stuk ging. Toen vroeg ik wat het me zou gaan kosten om hem over te nemen. Nou zeiden ze, je contract is 19 februari ingegaan (had in oktober 3 maanden ervoor al verlengd) dat is dus echt heel recentelijk dus je moet 650 euro betalen. Toen zei ik logischerwijs laat maar. Vier dagen erna werd ik teruggebeld, ik mocht de geheel nieuwe iphone 4 overnemen voor 410 euro.... en natuurlijk m'n nummer behouden bij het overstappen naar vodafone. Dus heb ik daar een simonly, 620 minuten plus internet, voor 19,95 afgesloten... top deal lijkt me?
  #157  
Oud 17-03-11, 23:06
mexxer mexxer is offline
• iOS 7.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

ik ben ingegaan op het aanbod van 310 euro..
ben nu vrij om te doen en laten wat ik wil. ik ga eens rustig rondkijken..
  #158  
Oud 17-03-11, 23:15
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mexxer Bekijk bericht
ik ben ingegaan op het aanbod van 310 euro..
ben nu vrij om te doen en laten wat ik wil. ik ga eens rustig rondkijken..
Lekker gevoel, he?
  #159  
Oud 20-03-11, 21:00
mexxer mexxer is offline
• iOS 7.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

zeker wel.. nu nog even afwachten of alles goed wordt afgehandeld...
  #160  
Oud 20-03-11, 21:41
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mexxer Bekijk bericht
zeker wel.. nu nog even afwachten of alles goed wordt afgehandeld...
Je krijgt je afspraken als het goed is op papier, check dit en hou je terugbetalingen goed in de gaten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 18:39
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? Tomiikaaza Overige providers Nederland 4 28-02-11 12:00
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 19:12
Contract overname T-mobile Dave123 Odido (T-Mobile) 2 15-08-09 19:47
T-Mobile na contract periode benBEN Odido (T-Mobile) 1 21-07-08 01:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:12.