//

Contract T Mobile ontbonden

Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ook helemaal klaar met tmobile. Ga ze vandaag bellen. Zo slecht bereik echt vreselijk! Bieden ze gelijk ontbinding van contract aan tegenwoordig? iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 29-03-11, 05:48
Stephanie-Alb Stephanie-Alb is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik ben ook helemaal klaar met tmobile. Ga ze vandaag bellen. Zo slecht bereik echt vreselijk! Bieden ze gelijk ontbinding van contract aan tegenwoordig? iPhone en mobielnummer hoef ik niet te perse te houden. iPhone liefst wel maar nummer zekers niet. Wil zo snel mogelijk van contract af dus als ze gelijk aanbieden ga ik daar gelijk op in! Is bekent dat bereik hier slecht is, mijn opa heeft paar maanden geleden ook gebeld en hij kreeg idd ontbinding van contract aangeboden. Misschien iets om aan te kaarten?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 05-04-11, 00:43
SalPacino SalPacino is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Ben bang dat je portering afgewezen zal worden door T-Mobile. Zolang je niet akkoord bent gegaan met het afkopen (dit gebeurt telefonisch), dan sta je gewoon als klant met lopende contract van 20 mnd in de boeken. Dit houdt in: geen succesvolle portering.

Als je akkoord bent gegaan met het afkopen, zal dit meteen in het systeem gemeld worden en dan duurt het nog max 5 dagen alvorens het verwerkt is. Na deze periode kan Wireless Circle (WC) een aanvraag tot portering indienen en dit duurt exact 30 dagen. Hierna kan je pas op het netwerk van WC.

Dit heb ik dus meegemaakt. Je bent dus nog lang niet verlost van T-Mobile.
Nou het valt allemaal reuze mee sinds 1 aprilmet nummerbehoud (geen geintje!) op het netwerk van Telfort (wireless circle) dus al met al 10 werkdagen geduurd.
Ben erg tevreden overal bereik en snel internet. Top! Eindelijk van T-Mobile af.
  #163  
Oud 05-04-11, 06:39
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SalPacino Bekijk bericht
Nou het valt allemaal reuze mee sinds 1 aprilmet nummerbehoud (geen geintje!) op het netwerk van Telfort (wireless circle) dus al met al 10 werkdagen geduurd.
Ben erg tevreden overal bereik en snel internet. Top! Eindelijk van T-Mobile af.
Wat een genot, he?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #164  
Oud 21-04-11, 12:00
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Ik heb dit probleem ook. Ik ben gisteren gebelt dat ik iets meer dan 500 euro mag betalen voor mijn iphone en dan direct kan ontbinden of 6 maanden korting op mijn abo. Vind dit een waardeloze oplossing, dat heb ik ook gemeld. Ik heb toen ik mijn abo heb verlengt in januari expliciet gevraagd naar de dekking op mijn nieuwe adres. Die zou goed zijn. Nu blijkt (en geven ze ook toe) dat dit absoluut niet het geval is en daar binnen redelijke termijn ook geen verbetering in gaat komen. Aangezien ik mijn nummer en toestel gewoon wil behouden wil ik het er eigenlijk op gooien dat ze mijn abo omzetten naar een goedkopere iphoneabo variant. Lijkt me redelijk, ik kan van de extra functies geen gebruik maken hier in de wijk niet bellen etc. Ik blijf dan klant, dus geen slechte reclame voor ze, en ik behoud mijn toestel zodat ik buiten de wijk wel gebruik kan maken van die functies. Win/win situatie dacht ik zo. Ik heb dit voorstel nu bij ze neergelegt en ben benieuwd wat ze hier mee gaan doen. Tipje voor iedereen die telefonisch contact bij de klantenservice/netwerkbeheer afdeling slecht vinden: tmobile plein op facebook! Die mensen nemen de tijd voor je en doen echt hun best een goede oplossing voor je te vinden!
  #165  
Oud 21-04-11, 17:15
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lillytjuh Bekijk bericht
Ik heb dit probleem ook. Ik ben gisteren gebelt dat ik iets meer dan 500 euro mag betalen voor mijn iphone en dan direct kan ontbinden of 6 maanden korting op mijn abo. Vind dit een waardeloze oplossing, dat heb ik ook gemeld. Ik heb toen ik mijn abo heb verlengt in januari expliciet gevraagd naar de dekking op mijn nieuwe adres. Die zou goed zijn. Nu blijkt (en geven ze ook toe) dat dit absoluut niet het geval is en daar binnen redelijke termijn ook geen verbetering in gaat komen. Aangezien ik mijn nummer en toestel gewoon wil behouden wil ik het er eigenlijk op gooien dat ze mijn abo omzetten naar een goedkopere iphoneabo variant. Lijkt me redelijk, ik kan van de extra functies geen gebruik maken hier in de wijk niet bellen etc. Ik blijf dan klant, dus geen slechte reclame voor ze, en ik behoud mijn toestel zodat ik buiten de wijk wel gebruik kan maken van die functies. Win/win situatie dacht ik zo. Ik heb dit voorstel nu bij ze neergelegt en ben benieuwd wat ze hier mee gaan doen. Tipje voor iedereen die telefonisch contact bij de klantenservice/netwerkbeheer afdeling slecht vinden: tmobile plein op facebook! Die mensen nemen de tijd voor je en doen echt hun best een goede oplossing voor je te vinden!
Volgens mij is je naam "Sukkel" of niet?
Je gaat toch niet bij een provider blijven (op welke manier, dan ook) die helemaal niets biedt.

Je moet ontbinden, je aankoop bedrag van je Iphone terug vragen en op marktplaats op zoek gaan naar een (simlock vrije) iphone.
Dan neem je een sim only abbonnement bij bv Wireless Circle en dan weet je meteen wat je al die tijd hebt gemist.

Ik heb bovenstaande ook gedaan, en dat bevalt me prima.
En ik zeg het nog maar een keer, voor mij nooit geen T-Mobile meer.
  #166  
Oud 21-04-11, 19:18
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
En ik zeg het nog maar een keer, voor mij nooit geen T-Mobile meer.
Nooit geen T-Mobile? Dus altijd T-Mobile?
  #167  
Oud 21-04-11, 20:19
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Yep, weer een gelukkig klant voor KPN met zijn data limiet en straks extra betalen voor VOIP en youtube
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
  #168  
Oud 21-04-11, 20:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Datamonster Bekijk bericht
Yep, weer een gelukkig klant voor KPN met zijn data limiet en straks extra betalen voor VOIP en youtube
Inderdaad "Zo'n (dure) iPhone verdient toch een goed (duur) netwerk"

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 21-04-11 om 20:29.
  #169  
Oud 21-04-11, 21:09
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Joost1234: Nooit geen T-Mobile? Dus altijd T-Mobile?

Ha, ha, die fout hoor je erg veel. In het Engels kun je dat nl. wel zeggen. Ik leg het altijd als volgt uit: weet je wat van wiskunde af? Ja, dan weet je dat twee keer min (=nooit geen) plus is (dus juist wel).
  #170  
Oud 24-04-11, 00:06
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Noem mij maar een sukkel.... in dit gebied heeft iedere provider problemen. Dus waarom naar een ander gaan?
Ik ben al jaren klant bij t-mobile en tot op heden geen problemen gevonden (en ja de afgelopen jaaarreeenn woonde ik echt in een durp). Tot ik ging verhuizen. Denk je bij een stad te wonen...... heb je gewoon geen service. Maar buiten de wijk wel dus het halveren van mijn abo zou ik al een top oplossing vinden. Maar ja dan moeten ze daar dus nog wel accoord mee gaan natuurlijk. Tot op heden nog geen antwoord gekregen dus van de week maar weer een keer naar ze bellen. Intussen de draadloze router van thuis aan de praat gekregen dus dat scheelt al weer iets.....
  #171  
Oud 24-04-11, 10:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik volg T-Mobile_Webcare op Twitter. En bijna dagelijks komen er berichten binnen over nieuwe UMTS/HSPDA base stations die geactiveerd werden. Twee weken geleden ook eentje in mijn postcodegebied in de appendix van Nederland.

Er wordt dus wel aan gewerkt.

Maar ik raad zoveel mogelijk mensen aan om over te stappen naar KPN, dan kunnen die 5.000 mensen misschien hun baan behouden.
  #172  
Oud 24-04-11, 12:08
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Ik had dit in een ander draadje getypt, maar dacht dat het hier ook wel van toepassing zou zijn:

Ik heb dus nu eindelijk een aanbod gekregen om mijn abbo bij T-Mobile per direct op te kunnen zeggen, en dan moet ik € 510,- dokken !!!
daar was ik het niet mee eens, zeker na al die maanden van slechte bereik en het niet kunnen gebruiken waar ik wel voor betaal,

na een keer terugbellen en gediscussieer werd het verlaagt naar € 233,- en dan mag ik het toestel behouden, dat heb ik geaccepteerd, en denk dat dat het beste is wat ik er uit kan slepen

nu dus op zoek naar een nieuwe goede (werkende) provider, het voordeel is wel dat ik een goedkoper sim only abbo kan afsluiten.

dit laat wel zien dat als je klaagt en stug doorzet je wel wat kan bereiken,

tot ziens T-Mobile
  #173  
Oud 06-05-11, 17:48
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Zo per direct ontbonden en besloten mijn toestel terug te sturen. Heb ik wel geen iphone meer maar ja dat is dan maar zo. Tot vandaag werd ik erg vriendelijk te woord gestaan maar kreeg nu tot 2x toe een gigantische kwal aan de telefoon waardoor ik zo boos werd........ en tja toen heb ik per direct ontbonden. Maandag gaat ie naar het postkantoor en is het gewoon klaar. Heb mijn telfort sim-only al in de iphone gestopt en het werkt perfect! Kan bellen, gebelt worden, alleen daar zit geen internet op helaas....... vanavond even het internet testen met de sim van een vriendin. Als het wat is bestel ik daar maar een iphone denk ik. KPN en Vodafone hebben hier ook erg slecht bereik. Iemand nog een andere aanbieder met redelijke prijzen en iphones?
  #174  
Oud 06-05-11, 20:03
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lillytjuh Bekijk bericht
Zo per direct ontbonden en besloten mijn toestel terug te sturen. Heb ik wel geen iphone meer maar ja dat is dan maar zo. Tot vandaag werd ik erg vriendelijk te woord gestaan maar kreeg nu tot 2x toe een gigantische kwal aan de telefoon waardoor ik zo boos werd........ en tja toen heb ik per direct ontbonden. Maandag gaat ie naar het postkantoor en is het gewoon klaar. Heb mijn telfort sim-only al in de iphone gestopt en het werkt perfect! Kan bellen, gebelt worden, alleen daar zit geen internet op helaas....... vanavond even het internet testen met de sim van een vriendin. Als het wat is bestel ik daar maar een iphone denk ik. KPN en Vodafone hebben hier ook erg slecht bereik. Iemand nog een andere aanbieder met redelijke prijzen en iphones?
Telfort maakt gebruik van het netwerk van KPN, dus als je zegt dat Telfort perfect werkt, geldt dat voor KPN ook 
  #175  
Oud 17-05-11, 16:29
sjakje sjakje is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Hallo allen,
Wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die problemen heeft met de "klantenservice" van T-Mobile.
Ook ik heb geklaagd en goed ook, wel te verstaan een heel jaar. In eerste instantie kreeg ik twee maanden internet terug in augustus 2010. Daarna nog steed problemen en na ruim 8 maanden gesteggel nu dan eindelijk de leden van T-Mobile zover dat ze toegeven dat mijn internet niet optimaal werkt en ik mijn abbo per direkt met nummerbehoud mag ontbinden...ik moet dan alleen wel even 85,- euro dokken voor het toestel.
Hier ga ik niet mee akkoord, maar dat moet ik dan schrifelijk oplossen. Ik heb van mensen hier iets gelezen over de geschillencommissie, maar dat kost je 50,- euro en dat scheelt voor mij dus niet zo heel veel. Maar heeft iemand wellicht de uitspraak van die geschillencommissie, zodat niet iedereen naar de commisie toe hoeft te stappen.
Feitelijk is het toch belachelijk dat iedereen in zijn gelijk wordt gesteld, maar dan massaal eerst via de geschillencommissie zou moeten.
Misschien dat iemand mij desnoods pvt wil berichten hierover ?!

Alvast enorm bedankt en succs voor degene die in hetzelfde schuitje zitten als ik.
  #176  
Oud 17-05-11, 17:29
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjakje Bekijk bericht
Hallo allen,
Wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die problemen heeft met de "klantenservice" van T-Mobile.
Ook ik heb geklaagd en goed ook, wel te verstaan een heel jaar. In eerste instantie kreeg ik twee maanden internet terug in augustus 2010. Daarna nog steed problemen en na ruim 8 maanden gesteggel nu dan eindelijk de leden van T-Mobile zover dat ze toegeven dat mijn internet niet optimaal werkt en ik mijn abbo per direkt met nummerbehoud mag ontbinden...ik moet dan alleen wel even 85,- euro dokken voor het toestel.
Hier ga ik niet mee akkoord, maar dat moet ik dan schrifelijk oplossen. Ik heb van mensen hier iets gelezen over de geschillencommissie, maar dat kost je 50,- euro en dat scheelt voor mij dus niet zo heel veel. Maar heeft iemand wellicht de uitspraak van die geschillencommissie, zodat niet iedereen naar de commisie toe hoeft te stappen.
Feitelijk is het toch belachelijk dat iedereen in zijn gelijk wordt gesteld, maar dan massaal eerst via de geschillencommissie zou moeten.
Misschien dat iemand mij desnoods pvt wil berichten hierover ?!

Alvast enorm bedankt en succs voor degene die in hetzelfde schuitje zitten als ik.
Geachte heer XXXXXX,
Hierbij laten wij u weten het geschil verder in behandeling te hebben
genomen.
Wij hebben de van u ontvangen stukken doorgestuurd naar de wederpartij.
De wederpartij heeft de gelegenheid hierop binnen een maand te reageren.
Verkort weergegeven verloopt de procedure verder als volgt.
Schikking:
Het is mogelijk dat de wederpartij u benadert om alsnog te proberen met u tot
een schikking te komen. In dat geval dient u hierover rechtstreeks met de
wederpartij te communiceren. Indien u alsnog tot een schikking komt en dus
wilt afzien van verdere behandeling van het geschil door de Commissie, dan
is de wederpartij verzocht ons dit kenbaar te maken middels een door beide
partijen voor akkoord ondertekende schikking. Houdt u er rekening mee dat
het door u betaalde klachtengeld in dit stadium van de procedure door de
Commissie niet wordt teruggestort, zodat u dit eventueel bij de bespreking
van het schikkingsvoorstel zou kunnen betrekken. Wordt er een schikking
bereikt dan is een uitspraak van de Commissie niet nodig en sluiten wij het
dossier.
Verweer:
Wordt er binnen 1 maand na dagtekening van deze brief geen schikking
bereikt of ontvangen wij binnen deze termijn al dan niet het verweer van de
wederpartij dan zullen wij voortgang geven aan de behandeling van het
geschil. Ontvangen wij het verweer van de wederpartij dan zullen wij u deze
doen toekomen.
Zitting:
Vervolgens komt het geschil klaar te staan voor agendering voor een
eerstvolgende zittingsgelegenheid. Circa 14 dagen voor de zitting van de
Commissie zullen wij u daarvoor een uitnodiging sturen. Op de zitting krijgen
beide partijen de gelegenheid mondeling hun standpunt toe te lichten.
Verhinderdata:
Bij de vaststelling van de zittingsdatum proberen wij rekening te houden met
vooraf opgegeven verhinderdata van partijen. Geef uw eventuele
verhinderdata daarom meteen na ontvangst van dit bericht schriftelijk
Dossiernummer
Betreft geschil
Behandeld door
Uw referentie
: XXXXXX
: XXXXXXXX / TMobile
Netherlands B.V.
: AB
: Den Haag, 23 november 2010
Zitting:
Vervolgens komt het geschil klaar te staan voor agendering voor een
eerstvolgende zittingsgelegenheid. Circa 14 dagen voor de zitting van de
Commissie zullen wij u daarvoor een uitnodiging sturen. Op de zitting krijgen
beide partijen de gelegenheid mondeling hun standpunt toe te lichten.
Verhinderdata:
Bij de vaststelling van de zittingsdatum proberen wij rekening te houden met
vooraf opgegeven verhinderdata van partijen. Geef uw eventuele
verhinderdata daarom meteen na ontvangst van dit bericht schriftelijk
op. U wordt geacht gedurende de procedure zelf er voor zorg te dragen dat
uw eventuele verhinderdata tijdig worden aangevuld. Is eenmaal de
zittingsdatum vastgesteld, dan is uitstel niet meer mogelijk. Bij verhindering
kunt u zich laten vertegenwoordigen door een gemachtigde.
Uitspraak:
Ten slotte doet de Commissie schriftelijk uitspraak in de vorm van een
bindend advies, dat aan beide partijen wordt toegestuurd.
Met vriendelijke groet,
Geschillencommissie Telecommunicatie
drs. P.F.A. Moerkens MPM
secretaris

Die € 50,00 heeft T-Mobile aan mij terug betaalt, dus gewoon doen.
  #177  
Oud 17-05-11, 17:48
sjakje sjakje is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Superbedankt!!! ik ga meteen aan de slag hiermee, echt bedankt voor alle moeite en ik hoop dat ik dan straks net zo blij ben als de rest die dit gelukt is.
  #178  
Oud 17-05-11, 22:08
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard t mobile

ik had vorig jaar ook hetzelfde geschil met t mobile, naar de geschillen commissie gegaan en voordat die tot een uitspraak kwam heeft t mobile mij een voorstel gedaan: telefoon houden( 0 uero) ontbinding en 50 uero retour.Ik kreeg het idee dat ze alle moeite doen om het niet tot een uitspraak te laten komen.overigens de medewerker die het afhandelde gaf toe dat je eigenlijk met de klantenzervice niet verder komt, die mogen niets meer toezeggen dan het gebruikelijke.pas als je de afdeling verder bent kun je ws zaken regelen.
bij mij pakte dit goed uit.

ik wens je succes, maar mij was het die 50 euro zeker waard, omdat het uiteindelijk mij meer om het principe ging
  #179  
Oud 18-05-11, 22:20
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Zet m op! Ik ga volgende week een nieuwe iphone scoren, telfort doet het al dik een week perfect met de iphone 4 dus ik ben overtuigd!
  #180  
Oud 08-06-11, 12:25
Wouter_S Wouter_S is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Nog ontwikkelingen bij mensen uit dit forum mbt ontbinding?

Ik heb zelf na veel telefoontjes ook een aanbieding gekregen. Ontbinding en terugsturen (met terugstorting van mijn aankoopbedrag van 90 euro) of mijn iphone 4 (16gig) houden en 210 bijbetalen (+ 90 is dit dus eigenlijk 300 euro).

Ik vind het absoluut geen eerlijk aanbod. 210 (300) betalen voor de iphone is weliswaar niet veel maar ik heb reeds 9 maanden contract erop zetten en vele problemen gehad. Dan hadden ze toch wel met een wat lager bedrag mogen komen. Ook als erkenning voor al het leed tot nog toe. Mijn aanbod van 100 bijbetalen werd iig afgwezen. Nu op naar de geschillencommissie!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 18:39
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? Tomiikaaza Overige providers Nederland 4 28-02-11 12:00
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 19:12
Contract overname T-mobile Dave123 Odido (T-Mobile) 2 15-08-09 19:47
T-Mobile na contract periode benBEN Odido (T-Mobile) 1 21-07-08 01:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:54.