//

Internetsnelheid omlaag sinds 4.1

Internetsnelheid omlaag sinds 4.1 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit nu een week op 4.1 met een jailbreak en heb het idee dat mijn internetsnelheid van T-Mobile hierdoor minder is geworden. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-09-10, 13:36
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard Internetsnelheid omlaag sinds 4.1

Hallo,

Ik zit nu een week op 4.1 met een jailbreak en heb het idee dat mijn internetsnelheid van T-Mobile hierdoor minder is geworden. Ik werk vlakbij CS in Rotterdam en heb daar normaal ALTIJD 5 streepjes bereik met 3G. Als ik nu op mijn toestel kijk dan heb ik maar 3 of 4 streepjes met 3G. Ik heb het idee dat er iets aan de hand is. Iemand tegenover mij met een iPhone heeft wel 5 strepen bereik met 3G en zit wel op een lagere firmware. Vreemd dus! Normaal had ik ook altijd een downloadsnelheid van tussen de 200 of 300 kb/s en nu kom ik niet hoger dan 60 kb/s. Hiervoor toen ik nog op 4.0 zat had geen last van dit probleem. Kan dit aan T-Mobile liggen, meerdere mensen dit probleem op 4.1? Of gewoon netwerkprobleem? Ik vind het de moeite waard om terug te gaan naar 4.0 en het dan nog is een keer te testen..
Graag reacties! Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-10, 13:43
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Het kan zijn dat de streepjes nu wel kloppen omdat Apple dit heeft aangepast vanaf 4.0.1. Dus dit is dan gewoon normaal blijkbaar.. Maar over die snelheid maak ik me wel zorgen..
Reageren

Labels
netwerk, snelheid, tmobile, traag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sms toetsenbord omlaag? Dr.Fer iPhone algemeen 6 16-12-12 16:16
Lage internetsnelheid op 1 bepaalde mast (thuis) Rooverz Odido (T-Mobile) 1 15-09-10 12:05
batterijpercentage schiet omlaag candlekiller iPhone algemeen 1 10-02-10 21:55
InternetSnelheid iPhone Runaque iPhone algemeen 6 02-02-09 10:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.