//

Ios 4.0 + 3GS + T-mobile (mbv handylight?)

Ios 4.0 + 3GS + T-mobile (mbv handylight?) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een laptop met windows XP en wil graag tetheren via mijn 3GS als ik onderweg ben. Op eerdere threats las ik dat dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-10, 16:10
vgmaarten vgmaarten is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Lightbulb Ios 4.0 + 3GS + T-mobile (mbv handylight?)

Ik heb een laptop met windows XP en wil graag tetheren via mijn 3GS als ik onderweg ben. Op eerdere threats las ik dat dit tot nog toe niet mogelijk is met ios 4.0 in combinatie met T-mobile.

Ik ben wel in eigendom van de app handy light, waar een verborgen tetherfunctie in zit. Het lukt me nu alleen niet om op mijn pc een 'zelfstandig Wi-Finetwerk' in te stellen welke mijn iphone herkend. Mijn iphone 'ziet alle routers uit de hele buurt, maar niet mijn laptop. Weet iemand hoe dit voor elkaar kan krijgen binnen windows XP? want ik verwacht dat ik hiermee succesvol kan gaan tetheren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-10, 20:12
vgmaarten vgmaarten is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard

Slotje, reeds gelukt mbv PDAnet
Reageren

Labels
3gs, handy light, t-mobile, tethering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: AT&T 3GS geunlocked mbv blackra1n/blacksn0w -> upgrade mogelijk naar 4.0/4.0.1? Bastituta Jailbreak 0 18-12-10 11:18
iPhone: Fouten/Problemen na succesvol jailbreaken Iphone 3G os4.1 , mbv sn0wbreeze Mauriceservais Jailbreak 2 05-10-10 17:01
iPhone: jailbreak mbv blackra1n lukt echt niet ireneiphone Jailbreak 4 10-03-10 00:18
iPhone 3G: Unlock mbv pwnage tool, proces niet af te ronden lacevanburden Unlock 18 12-02-09 18:27
06 nrs mbv Fring? deur12 iPhone algemeen 0 11-08-08 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.