mobiele datanetwerk activeren
Vandaag m'n iPhone 4 ontvangen i.c.m. web n walk, maar na activatie van de nieuwe sim kan ik wel bellen maar heb ik geen mobiel internet. Ik krijg de melding: "mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk". Heeft iemand hetzelfde gehad en een oplossing?
Alvast bedankt! |
Heb je je APN-instellingen al ingevoerd onder Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Mobiel Datanetwerk -> Mobiele data ?
|
Ik heb geen instellingen voor APN. Ik kan alleen 3G aan- of uitzetten en Mobiele data aan- of uitzetten. Nergens APN, wel VPN.
Kan dat iets te maken hebben met de instellingen die T-Mobile er al opgezet heeft? Citaat:
|
Onder 'Mobiele Data' moet je normaal Mobiel Datanetwerk zien staan. Klopt dat niet?
|
Nee, onder mobiele data staat dataroaming.
|
ik heb hem moeten bellen voor men nieuwe sim te activeren. maar werkte meteen perfect.
had je van te voren ook al een aboo. lopen bij t-mobile? miss dat het anders nog niet helemaal rond is met het internet pakket? |
Ik had inderdaad al eerder een ander abo bij t-mobile, ik heb verlengd met een relax online abo + web n walk. Ik heb gistermiddag de sim geactiveerd via internet.
Citaat:
|
denk dat je beter even kunt langs gaan bij een t-mobile zaak vanmiddag?
lijkt me het makkelijkst als je geen verbinding kunt krijgen |
Citaat:
|
Heb je al geprobeerd om je netwerkinstellingen te resetten?
Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Herstel netwerkinstellingen |
Het is opgelost. Ik herinnerde me dat ik bij het vorige abo ooit eens datagebruik heb laten blokkeren. Dit omdat ik geen data-abo had. Bij m'n nieuwe abo stond dit blijkbaar nog steeds geblokkeerd. Even gebeld met de klantenservice en nu werkt het! Allemaal bedankt voor de reacties!
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23. |