Klantenservice zakelijk T-Mobile

Klantenservice zakelijk T-Mobile discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry, even mijn hart luchten. Voor mijn kantoor heb ik donderdag een BlackBerry aangeschaft. Tot nu toe kan ik geen account maken, en kent T-Mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 September 2010, 16:20
Juan-Paolo's schermafbeelding
» iPhone 6 16GB (Space Grijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 10 July 2010
Berichten: 94
Standaard Klantenservice zakelijk T-Mobile

Sorry, even mijn hart luchten.
Voor mijn kantoor heb ik donderdag een BlackBerry aangeschaft.
Tot nu toe kan ik geen account maken, en kent T-Mobile mijn nummer niet, dus ik bel de KS.
Eerst 20 minuten in de wacht. Krijg ik een mevrouw aan de lijn die na 5 minuten beseft dat zij alleen voor particulier is, en zal me door verbinden. Weer 10 minuten in de wacht. Krijg een meneer die , na uitleg van mij, beseft wat er aan de hand is. Hij wil mijn nummer activeren, en vraagt:"heeft u een momentje?" Heb ik, wat kan ik anders?
Hij denkt mij op mute te zetten, maar ik hoor alles wat er gezegd wordt. (hij is echt druk met mijn probleem bezig) Wil mij op een gegeven moment terug pakken, maar zet mij in plaats daar van weer in de wacht. Na 10 minuten neemt er een mevrouw op. Ik uitgelegd dat er al een collega bezig is. "Ja maar meneer, dit is afdeling particulier. Ik verbind u wel even door....." Wel vond ze dat ze er wel een zooitje van hadden gemaakt.
Komt ze na een paar minuten weer terug." Meneer, er is geen doorkomen aan. Het best belt u over een half uur terug. dan is het rustiger. Bel wel de zakelijke klantenservice, anders komt u toch weer bij mij. Een prettige dag verder" Grr, dit nummer had ik ook gebeld!
En hier zit ik dan. 50 minuten later en geen steek verder
Straks maar nog een keer proberen. Ik heb toch niets beters te doen.........
__________________
Sunshine, almost always.......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24 September 2010, 13:21
» iPhone 5s 16GB (Zilver) [FW: 7.0.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 July 2010
Berichten: 169
Standaard

0800-7123, krijg je de KS van T-mobile, maar weet niet of dit voor de zakelijke afdeling is.. tis het interne nr van T-mobile winkels -> KS
__________________
Theres always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #3  
Oud 24 September 2010, 14:39
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 September 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

0800 - 7112 voor zakelijke markt
0800 - 8102 nog geen tmobile klant (gewoon bellen!)
0800 - 8104 werkte bij mij heel goed en werd goed geholpen!
  #4  
Oud 24 September 2010, 15:54
» iPhone 5s 16GB (Zilver) [FW: 7.0.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 July 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karel apple Bekijk bericht
0800 - 7112 voor zakelijke markt
0800 - 8102 nog geen tmobile klant (gewoon bellen!)
0800 - 8104 werkte bij mij heel goed en werd goed geholpen!
Heb je ze ook van andere providers? bijv. Hi?
  #5  
Oud 24 September 2010, 16:08
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 September 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje Bekijk bericht
Heb je ze ook van andere providers? bijv. Hi?
hmm, helaas.
  #6  
Oud 25 September 2010, 08:14
Juan-Paolo's schermafbeelding
» iPhone 6 16GB (Space Grijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 10 July 2010
Berichten: 94
Standaard

Ik heb ze gelukkig niet meer nodig gehad. Na 6 (!) dagen werd eindelijk alles geactiveerd.
Nu is het wachten op de iPhone. Donderdag komt hij. Gelukkig kan ik me tot dan vermaken met de BlackBerry. Best wel een leuke telefoon. Mijn MDA3 ligt al werkeloos in de hoek......

Die telefoonnummers onthoud ik wel. Ze komen binnenkort vast van pas denk ik!
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantievervallen dankzij klantenservice T-Mobile dekanjer T-Mobile 4 3 February 2011 10:56
T-mobile klantenservice #fail blerf T-Mobile 1 28 June 2010 18:49
T-mobile zakelijk? Echt niet uomo T-Mobile 24 30 July 2009 20:22
iPhone zakelijk bij T-Mobile Gonny Archief 8 29 June 2008 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.