//

voorwaarden betaald unlocken bij t-mobile?

voorwaarden betaald unlocken bij t-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik was hier en daar aan het zoeken naar de juiste info over het unlocken, betaald, bij t-mobile. Er stond ergens een opmerking dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-10, 23:34
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard voorwaarden betaald unlocken bij t-mobile?

hallo

ik was hier en daar aan het zoeken naar de juiste info over het unlocken, betaald, bij t-mobile.

Er stond ergens een opmerking dat je een pre-paid simcard moet kopen van t-mobile met 120 euro beltegoed en dan bellen naar een nummer in den haag.

Klopt dit?
of zijn er andere voorwaarden? zoals bijv dat je perse een t-mobile abo moet hebben etc?

zijn die unlocks dan voor altijd of alleen voor die versie waar je op zit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-10, 23:45
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

//Verplaatst naar T-Mobile

Nee.
Ik heb hier zelf ook over geïnformeerd (bij TMob.)
Als je telefoon 1Jaar oud is is het gratis.
Volgens mij hoef je enkel te bellen naar 0703056007

Heb verder geen idee. Staat ook vaak genoeg vermeld in andere topics.

Verder is dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile voorwaarden gewijzigd. martijndk1983 Odido (T-Mobile) 17 29-03-11 16:41
Mac OS X: Fout bij accepteren van iTunes voorwaarden Fix iTunes 3 16-02-11 20:41
Voorwaarden T-mobile verander maar niet kunnen beeindigen Tqam Odido (T-Mobile) 96 08-06-10 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:12.