//

Telefoon krijgen vóór het nieuwe abb ingaat?

Telefoon krijgen vóór het nieuwe abb ingaat? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, laatst heeft iemand mij verteld dat het mogelijk is om, voordat je abonnement is afgelopen al een nieuwe telefoon aan te vragen, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-09-10, 18:43
stijnjasper stijnjasper is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 131
Stuur een bericht via MSN naar stijnjasper
Standaard Telefoon krijgen vóór het nieuwe abb ingaat?

Dag iedereen,

laatst heeft iemand mij verteld dat het mogelijk is om, voordat je abonnement is afgelopen al een nieuwe telefoon aan te vragen, en dat je nieuwe abonnement dan pas ingaat als je oude is afgelopen.. Klopt dat?

Zou het dan voor mij mogelijk zijn om nu al een iPhone 4 aan te vragen, en dan, als in december mijn vodafone abonnement is agelopen, het T-mobile abonnement in te laten gaan? Alvast hartelijk bedankt voor de reacties.

Groeten,

Stijn Jasper
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-10, 19:09
MarcWebNl MarcWebNl is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnjasper Bekijk bericht
Dag iedereen,

laatst heeft iemand mij verteld dat het mogelijk is om, voordat je abonnement is afgelopen al een nieuwe telefoon aan te vragen, en dat je nieuwe abonnement dan pas ingaat als je oude is afgelopen.. Klopt dat?

Zou het dan voor mij mogelijk zijn om nu al een iPhone 4 aan te vragen, en dan, als in december mijn vodafone abonnement is agelopen, het T-mobile abonnement in te laten gaan? Alvast hartelijk bedankt voor de reacties.

Groeten,

Stijn Jasper
Hoi de i-phones van t-mobile zijn niet simlock vrij, deze i-phone zijn niet met de vodafone te gebruiken of je moet ze jailbreaken.
  #3  
Oud 21-09-10, 19:28
stijnjasper stijnjasper is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 131
Stuur een bericht via MSN naar stijnjasper
Standaard

Uiteraard, Het is ook het idee dat ik in die tijd van Vodafone naar T-mobile overstap. Ik heb het misschien niet helemaal duidelijk opgeschreven
  #4  
Oud 21-09-10, 20:04
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Geld alleen bij een verlenging bij T-Mobile. Niet voor nieuwe overstap klanten.
  #5  
Oud 22-09-10, 11:07
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Als je bestaande klant bent bij T-Mobile kan je 1 maalig je contract open breken dit heet in T-Mobile termen early renewal,

Ik zie dat je vanaf vodafone komt, je kunt nu al wel je Iphone 4 en contract aanvragen, wil je, je nr meenemen bestaat de kans groot dat je nog even moet wachten totdat je abbo ingaat en voordat je de Iphone echt kan gebruiken als telefoon, je kunt hem wel gebruiken als dure ipod.

als je een nieuwe contract aangaat kan je natuurlijk nu ook al de iphone 4 bestellen en gelijk bellen,smsen etc.

Bij alle iphone's die je bij T-Mobile koopt, zit een simlock op, deze kan je eraf laten halen,tegen betaling uiteraard.

Op dit moment is er nog geen jailbrake voor de nieuwe iphone 4 uit (alleen voor de mensen die de Iphone 4 nu binnen krijgen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile abb. pacilootje iPad algemeen 1 13-03-11 11:58
Bellen en smsen terwijl abbo pas over 1,5 maand ingaat LCJ Odido (T-Mobile) 5 20-08-08 21:33
probleem om nieuw tekstberichtgeluid in het menu te krijgen KellyVerBier Ringtones en Wallpapers 2 20-04-08 18:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.