iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   € 4,20 Microsim kosten T-Mobile? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/72883-4-20-microsim-kosten-t-mobile.html)

Caspar 24-09-10 13:42

€ 4,20 Microsim kosten T-Mobile?
 
Hello, op mijn factuur van deze maand van T-Mobile vind ik €4,20 Simkaart kosten (abonnement is verlengd in augustus en heb sinds vorige maand een microsim met iPhone 4)
Ik dacht eigenlijk dat dit erbij hoorde en dat je er niet apart voor hoefde te betalen? Weet iemand hoe dat zit?
Overigens kreeg ik laatst een SMS dat de Facetime activatie ( €0,21 ) zou worden gedeclareerd, echter staat er bij mij weer € 0,21 op de factuur :)
Heeft iemand dit ook?

onny0808 24-09-10 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caspar (Bericht 568849)
Hello, op mijn factuur van deze maand van T-Mobile vind ik €4,20 Simkaart kosten (abonnement is verlengd in augustus en heb sinds vorige maand een microsim met iPhone 4)
Ik dacht eigenlijk dat dit erbij hoorde en dat je er niet apart voor hoefde te betalen? Weet iemand hoe dat zit?
Overigens kreeg ik laatst een SMS dat de Facetime activatie ( €0,21 ) zou worden gedeclareerd, echter staat er bij mij weer € 0,21 op de factuur :)
Heeft iemand dit ook?

-microsim zou gratis moeten zijn.
-als facetime toch berekend is zou het op je volgende factuur gecrediteerd worden.....

Zou sowieso ks bellen voor het crediteren van beide.

nanomeister 26-09-10 14:30

Ik liep vrijdag de TMobile shop binnen. En kreeg te horen dat ik 15 euro moest betalen voor een micro sim (duo sim)

wouter1981 26-09-10 14:44

Duo sim zitten inderdaad kosten aan.
Aan de microsim die T-Mobile levert bij een nieuwe iPhone 4 zitten geen kosten.

nanomeister 26-09-10 15:31

ik had al duo sim hè!? Wat maakt het uit of een klant 1 of 2 nieuwe sims komt halen dat vind ik een vreemde zaak.

zenga13 26-09-10 22:49

Ik heb al voor 2 verschillende abonnementen een microsim gehaald in een T-shop, 1 voor in de Ipad en 1 voor in mijn iphone 4. Beide keren was deze gewoon gratis...

McQ 30-09-10 09:31

Je hebt toch ook van die "sim-knippers" die je sim op microsim maat knippen.
Lijkt me alleen een optie als je alleen je iphone wil gebruiken.

Maar het zou idd gewoon gratis moeten zijn

Onyx 22-12-10 13:54

Ondanks dat dit al een wat ouder topic is vul ik het toch hier maar even aan, ipv een nieuw topic :)
Zojuist gebeld met T-Mobile met de vraag over de eventuele kosten voor een microsim.
-Microsim: €10.- (of soms gratis, afhankelijk van medewerker)
-Microsim bij IPhone4 : gratis.
-Duo-microsim: €17.85 (gebruik in IPad of laptop niet toegestaan)

Microsim adapter gratis verkrijgbaar bij de T-Mobileshops.

bassmanjunior 22-12-10 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onyx (Bericht 617848)
-Duo-microsim: €17.85 (gebruik in IPad of laptop niet toegestaan)

Wat een flauwe kul, niet toegestaan.ze willen alleen losse abonnementen verkopen. Een duo sim in een IPad werkt wel!

Bassmanjunior

Iphone3Gs 23-12-10 11:11

@Bassmanjunior

natuurlijk willen ze voor elk wat een andere abbo aansmeren,daarvoor zijn er zoveel verschillende abbo's, de Microsim is inderdaad ook te gebruiken in de Ipad, dit is overgens niet toegestaan, dit heeft te maken met pagina grote waardoor je veel meer gebruikt dan op een IPhone,en waardoor je dan ook meer kosten maakt het maakt voor de mensen die een T-Mobile abbo hebben niet zo veel uit aangezien deze toch onbeperkt internet hebben, maar dit kost T-Mobile weer wel geld. Je verbruik is dus gewoon veel meer omdat hij de pagina grote meer moet gaan laden.

Onyx 23-12-10 14:38

De medewerker zei ook dat ze het "moest" mededelen bij aanschaf van zo'n duo-microsim.
Hoe ze het willen/gaan controleren is mij onbekend.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.