//

Toestemmingsformulier traceren op IMEI nummer T-mobile

Toestemmingsformulier traceren op IMEI nummer T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, hou me op de hoogte want ik ben inderdaad heel benieuwd of je zo even 1-2-3 een nieuwe zult krijgen. Ik ga komend weekend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-09-10, 23:29
jellerrr jellerrr is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Oke, hou me op de hoogte want ik ben inderdaad heel benieuwd of je zo even 1-2-3 een nieuwe zult krijgen. Ik ga komend weekend naar de T-mobile shop, kijken wat ze daar zullen zeggen!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-09-10, 13:31
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Ik hou je zeker op de hoogte, nu even afwachten wanneer ze volgende week terugbellen. Hopelijk zo snel mogelijk.
  #23  
Oud 03-10-10, 13:40
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis Bekijk bericht
Ik hou je zeker op de hoogte, nu even afwachten wanneer ze volgende week terugbellen. Hopelijk zo snel mogelijk.
Ze hebben me vrijdag al teruggebeld. Ze komen morgen een nieuwe iPhone 3GS afleveren. Ik ben weer helemaal blij!
  #24  
Oud 04-10-10, 08:55
jellerrr jellerrr is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis Bekijk bericht
Ze hebben me vrijdag al teruggebeld. Ze komen morgen een nieuwe iPhone 3GS afleveren. Ik ben weer helemaal blij!
Oke, tof!

Ik ben afgelopen zaterdag even naar de T-mobile shop hier in de buurt geweest. De verkoper begreep mijn punt volledig, maar hij kon er ook niets aan doen, en vertelde me ook dat helaas eigenlijk de enige optie is de brief ondertekenen als ik nog een telefoon terug wil hebben.

Dus ik heb nu toch ook maar de brief ondertekend, en ben benieuwd wat er nu zal komen..
  #25  
Oud 04-10-10, 21:47
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Vanmiddag m'n "nieuwe" toestel ontvangen, er was beloofd dat ik een nieuwe zou krijgen, op zich niet erg als ik een refurbished toestel krijg, als het er maar netjes uitziet allemaal.

Maar wat ik vanmiddag kreeg sloeg echt alles, toestel vol met krassen, het gaatje waarmee je de simkaarthouder opent is 3 à 4x zo groot als normaal, alsof er iemand met een paperclip in heeft lopen wurmen en van de oplader die erbij zat was de coating van de draad gewoon half weg, de zilveren draadjes staken overal tussenuit.

Ik heb gelijk t-mobile gebeld dat ik het hier absoluut niet mee eens ben, ik wordt weer teruggebeld, dus wederom afwachten.
  #26  
Oud 04-10-10, 22:08
jellerrr jellerrr is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis Bekijk bericht
Vanmiddag m'n "nieuwe" toestel ontvangen, er was beloofd dat ik een nieuwe zou krijgen, op zich niet erg als ik een refurbished toestel krijg, als het er maar netjes uitziet allemaal.

Maar wat ik vanmiddag kreeg sloeg echt alles, toestel vol met krassen, het gaatje waarmee je de simkaarthouder opent is 3 à 4x zo groot als normaal, alsof er iemand met een paperclip in heeft lopen wurmen en van de oplader die erbij zat was de coating van de draad gewoon half weg, de zilveren draadjes staken overal tussenuit.

Ik heb gelijk t-mobile gebeld dat ik het hier absoluut niet mee eens ben, ik wordt weer teruggebeld, dus wederom afwachten.
Pfft, nou lekker weer om te horen dit idd..
Ik hoop (en ga er vanuit) dat ze dit nog wel fixen voor je.
Vooral omdat ze hadden toegezegd een nieuwe te sturen.

Hou me op de hoogte, ik zal t ook hier plaatsen zodra ik bericht heb!
  #27  
Oud 05-10-10, 15:25
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Zojuist weer gebeld door de klantenservice, donderdag komen ze 'm omruilen voor een nieuwe.

We wachten maar weer af.
  #28  
Oud 06-10-10, 14:45
jellerrr jellerrr is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis Bekijk bericht
Zojuist weer gebeld door de klantenservice, donderdag komen ze 'm omruilen voor een nieuwe.

We wachten maar weer af.
Oke, duimen maar!

Ik heb inmiddels bericht gekregen van m'n aanvraag om advies bij de consumentenbond, dit is wat ik als reactie krijg:

***
Wat zijn uw rechten?

Als u iets koopt, hebt u recht op een goed product. De verkoper is hier verantwoordelijk voor. Wanneer het product kapot is, hebt u recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Vermeldt de verkoper dat zij zich vrijwaren van vorderingen/aanspraken? Dat kan, maar u blijft toch recht houden op een reparatie of nieuw product. Dit staat namelijk in de wet. Het is dus geen middel om u geen nieuwe telefoon aan te bieden als dat nodig zou zijn.
***

Een prima reactie dus, misschien ook handig voor jou?

In de tussentijd wacht ik nog even af wat er uit het onderzoek komt, want heb dus vorige week de brief ondertekend!
  #29  
Oud 07-10-10, 12:12
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Vanochtend zijn ze geweest, ik heb een splinternieuwe 3GS gekregen, eind goed al goed gelukkig.

Hopelijk komt het bij jou ook helemaal goed!
  #30  
Oud 07-10-10, 15:23
jellerrr jellerrr is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis Bekijk bericht
Vanochtend zijn ze geweest, ik heb een splinternieuwe 3GS gekregen, eind goed al goed gelukkig.

Hopelijk komt het bij jou ook helemaal goed!
Oke, netjes!

Ik wacht nog 1 week op de uitslag van het onderzoek, en daarna zal ik ook bellen wat de status is!
  #31  
Oud 19-10-10, 15:11
jellerrr jellerrr is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Oke, zojuist gebeld, ik kreeg de keus tussen morgen een nieuwe iphone 3GS 8 GB krijgen of op de wachtlijst geplaatst worden voor een iphone 3G 16 GB.

Ik heb toch maar gekozen voor een iphone 3GS 8 GB, in opslagruimte ga ik er natuurlijk op achteruit maar in performance toch wel weer iets vooruit dus dit compenseert wel weer. Ik ben allang blij dat het (hopelijk) nou eindelijk opgelost wordt. Zal morgen laten weten of het ook echt allemaal gelukt is!
  #32  
Oud 20-10-10, 10:27
jellerrr jellerrr is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Vanmorgen een nieuwe 3GS 8GB gekregen, ik ben blij dat het uiteindelijk op deze manier opgelost is!

Nu alleen ff uitvogelen hoe ik de "belangrijke" data van de 16 GB op de 8 GB telefoon krijg..
  #33  
Oud 20-10-10, 13:15
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Gefeliciteerd! Gewoon je backup terugzetten...
  #34  
Oud 20-10-10, 14:28
jellerrr jellerrr is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Yep, backup terug gezet, alles werkt weer tiptop!

Dank voor alle hulp die ik hier gekregen heb!
  #35  
Oud 21-10-11, 16:31
superdave superdave is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb nu ook zo'n mooi verhaal. Dreigende brief, vraag me af of ik hem moet tekenen!? Iemand al ervaring als je hem niet tekent, of een eigen brief met voorwaarden stuurt?

Overigens wat doen ze allemaal bij zo'n imei check? Toevallig net de KPN TD gesproken die kennen dat helemaal niet, ivm privacy niet haalbaar.
  #36  
Oud 23-10-11, 21:49
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Met zo'n IMEI-check kunnen ze controleren waar en wanneer het toestel aan is geweest. Ik heb namelijk doorgegeven op welke dag en tijdstip ik mijn iPhone naar hun heb opgestuurd, aan de hand van de IMEI-check konden ze precies zien dat ik inderdaad rond die dag en tijd het toestel uit heb gezet en dat hij daarna niet meer aan is geweest.

Zal onder andere zijn om fraude te voorkomen denk ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Imei nummer Annediaz iPhone algemeen 6 15-11-11 17:16
IMEI nummer mich@ iPhone algemeen 5 31-08-10 13:30
GSM nummer traceren Creepy iPhone Apps 35 21-01-10 23:19
Windows: imei nummer traceren ? hababam iTunes 1 05-08-08 06:01
imei nummer Peter Archief 3 21-10-07 17:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.