Toestemmingsformulier traceren op IMEI nummer T-mobile

Toestemmingsformulier traceren op IMEI nummer T-mobile discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Een aantal weken terug is helaas het mute-knopje van m'n iphone 3G afgebroken. Gelukkig had ik nog garantie , dus heb ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-10, 13:47
» iPhone 5s 64GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard Toestemmingsformulier traceren op IMEI nummer T-mobile

Hallo allemaal,

Een aantal weken terug is helaas het mute-knopje van m'n iphone 3G afgebroken. Gelukkig had ik nog garantie, dus heb ik de iphone door een vriendelijke bediende van de T-mobile winkel op laten sturen naar de reparatieservice van T-mobile. Ongeveer een week later krijg ik via de e-mail het bericht dat er vochtschade is aangetroffen en dat het defect dus niet onder de garantie valt. De telefoon was inmiddels teruggezonden naar mijn thuisadres stond in deze mail. Ik natuurlijk niet blij, maar goed je doet er niets aan.. Na echter meer dan een week wachten had ik nog steeds mijn iphone niet ontvangen. Ik heb toen voor het eerst met de T-mobile klantenservice gebeld, en hier begon de ellende eigenlijk pas:

Een medewerker van de klantenservice vertelde mij dat de iphone - zoals ik ook wel vermoedde - allang bij mij bezorgd zou moeten zijn. De iphone was dus kennelijk ergens zoek geraakt. Wat ze mij aanbood is om een brief toe te sturen die ik zou moeten ondertekenen om de telefoon te laten traceren op IMEI nummer.

Vervolgens heb ik weer een week gewacht, maar ik kreeg geen brief toegestuurd. Een beetje ongeduldig heb ik nog eens opgebeld naar de T-mobile klantenservice waar mij alleen verteld werd dat men "nog een keer zou proberen de brief toe te sturen". Als ik de brief woensdagavond niet ontvangen zou hebben moest ik nog eens bellen.

Je raad het al, woensdagavond had ik nog steeds geen brief ontvangen. Op donderdag heb ik - een beetje ongeduldig - nog maar eens opgebeld naar de klantenservice met de mededeling dat ik nu toch echt verwachte dat er een oplossing geboden zou worden. Mevrouw ging weer met de reparatieservice bellen en het bleek dat beide vorige brieven wel in de computer stonden maar nooit verstuurd zijn! De medewerker had deze keer wel op "sent" gedrukt werd mij verteld, en dat bood dus weer een klein beetje hoop.

Vandaag heb ik dan eindelijk de brief ontvangen die ik moet ondertekenen om m'n telefoon te laten traceren op IMEI nummer. Echter ben ik niet helemaal zeker wat de inhoud van deze brief voor gevolgen heeft, vandaar dat ik hem hieronder even zal plaatsen. Ik ben bang dat het ondertekenen van deze brief er alleen toe zal leiden dat T-mobile een middel heeft om mij geen nieuwe telefoon te geven:

***
Hierbij geef ik toestemming aan de afdeling Klantenservice van T-mobile Klantenservice B.V. om onderzoek te doen naar het gebruik van het aan mij geadresseerde telefoontoestel met het unieke IMEI nummer xxxxxxxxxxxxxxx. Het genoemde onderzoek geldt voor het gebruik binnen de periode van xx-xx-xxxx tot aan xx-xx-xxxx. T-mobile Klantenservice B.V. wordt hiermee door mij gevrijwaard van eventuele vorderingen en/of aanspraken van mijzelf en/of van derden die mogelijkerwijs voort kunnen vloeien uit dit onderzoek.

Hantekening klant ____________________
***

Ik ben dus bang dat de laatste zin ervoor zorgt dat T-mobile gaat zeggen "Nee, sorry, we kunnen de telefoon niet traceren, en nee we kunnen u ook geen nieuwe telefoon bieden want u heeft ons van alle aansprakelijkheid gevrijwaard". Hoe denken jullie hierover / wat kan ik nu het beste doen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-10, 14:42
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Je moet helemaal geen toestemming verlenen om een iphone te laten traceren. T-Mobile moet jou een iPhone leveren.
Dat de telefoon "kwijt" is, gaat jou helemaal niets aan! Op het moment dat T-Mobile het toestel inneemt voor reparatie wordt er een formulier getekend waarop staat dat zij het toestel in ontvangst hebben genomen. Op dat moment valt het toestel onder hun verantwoordelijkheid.
Op het moment dat jij het toestel weer in ontvangst neemt (hopelijk na reparatie) wordt er een nieuw/ander formulier getekend waarop staat dat jij het toestel in goede staat hebt ontvangen. Op dat moment valt het toestel weer onder jouw verantwoordelijkheid. Dit laatste is nog niet gebeurd dus is het helemaal de verantwoordelijkheid van T-Mobile. En hier moet je hen ook op wijzen! Desnoods schriftelijk (aangetekend).
  #3  
Oud 26-09-10, 15:37
» iPhone 6 Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.233
Stuur een bericht via Skype™ naar vuurvreter Send a message via twitter to vuurvreter
Standaard

Ik ben helemaal eens met Wouter1981.
En wat jouw probleem betreft met de mute knop, dit is al eens behandeld in het programma Kassa van de Vara.
Het zelfde knopje was afgebroken, en door de vochtschade werdt dit niet gerepareerd. Met de Belbus zijn ze toen naar de T-Mobile vestiging gegaan en de persoon kreeg toen direct een nieuwe Iphone.
Dus zoek dat filmpje even op bij Kassa, of vraag het bij hun op.

Succes
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #4  
Oud 26-09-10, 17:31
» iPhone 5s 64GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Dank voor de snelle reacties. Ik vermoedde al dat er iets niet helemaal klopte aan deze handelingswijze van T-mobile. Morgen zal ik nog eens naar de klantenservice bellen en hen hier op wijzen.

Dat stukje uit het programma Kassa ken ik inderdaad, maar in dat programma ging het volgens mij om haarscheurtjes en niet om een afgebroken mute-knopje? Als het wel om een afgebroken mute-knopje ging hoor ik het graag met bijbehorende link!

Verder nog tips voor het gesprek wat ik morgen met T-mobile ga voeren?
  #5  
Oud 26-09-10, 17:50
» iPhone 6 Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.233
Stuur een bericht via Skype™ naar vuurvreter Send a message via twitter to vuurvreter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellerrr Bekijk bericht
Dat stukje uit het programma Kassa ken ik inderdaad, maar in dat programma ging het volgens mij om haarscheurtjes en niet om een afgebroken mute-knopje? Als het wel om een afgebroken mute-knopje ging hoor ik het graag met bijbehorende link!
Nee het was het mute knopje en geen haarscheurtjes.
Ik heb getracht een link te vinden, maar niets kunnen vinden, helaas.
Maar ik heb wel een persoonlijk mail adres van iemand van Kassa, die kan je krijgen via een PM, en daar het filmpje opvragen.
  #6  
Oud 26-09-10, 18:06
» iPhone 5s 64GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Nee het was het mute knopje en geen haarscheurtjes.
Ik heb getracht een link te vinden, maar niets kunnen vinden, helaas.
Maar ik heb wel een persoonlijk mail adres van iemand van Kassa, die kan je krijgen via een PM, en daar het filmpje opvragen.
Oke, ja graag, ik ben wel benieuwd!

Verder staat dit wel een beetje los van het probleem wat ik nu heb, maar goed het kan wel helpen inderdaad!
  #7  
Oud 27-09-10, 12:43
» iPhone 5s 64GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Vanmorgen weer naar T-mobile gebeld. Het was een lang gesprek waarin ik ook best mijn boosheid over de gang van zaken heb laten horen. Mij werd verteld dat deze "vrijwaring" alleen geldt voor de juridische gang van zaken omtrent privacy etc. omdat T-mobile anders dit onderzoek dus niet mag doen. Ik natuurlijk volhouden dat ze dit ook prima als reden zouden kunnen gebruiken om mij geen nieuwe telefoon te geven. Vervolgens maakte de meneer aan de andere kant van de lijn de vreemde opmerking "ja, dat klopt, maar dat gebeurt niet". Hier werd ik echt heel boos om, kennelijk moet ik een medewerker van de klantenservice maar op z'n woord geloven?

Al met al was het enige wat hij me kon vertellen dat de inhoud van de brief niet veranderd kon worden omdat het een standaard brief was. En dat als ik niet akkoord ging met deze brief ze ook geen onderzoek konden starten en ervan uit gaan dat ik "iets te verbergen heb". Nu wil ik deze brief eigenlijk even door een Jurist laten bekijken, maarja, daar heb ik niet echt de mogelijkheden voor?

Verder heb ik wel 50% korting op m'n abbonement geregeld, omdat ik nu niet optimaal van de diensten gebruik kan maken. Dat is tenminste iets.

Hoe zouden jullie dit nu verder aanpakken?
  #8  
Oud 27-09-10, 12:56
» iPhone 6 Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.233
Stuur een bericht via Skype™ naar vuurvreter Send a message via twitter to vuurvreter
Standaard

Ik zou gebruik gaan maken van rechtsbijstand als je dat hebt. Zorg daarmee dat je goed bent ingedekt en T-Mobile je niet in de vingers snijdt.
P.S.
T-Mobile heeft geen ontvangt bewijs dat jij je telefoon retour hebt ontvangen. Je zou ook het mailadres kunnen gebruiken die ik je gestuurd hebt.
Je weet wel die van Kassa.

Laatst gewijzigd door vuurvreter; 27-09-10 om 18:13.
  #9  
Oud 27-09-10, 18:59
» iPhone 5s 64GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Rechtsbijstand heb ik helaas niet, dus dat feest gaat niet door..

Ik zal inderdaad eens een mailtje sturen naar die mevrouw van Kassa, kijken of zij me verder kan helpen!
  #10  
Oud 27-09-10, 19:09
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 118
Standaard

Kun je niet zelf een brief maken met alleen de volgende tekst:

Citaat:
Hierbij geef ik toestemming aan de afdeling Klantenservice van T-mobile Klantenservice B.V. om onderzoek te doen naar het gebruik van het aan mij geadresseerde telefoontoestel met het unieke IMEI nummer xxxxxxxxxxxxxxx. Het genoemde onderzoek geldt voor het gebruik binnen de periode van xx-xx-xxxx tot aan xx-xx-xxxx.
Gewoon opsturen en dan een paar dagen later vragen of ze m hebben ontvangen.


Anders gewoon een nieuwe telefoon eisen.
  #11  
Oud 28-09-10, 14:24
» iPhone 5s 64GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gosat Bekijk bericht
Kun je niet zelf een brief maken met alleen de volgende tekst:



Gewoon opsturen en dan een paar dagen later vragen of ze m hebben ontvangen.


Anders gewoon een nieuwe telefoon eisen.
Eigenlijk geen heel slecht idee, dit zou ik best eens kunnen proberen. Echter is het best lastig om de desbetreffende brief netjes op de computer te krijgen zodat ik hem kan bewerken. Een scanner is hier niet echt geschikt voor. En om er nou echt veel tijd in te gaan stoppen is niet echt de bedoeling, het is de bedoeling dat T-mobile met een oplossing komt.

Verder heb ik zojuist ook een e-mail gestuurd naar het contact bij Kassa, even kijken wat hier nog uit rolt.
  #12  
Oud 28-09-10, 15:47
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Laat je niet verleiden tot 'oplichting'. T-Mobile moet jou een iPhone leveren. Zoek ook eens contact met consuwijzer.nl. Ben benieuwd wat zij hier over zeggen.
  #13  
Oud 28-09-10, 16:13
» iPhone 5s 64GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Laat je niet verleiden tot 'oplichting'. T-Mobile moet jou een iPhone leveren. Zoek ook eens contact met consuwijzer.nl. Ben benieuwd wat zij hier over zeggen.
Ja, inderdaad, het lijkt me bij nader inzien toch niet verstandig om een document dat zij opgesteld hebben te gaan veranderen en vervolgens ondertekenen. Zal eens kijken of ik meer info kan vinden op die site. Ook kreeg ik nog de tip om eens te kijken of een van m'n ouders toevallig rechtsbijstand heeft, ik ben nog 21 en in sommige situaties kun je dan nog een beroep doen op de rechtsbijstandverzekering van je ouders heb ik begrepen. Ik zal laten weten wat hier uit komt!
  #14  
Oud 28-09-10, 16:27
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Zolang je (officieel) thuis woont kun je volgens mij aanspraak maken op de rechtsbijstandsverzekering van je ouders.
  #15  
Oud 28-09-10, 16:34
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 118
Standaard

Ik bedoel ook niet om het te bewerken, maar om een eigen brief te maken met die tekst en zo op te sturen, dus gewoon printen op een wit vel. Bewerken is sowieso uit den boze. Je kunt een begeleidende brief schrijven waarin je stelt dat je hun originele formulier niet kan ondertekenen, omdat je t-mobile niet wil vrijwaren en daarmee het risico loopt dat t-mobile zich niet hoeft te verantwoorden voor het toestel wat is kwijtgeraakt. Stuur dit aangetekend, anders kunnen ze je later verwijten dat je geen toestemming wilde geven voor IMEI tracering.
  #16  
Oud 28-09-10, 16:58
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Er hoeft helemaal geen toestemming geven te worden voor een tracering. Dat slaat echt nergens op. T-Mobile moet zorgen voor een iPhone. Wat er met een kwijt geraakt toestel gebeurt is voor de klant totaal niet interessant.
  #17  
Oud 28-09-10, 17:07
» iPhone 5s 64GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Er hoeft helemaal geen toestemming geven te worden voor een tracering. Dat slaat echt nergens op. T-Mobile moet zorgen voor een iPhone. Wat er met een kwijt geraakt toestel gebeurt is voor de klant totaal niet interessant.
Ik ben het volledig met je eens, maar wat kan ik doen als T-mobile alleen maar zegt:

"we hebben toestemming nodig om de iphone te traceren, want anders kan het ook zijn dat je iets te verbergen hebt".

Ik heb natuurlijk wel verteld dat ik het hier niet mee eens ben en dat ik wil dat ze met een andere oplossing komen omdat het ook hun probleem is, maar wat heb ik verder nog voor middelen om dit te forceren?
  #18  
Oud 28-09-10, 17:27
ppl ppl is offline
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Ik denk dat je grote vraagtekens moet plaatsen bij het IMEI onderzoek. In dit geval gaat het om een pakketje wat is verdwenen en wat je dan ook prima kunt traceren aangezien pakketdiensten van tracering afhankelijk zijn om het pakket van a naar b te krijgen. Het IMEI onderzoek is iets wat heel wat verder gaat. Daarbij probeert men de telefoon te traceren in den lande aan de hand van het IMEI nummer. Aangezien dat allerlei privacy issues met zich meebrengt moet je daar wettelijk gezien inderdaad toestemming voor geven. Een zoekgeraakt pakketje is echter iets wat redelijk vaak voorkomt. De telefoon hoeft dan niet aan te staan en daardoor ook niet traceerbaar te zijn. Soms is het pakketje door de pakketdienst met de verkeerde vrachtwagen meegestuurd en zit het ineens in het buitenland of ligt het nog ergens in het magazijn. In al die scenario's heeft traceren aan de hand van het IMEI nummer vrijwel geen zin.

Ik heb meer het idee dat T-Mobile een procedure heeft gestart waarbij men er vanuit is gegaan dat je toestel is gestolen. Zo'n IMEI tracering past daar namelijk wel bij. Dat geeft het gevoel dat T-Mobile weer weet dan ze je vertellen en dus iets te verbergen hebben. Waarschijnlijk hebben ze gewoon geen procedure voor verloren pakketten en/of is er afgesproken dat ze in geval van verdwenen pakketjes dan maar uitgaan van diefstal.

Die helpdeskfiguur die je gesproken hebt is er helaas 1 uit velen: hij/zij heeft geen enkel benul wat privacy inhoudt. Er is namelijk niemand op deze aardbodem die niets te verbergen heeft, dat is gewoonweg onmogelijk. Iedereen heeft wat te verbergen, sterker nog, iedereen moet bepaalde zaken verbergen omdat openheid van zaken strafbaar kan zijn. Denk hierbij aan het geheimhouden van je pincode, wachtwoorden, beroemsgeheim, biechtgeheim, etc. Allerlei zaken waarbij mensen niet stilstaan. Verder lijkt het me ook nogal logisch dat je er niet op zit te wachten dat men bij T-Mobile een vrijbrief heeft om jou maar te traceren. Tracering kan best vergaande gevolgen hebben en ook daar staan niet veel mensen (waaronder die helpdesker) bij stil. Naviteit ten top.

Het idee van gosat is best wel een aardige: je eigen toestemmingsbrief maken als tegemoetkoming richting T-Mobile. T-Mobile mag dan wel voorwaarden aan jou opleggen, dat betekent niet dat het andersom niet mag en/of niet kan Dat hun systeem het allemaal niet kan is overigens het standaard flauwekul smoesje van de helpdesk. Ze hebben pen en papier dus zelf een brief schrijven kunnen ze ook prima. Als het elektronisch moet: ze kunnen mailen, hebben vast wel iets van een office suite of gewoon iets als Wordpad en kladblok. Mogelijkheden te over om je een persoonlijke brief toe te sturen. Dat ze zoiets niet mogen is dan een ander verhaal, pleit degene die het wel mag niet vrij. Maar ja, dat is een discussie die je niet zult winnen want ze kunnen en mogen niets en gooien dan maar de haak erop.

Succes.
  #19  
Oud 28-09-10, 17:40
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Ik zou inderdaad ook niet zo snel die brief tekenen. Ga anders naar de Tmobile Shop waar je je toestel hebt afgegeven met je bewijs dat je hem hebt afgegeven. Vertel daar dat je tot nu toe niks hebt ontvangen. Misschien heb je daar meer geluk.
  #20  
Oud 29-09-10, 20:17
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 9.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Bij mij hetzelfde probleem, alleen is mijn toestel nooit bij Solid Vision aangekomen.

Na veel heen en weer gebel heb ik ook dat toestemmingsformulier gehad, ik heb 'm wel getekend en terug gestuurd. Ik heb meerdere namen van medewerkers van de klantenservice, afdeling repairs en afdeling handset specialisten die toegezegd hebben dat wanneer mijn iPhone niet gevonden wordt ik een nieuwe krijg.
Heel belangrijk om namen op te schrijven wie je gesproken hebt en wanneer je deze gesproken hebt, ik heb gelukkig meerdere namen van wie ik gesproken heb. Als ze nu gaan beweren dat ik geen nieuw toestel krijg sta ik juridisch erg sterk op deze manier.

Ik moet nu het onderzoek afwachten en als het goed is gaan ze me volgende week bellen met de uitslag.

Succes in ieder geval!
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Imei nummer Annediaz iPhone algemeen 6 15-11-11 18:16
IMEI nummer mich@ iPhone algemeen 5 31-08-10 14:30
GSM nummer traceren Creepy iPhone Apps 35 22-01-10 00:19
Windows: imei nummer traceren ? hababam iTunes 1 05-08-08 07:01
imei nummer Peter Archief 3 21-10-07 18:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.