iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Zodra je over je i-abonnement gaat, niet meer kan bellen/sms-en (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/73176-zodra-over-i-abonnement-gaat-niet-meer-bellen-sms.html)

SHaDoW90 27-09-10 11:10

Zodra je over je i-abonnement gaat, niet meer kan bellen/sms-en
 
Ik heb een vraag, zou iemand mij kunnen vertellen of je zodra je over je beltegoed gaat, bij t-mobile je dan je abonnement zo kan inschakelen dat je dan met je abonnement niet meer kan bellen tot de maand erna. Want ik ga er altijd over heen terwijl ik helemaal niet veel bel, heb soms rekeningen van €150 tot €250. Heb ook al eens er echt goed op gelet en zelfs als ik maar minder dan 50 min bel of 50 smsjes verstuur in de maand heb ik zelfs nog deze rekeningen. Heb ook al een paar gebeld met t-mobile maar zij konden mij niet helpen zeiden ze. Ik heb een iPhone 150 abonnement. Alvast bedankt

imperio 27-09-10 22:19

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja.

ButcherJF 28-09-10 06:10

Kun je niet meer instellen dat je een sms'je krijgt als je je belminuten (bijna) hebt opgebruikt? Dat zou in ieder geval al een indicatoe kunnen zijn om je belgedrag aan te passen.

abbelsap 28-09-10 10:53

Belstatus?

dcl! 28-09-10 11:39

Probleem met belstatus is dat die altijd vrij riant achterloopt. Soms maar een paar uur, maar ik heb af en toe ook wel bijna 2 (!) dagen verschil. Heel onbetrouwbaar dus.

Delvenaartje 28-09-10 12:13

Bij Hi heb je altijd de optie om te smsen om te kijken wat je status is.
Of op de site van Hi kijken..
Maar toch zou ik ook nog wel een sms willen van: 'U heeft uw limiet voor deze maand bereikt'.
Heb 't zelfde probleem vaak als Shadow90. :(

ppl 28-09-10 16:05

Misschien handiger om de bron van het probleem te achterhalen. Als je zelf al meldt dat je weinig belt en smst dan moeten er toch heel wat alarmbelletjes gaan rinkelen. Het abonnement wat je hebt kost je een kleine 30 euro per maand, als je dan rekeningen krijgt van 150 en zelfs 250 euro is dat niet normaal en moet je echt op onderzoek uit. Het zijn bedragen die tenminste 5x je maandabo zijn qua kosten. Kijk eens goed naar je facturen en probeer te achterhalen wat er aan belminuten, sms'jes en dataverkeer verbruikt wordt. Het kan zijn dat er iemand misbruik maakt van je aansluiting, je misschien toch wel heel wat meer verbelt/smst dan je gedacht had of je stiekem roamt (per ongeluk dataroaming aan), T-Mobile je verkeerde dingen in rekening brengt, je veelvuldig naar nummers belt die buiten je bundel vallen (088, 087, 0900, etc.), etc. etc. etc.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.