//

Zodra je over je i-abonnement gaat, niet meer kan bellen/sms-en

Zodra je over je i-abonnement gaat, niet meer kan bellen/sms-en discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag, zou iemand mij kunnen vertellen of je zodra je over je beltegoed gaat, bij t-mobile je dan je abonnement zo kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-09-10, 11:10
SHaDoW90 SHaDoW90 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard Zodra je over je i-abonnement gaat, niet meer kan bellen/sms-en

Ik heb een vraag, zou iemand mij kunnen vertellen of je zodra je over je beltegoed gaat, bij t-mobile je dan je abonnement zo kan inschakelen dat je dan met je abonnement niet meer kan bellen tot de maand erna. Want ik ga er altijd over heen terwijl ik helemaal niet veel bel, heb soms rekeningen van €150 tot €250. Heb ook al eens er echt goed op gelet en zelfs als ik maar minder dan 50 min bel of 50 smsjes verstuur in de maand heb ik zelfs nog deze rekeningen. Heb ook al een paar gebeld met t-mobile maar zij konden mij niet helpen zeiden ze. Ik heb een iPhone 150 abonnement. Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-10, 22:19
imperio's schermafbeelding
imperio imperio is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja.
  #3  
Oud 28-09-10, 06:10
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Kun je niet meer instellen dat je een sms'je krijgt als je je belminuten (bijna) hebt opgebruikt? Dat zou in ieder geval al een indicatoe kunnen zijn om je belgedrag aan te passen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 28-09-10, 10:53
abbelsap abbelsap is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 6
Standaard

Belstatus?
  #5  
Oud 28-09-10, 11:39
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Probleem met belstatus is dat die altijd vrij riant achterloopt. Soms maar een paar uur, maar ik heb af en toe ook wel bijna 2 (!) dagen verschil. Heel onbetrouwbaar dus.
  #6  
Oud 28-09-10, 12:13
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Bij Hi heb je altijd de optie om te smsen om te kijken wat je status is.
Of op de site van Hi kijken..
Maar toch zou ik ook nog wel een sms willen van: 'U heeft uw limiet voor deze maand bereikt'.
Heb 't zelfde probleem vaak als Shadow90.
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #7  
Oud 28-09-10, 16:05
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Misschien handiger om de bron van het probleem te achterhalen. Als je zelf al meldt dat je weinig belt en smst dan moeten er toch heel wat alarmbelletjes gaan rinkelen. Het abonnement wat je hebt kost je een kleine 30 euro per maand, als je dan rekeningen krijgt van 150 en zelfs 250 euro is dat niet normaal en moet je echt op onderzoek uit. Het zijn bedragen die tenminste 5x je maandabo zijn qua kosten. Kijk eens goed naar je facturen en probeer te achterhalen wat er aan belminuten, sms'jes en dataverkeer verbruikt wordt. Het kan zijn dat er iemand misbruik maakt van je aansluiting, je misschien toch wel heel wat meer verbelt/smst dan je gedacht had of je stiekem roamt (per ongeluk dataroaming aan), T-Mobile je verkeerde dingen in rekening brengt, je veelvuldig naar nummers belt die buiten je bundel vallen (088, 087, 0900, etc.), etc. etc. etc.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet bellen gebeld wordenof sms ontvangen sturen??(vodafone) deaapdaar Archief 1 11-03-09 13:37
Iphone 3g 2.2 Kan niet bellen, wel sms, internet gebeld worden. niekkremers iPhone algemeen 3 29-12-08 18:35
Bellen gaat niet meer (goed) Duggel Archief 5 16-10-08 19:54
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld vincent iPhone algemeen 11 04-10-08 18:18
bellen gaat en sms niet .hulp gevraagd. isam Unlock [archief] 3 30-01-08 22:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.