iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Zeer slechte service T-mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/73207-zeer-slechte-service-t-mobile.html)

jeffrey412 27-09-10 16:04

Zeer slechte service T-mobile
 
Hallo Iphoners !

Ik heb na 8 weken lang op de wachtlijst gestaan in t-mobile Emmen, 2 weken geleden eindelijk mijn iPhone 4 op kunnen halen.

2 dagen nadat ik hem ontvangen had, schoof ik hem ONDER een bescherm sokje ipv er IN!.. Hierdoor viel hij dus voor het eerst en direct het gehele scherm aan de voorzijde gebarsten....:eek::(

Ik heb hem dus direct naar de winkel gebracht. dit was op 13 September, vandaar dus precies 2 weken geleden.
Hier vertelde ze me dat ik zelf voor de kosten zou staan, omdat ik hem tot mijn spijt niet heb verzekerd.

Ik zou die dinsdag of woensdag erna een brief thuis krijgen, die ik moet ondertekenen en retourneren naar t-mobile reparatiecentrum. Hierin staat de prijsopgave. Als ik deze terug zou sturen, zouden ze beginnen met het repareren van het toestel. Maar deze brief heb ik niet gekregen! Ik dus vorige week maandag weer terug naar de winkel, ze vertelde me dat ik de brief toch echt die dag of die dinsdag erna zou moeten krijgen, maar ik kreeg hem alsnog niet.

Vandaag ben ik weer naar de winkel geweest, om te vragen hier dit nou allemaal zit, waarop ze naar de klantenservice ging bellen. Hun vertelde dat ze dan vandaag die brief zullen sturen en dat ik hem dan morgen(dinsdag) of overmorgen(woensdag) zou krijgen. En zo niet zij ze; "en anders zie ik je wel weer in de winkel verschijnen :D"

Echt een *** opmerking dus..

Even later kwam ik thuis, en kreeg ik een email waar het volgende in stond :

Enige dagen geleden heeft u een prijsopgave ontvangen om het defect aan uw mobiele telefoon te laten verhelpen door ons reparatiecentrum. Voor zover ons bekend heeft u nog geen reactie gegeven op deze prijsopgave. Indien u besluit de prijsopgave niet te accepteren wordt uw mobiele telefoon over 5 werkdagen ongerepareerd aan u geretourneerd.

Ik belde dus gelijk de klantenservice op.
Hun vertelde mij dat Ik die alleen moet accepteren, en dat dit ook via de mail kan, hij zou mij gelijk die e-mail sturen, zodat hij niet geretourneerd zou worden. Dit is nu inmiddels alweer 2 uur geleden, en ik heb nog steeds geen e-mail. (ook niet in de ongewenste mail)
Ook zijde ze dat ik geen brief zou krijgen, maar alleen een email.
Ik snap hier dus echt helemaal niks van, en de persoon die ik aan de telefoon had blijkbaar ook niet, want waarom krijg ik dan een e-mail waarin staat dat ik hem moet accepteren binnen 5 dagen?

Ik sta er nu eigenlijk een beetje machteloos voor, en weet totaal niet wat ik moet doen, ik word hier wel helemaal gek van, want wil die iPhone gewoon weer terug!


Verder vroeg ik ook aan de medewerker of ik mijn telefoon kon verzekeren na reparatie, dit kon niet want hij was gevallen. Ik zij hierop: ik laat hem toch repareren, ik sta daarbij zelf voor de schade, maar daarna wil ik hem gewoon graag verzekeren. Maar dit kon dus niet. Ze kon me niet uitleggen waarom niet, net zoals de klantenservice.


Ik hoop dat iemand wel weet wat ik moet doen:confused::confused: ? Ik word hierbij gewoon van van de klantenservice naar winkel gestuurd en weer terug.

Alvast bedankt !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.