Zeer slechte service T-mobile

Zeer slechte service T-mobile discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iphoners ! Ik heb na 8 weken lang op de wachtlijst gestaan in t-mobile Emmen, 2 weken geleden eindelijk mijn iPhone 4 op kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 September 2010, 17:04
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 August 2008
Berichten: 3
Thumbs down Zeer slechte service T-mobile

Hallo Iphoners !

Ik heb na 8 weken lang op de wachtlijst gestaan in t-mobile Emmen, 2 weken geleden eindelijk mijn iPhone 4 op kunnen halen.

2 dagen nadat ik hem ontvangen had, schoof ik hem ONDER een bescherm sokje ipv er IN!.. Hierdoor viel hij dus voor het eerst en direct het gehele scherm aan de voorzijde gebarsten....

Ik heb hem dus direct naar de winkel gebracht. dit was op 13 September, vandaar dus precies 2 weken geleden.
Hier vertelde ze me dat ik zelf voor de kosten zou staan, omdat ik hem tot mijn spijt niet heb verzekerd.

Ik zou die dinsdag of woensdag erna een brief thuis krijgen, die ik moet ondertekenen en retourneren naar t-mobile reparatiecentrum. Hierin staat de prijsopgave. Als ik deze terug zou sturen, zouden ze beginnen met het repareren van het toestel. Maar deze brief heb ik niet gekregen! Ik dus vorige week maandag weer terug naar de winkel, ze vertelde me dat ik de brief toch echt die dag of die dinsdag erna zou moeten krijgen, maar ik kreeg hem alsnog niet.

Vandaag ben ik weer naar de winkel geweest, om te vragen hier dit nou allemaal zit, waarop ze naar de klantenservice ging bellen. Hun vertelde dat ze dan vandaag die brief zullen sturen en dat ik hem dan morgen(dinsdag) of overmorgen(woensdag) zou krijgen. En zo niet zij ze; "en anders zie ik je wel weer in de winkel verschijnen "

Echt een *** opmerking dus..

Even later kwam ik thuis, en kreeg ik een email waar het volgende in stond :

Enige dagen geleden heeft u een prijsopgave ontvangen om het defect aan uw mobiele telefoon te laten verhelpen door ons reparatiecentrum. Voor zover ons bekend heeft u nog geen reactie gegeven op deze prijsopgave. Indien u besluit de prijsopgave niet te accepteren wordt uw mobiele telefoon over 5 werkdagen ongerepareerd aan u geretourneerd.

Ik belde dus gelijk de klantenservice op.
Hun vertelde mij dat Ik die alleen moet accepteren, en dat dit ook via de mail kan, hij zou mij gelijk die e-mail sturen, zodat hij niet geretourneerd zou worden. Dit is nu inmiddels alweer 2 uur geleden, en ik heb nog steeds geen e-mail. (ook niet in de ongewenste mail)
Ook zijde ze dat ik geen brief zou krijgen, maar alleen een email.
Ik snap hier dus echt helemaal niks van, en de persoon die ik aan de telefoon had blijkbaar ook niet, want waarom krijg ik dan een e-mail waarin staat dat ik hem moet accepteren binnen 5 dagen?

Ik sta er nu eigenlijk een beetje machteloos voor, en weet totaal niet wat ik moet doen, ik word hier wel helemaal gek van, want wil die iPhone gewoon weer terug!


Verder vroeg ik ook aan de medewerker of ik mijn telefoon kon verzekeren na reparatie, dit kon niet want hij was gevallen. Ik zij hierop: ik laat hem toch repareren, ik sta daarbij zelf voor de schade, maar daarna wil ik hem gewoon graag verzekeren. Maar dit kon dus niet. Ze kon me niet uitleggen waarom niet, net zoals de klantenservice.


Ik hoop dat iemand wel weet wat ik moet doen ? Ik word hierbij gewoon van van de klantenservice naar winkel gestuurd en weer terug.

Alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone4, klacht, klachten, reparatie, t-mobile


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zeer slechte service bij T-Mobile pauldebeste T-Mobile 4 11 September 2010 16:44
Slechte service van T-mobile bij garantie aanvraag ArjanAssink T-Mobile 6 22 August 2010 16:12
Slechte service t-mobile. Phillie T-Mobile 5 3 June 2010 13:19
Zeer slechte verbinding Walt Archief 1 26 January 2010 16:44
zeer slechte service T-Mobile hansapk T-Mobile 9 12 August 2009 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.