iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Vraagje: T-Mobile & Iphone in NL... (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/74-vraagje-t-mobile-and-iphone-nl.html)

Maikel 18-09-07 23:56

Vraagje: T-Mobile & Iphone in NL...
 
Haai! even een vraagje... Wat voor een voordelen zou het hebben om nu al over te stappen op T-Mobile nu we weten dat zij de provider worden in Nederland?

iCulture 18-09-07 23:57

Het enige wat ik kan verzinnen is ongelimiteerde data (T-Mobile en Telfort zou de enigen die een echte ruime fair use policy hebben) en Visual Voicemail. Ik ga er althans van uit dat T-Mobile dat ook gaat aanbieden.

Jeroen 19-09-07 00:05

lijkt me wel O2 bied nu ook Visual Voicemail aan waarom zou t-mobile dat niet gaan doen

Yorick 19-09-07 00:24

Off-topic

Wat is nu werkelijk dat "visual voicemail" ?



Jurian 19-09-07 00:27

Als je een t-mobile iphone koopt zit er misschien wel software op die een beetje t-mobile stijl heeft. ik persoonlijk vindt dit niks maar uit de firmware kan je misschien wel handige dingetjes halen. dat bijvoorbeeld visual voicemail op het t-mobile netwerk werkt.

Fab1Man 19-09-07 00:31

Ik denk niet dat er "branding" zal plaatsvinden. Apple bepaalt hoe en wat, daar zal echt niet even een provider komen en zeggen dat de Interface veranderd moet wordne naar hun smaak, dat laat Apple nooit toe.

Jurian 19-09-07 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 463)
Ik denk niet dat er "branding" zal plaatsvinden. Apple bepaalt hoe en wat, daar zal echt niet even een provider komen en zeggen dat de Interface veranderd moet wordne naar hun smaak, dat laat Apple nooit toe.

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt maar ik neem t risico niet. ik ga voor de "kale" iphone uit amerika :D

Kiwi 19-09-07 18:19

Hoi

Is het zinvol over te stappen op T-mobile mijn contract is afgelopen en moet voor maandag beslissen of Vodafone verlengen of naar T-mobile.
Mijn Iphone is onderweg.

Wie heeft het juiste advies

Erik

iCulture 19-09-07 19:06

T-Mobile, al is het maar voor de *echt* onbeperkte databundel voor 9,50 per maand (Web 'n Walk). Bij Vodafone mag je met hun zogenaamde Vodafone "Zorgeloos" Internet maar 50MB per maand verbruiken.

Jeroen 19-09-07 20:57

yup t-mobile is de enige optie.. ik zit in 2 dagen al op 5 mb bij me EDGE verbruik. Dus met vodafone red ik het niet per maand.

GOldfingers 21-09-07 15:20

TIP: ik heb deze week mijn sim-only Abbo bij T-Mobile verlengd, ze hebben een actie voor onbeperkt internet voor 4,75 in eerste jaar, daarna gewoon weer 10 euro. Met 150 bm betaal ik eerste jaar dus 11,50 euri, voor kletsen en onbeperkt internet !! Straks nog een Iphone erop en ik lach me suf met al die dure abbo's..
De aanbieding PIT geldt tot volgende week woensdag overigens........
NB onbeperkt internet bij T-mobile is echt onbeperkt, ik heb 2 jaar ervaring op UMTS (Geknepen welliswaar) en heb veel ermee gewerkt zonder ooit een probleem......
Tis maar een ideetje.... :-)

iCulture 21-09-07 16:06

En als je de iPhoneclub een warm hart toedraagt dan zouden we het fijn vinden als je via deze link bij T-Mobile gaat bestellen:

T-Mobile

Ravens 21-09-07 16:25

Tradedoubler.. Hmmm ooh dan krijg jullie reclame punten nice... heb even opgeklikt weet niet of dat oook helpt.

cosmos 21-09-07 16:35

hey Goldfingers, waar zie jij die aanbieding dan? Ik vind het erg interessant, maar kan hem niet vinden die aanbieding...

GOldfingers 22-09-07 11:03

Je moet naar de T-Mobile shop gaan, niet via de site !....En overigens, reclame-punten interesseren me niet, een schouderklopje doet wonderen

SkandalouZ 22-09-07 17:37

ik neem zeker te weten een web 'n walk service van t-mobile bij mijn sim only abo

xxMartenxx 17-12-08 00:13

Ik snap niet waarom mensen uberhaupt de iPhone 3G halen bij T-mobile!
Het is alles behalve aantrekkelijk!

Hier alles even op een rijtje

- Hij is T-mobile gesimlocked

- Als je voor het I-150 abbo gaat van € 29,95 p.m betaal je € 79,95 bij voor de iPhone 3G

- Je betaalt ook nog een € 27,- euro aansluitkosten, en dit is een actie normaal betaal je rond de € 50,-

- Je krijgt aanzienlijk minder belminuten voor je geld in verhouding tot andere providers bijvoorbeeld:

Bij het I-150 Abbonement krijg je 150 belminuten bij Telfort krijg je voorhetzelfde geld 300 belminuten! en ga zo maar door...



De slimme mensen onder ons halen byvoorbeeld hier een iPhone weg..

Voordelen:

- Geen Simlock
- Meer belminuten voor minder geld
- Geen aansluitkosten
- Geen aanschafkosten bij een abbonement van € 29,95 p.m

iPhone 3G telfort

iPhone 3G vodafone


Hoop dat ik je een hoop onnodige kosten heb kunnen besparen!;)

Mvg,

Marten van der Wal

pposthoorn 17-12-08 01:17

Dit is volgens mij gewoon reclame maken voor eoa webshop!!!

Het is niet goedkoper, je krijgt geen sms'jes, ook geen visual voicemail, trager internet, en t-mobile look is totale onzin, hij ziet er hetzelfde uit als alle andere iPhone's. Bij deze vraag ik de reactie hierboven aan te passen of te verwijderen :mad:

Excellence 17-12-08 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx (Bericht 231752)
Ik snap niet waarom mensen uberhaupt de iPhone 3G halen bij T-mobile!
Het is alles behalve aantrekkelijk!

Hier alles even op een rijtje

- Hij is T-mobile gesimlocked

- Als je voor het I-150 abbo gaat van € 29,95 p.m betaal je € 79,95 bij voor de iPhone 3G

- Je betaalt ook nog een € 27,- euro aansluitkosten, en dit is een actie normaal betaal je rond de € 50,-

- Je krijgt aanzienlijk minder belminuten voor je geld in verhouding tot andere providers bijvoorbeeld:

Bij het I-150 Abbonement krijg je 150 belminuten bij Telfort krijg je voorhetzelfde geld 300 belminuten! en ga zo maar door...



De slimme mensen onder ons halen byvoorbeeld hier een iPhone weg..

Voordelen:

- Geen Simlock
- Meer belminuten voor minder geld
- Geen aansluitkosten
- Geen aanschafkosten bij een abbonement van € 29,95 p.m

iPhone 3G telfort

iPhone 3G vodafone


Hoop dat ik je een hoop onnodige kosten heb kunnen besparen!;)

Mvg,

Marten van der Wal

het ergste van die abbo's zijn namelijk dat je 1)trage internet hebt+datalimiet(bij vodafone) 2) geen visualvoicemail 3) Geen smsjes
4)na een jaar betaal je ipv 25 --> 35 euro 5)Als je garantie nodig hebt dan moet je eerst die telefoon opsturen en daar gaat ook tijd in zitten, bij tmobile kan je naar de shop gaan en je hebt alles zo geregeld.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.