//

T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online

T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in Augustus mijn i-150 abbo omgezet naar een Relax Online 35 abbo. Met een nieuwe iPhone 4 uiteraard. Mijn Relax Online abonnement is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-10, 16:55
Bronhi Bronhi is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online

Ik heb in Augustus mijn i-150 abbo omgezet naar een Relax Online 35 abbo. Met een nieuwe iPhone 4 uiteraard.

Mijn Relax Online abonnement is meteen die dag ingegaan. (Mijn oude belminuten weg, maar ja, who cares).

Mijn nieuwe iPhone had ik nog niet eens binnen. Nu zag ik via de belstatus app dat ik overige kosten had gemaakt ad 30 eur. In de factuurspecificatie stond dat ik "dataverkeer" had verbruikt, terwijl er bij Relax Online gratis Web 'n Walk wordt aangeboden.

Ik weet van nog een aantal mensen die samen met mij in die periode (paar dagen voor/na) een iPhone hadden besteld, en hetzelfde probleem hebben. Zijn er toevallig nog meer mensen met zo'n probleem?

Ik heb 't nu wel voor elkaar gekregen (na 3 keer bellen) dat de kosten worden gecrediteerd, en web 'n walk gratis wordt aangezet, maar volgens mij is er in die periode iets mis geweest met de bestelsite van t-mobile.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-10, 20:45
jvbeijsterveld jvbeijsterveld is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem en ook in augustus besteld. Ik heb al twee keer gebeld en ze vertellen mij dat ik vergeten ben om het hokje 'gratis Web 'n Walk' aan te vinken. Belachelijk natuurlijk dat ze dat erbij zetten, maargoed ik kan dus ook niet nagaan of ik het wel of niet heb gedaan.

In de bevestiging die ik na mijn bestelling toegestuurd heb, staat gewoon dat het een actie is met gratis web 'n walk :S

Ik ben doorverwezen naar de T-mobileshop, waar ik vandaag ben langsgeweest en ze hebben een 'onderzoek' opgestart, waarvan ik binnen 3 weken antwoord krijg. Ondertussen heb ik dus geen internet en extra kosten van 20 euro!

Ik hoop dat het alsnog geregeld kan worden. Wat zeiden ze dat bij jou de oorzaak was?
  #3  
Oud 15-10-10, 08:27
Bronhi Bronhi is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Kijk even op je factuur die je met of na je iPhone hebt gekregen. Er moet iets op staan dat je een iPhone 4 xGB hebt.

Als 't goed is staat daaronder
Internet: Standaard
Blackberry: Nee

Dit was voor mij het bewijs.

Daarnaast was het erg onduidelijk tijdens 't bestellen. Volgens mij kon je alleen als optie web 'n walk plus kiezen.

In je bevestigingsmailtje staat duidelijk dat je 24 maanden gratis internet hebt....

PS. Is 't al langer dan 7 werkdagen dat je je toestel hebt ontvangen? Anders mag je heel de boel terugsturen, Inc je abbo en dan ff wachten op Vodafone of KPN )

Gr.
Bronhi
  #4  
Oud 17-10-10, 20:04
jvbeijsterveld jvbeijsterveld is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Hoi,

Je zult het niet geloven, maar ik ben gisteren door T-mobile teruggebeld en ze hebben me verteld dat ik inderdaad gelijk heb en dat ze de gemaakte kosten crediteren en ik per direct gratis web 'n walk heb.

Hoera hoera!

Gr. Joost
Reageren

Labels
dataverkeer, t-mobile, web 'n walk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement gsscott Koopinformatie Nederland 334 21-10-10 18:52
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 15:07
'Relax Online' omzetten naar 'i-xxx' Black Bullet Odido (T-Mobile) 1 07-08-10 18:16
i-150 omzetten naar relax?? i-Hanny Odido (T-Mobile) 4 30-10-09 17:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:26.