iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   compensatie voor storing 6 oktober 2010 bij t-mobile? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/74296-compensatie-voor-storing-6-oktober-2010-t-mobile.html)

rmsappl 07-10-10 19:10

compensatie voor storing 6 oktober 2010 bij t-mobile?
 
Zonet met T-mobile gebeld. Ik heb gisterenochtend niet kunnen bellen, gisterenmiddag zeer slecht bereik gehad (geen 3g netwerk) en 's avonds ook regelmatig uitval van het dataverkeer.

Ze zijn niet bereid om een vergoeding/compensatie hiervoor te geven aangezien het een storing van korte duur was (nl. volgens interne logging < 4,5 uur). Tevens staat er in de voorwaarden dat er niet overal dekking is en dat daar geen compensatie voor gegeven zal worden. Ik verbaas mij hier ten zeerste over aangezien het geen dekkingsprobleem is maar een storing. Als het hele netwerk plat ligt is er ook "slechte" dekking.... Het was duidelijk een storing en geen dekking probleem (ben vanaf 8.00 uur in de ochtend vanaf rotterdam naar amsterdam gegaan, zonder bereik te hebben).

Wie heeft nog meer een verzoek ter compensatie ingediend en niet of wel gekregen?

Heb er een formele klacht van gemaakt maar waren niet bereid aan te geven wanneer er op gereageerd zou worden om dat het erg druk was inzake de iphone 4. Het geeft dus aan de t-mobile prioriteit zet aan het verkopen van de iphone dan in het tevreden stellen van (trouwe) klanten

SuperSander 11-10-10 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rmsappl (Bericht 579016)
Zonet met T-mobile gebeld. Ik heb gisterenochtend niet kunnen bellen, gisterenmiddag zeer slecht bereik gehad (geen 3g netwerk) en 's avonds ook regelmatig uitval van het dataverkeer.

Ze zijn niet bereid om een vergoeding/compensatie hiervoor te geven aangezien het een storing van korte duur was (nl. volgens interne logging < 4,5 uur). Tevens staat er in de voorwaarden dat er niet overal dekking is en dat daar geen compensatie voor gegeven zal worden. Ik verbaas mij hier ten zeerste over aangezien het geen dekkingsprobleem is maar een storing. Als het hele netwerk plat ligt is er ook "slechte" dekking.... Het was duidelijk een storing en geen dekking probleem (ben vanaf 8.00 uur in de ochtend vanaf rotterdam naar amsterdam gegaan, zonder bereik te hebben).

Wie heeft nog meer een verzoek ter compensatie ingediend en niet of wel gekregen?

Heb er een formele klacht van gemaakt maar waren niet bereid aan te geven wanneer er op gereageerd zou worden om dat het erg druk was inzake de iphone 4. Het geeft dus aan de t-mobile prioriteit zet aan het verkopen van de iphone dan in het tevreden stellen van (trouwe) klanten

Als je alleen 's ochtends niet kon bellen, dan ben je compleet kansloos voor een schadevergoeding. Bovendien ben je nu al langer bezig met een klacht indienen dan dat de storing geduurd heeft en als je al een compensatie zou krijgen dan praten we denk ik over 5 euro ofzo...

Maar wel leuk geprobeerd :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:22.