//

compensatie voor storing 6 oktober 2010 bij t-mobile?

compensatie voor storing 6 oktober 2010 bij t-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zonet met T-mobile gebeld. Ik heb gisterenochtend niet kunnen bellen, gisterenmiddag zeer slecht bereik gehad (geen 3g netwerk) en 's avonds ook regelmatig uitval van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-10, 19:10
rmsappl rmsappl is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Angry compensatie voor storing 6 oktober 2010 bij t-mobile?

Zonet met T-mobile gebeld. Ik heb gisterenochtend niet kunnen bellen, gisterenmiddag zeer slecht bereik gehad (geen 3g netwerk) en 's avonds ook regelmatig uitval van het dataverkeer.

Ze zijn niet bereid om een vergoeding/compensatie hiervoor te geven aangezien het een storing van korte duur was (nl. volgens interne logging < 4,5 uur). Tevens staat er in de voorwaarden dat er niet overal dekking is en dat daar geen compensatie voor gegeven zal worden. Ik verbaas mij hier ten zeerste over aangezien het geen dekkingsprobleem is maar een storing. Als het hele netwerk plat ligt is er ook "slechte" dekking.... Het was duidelijk een storing en geen dekking probleem (ben vanaf 8.00 uur in de ochtend vanaf rotterdam naar amsterdam gegaan, zonder bereik te hebben).

Wie heeft nog meer een verzoek ter compensatie ingediend en niet of wel gekregen?

Heb er een formele klacht van gemaakt maar waren niet bereid aan te geven wanneer er op gereageerd zou worden om dat het erg druk was inzake de iphone 4. Het geeft dus aan de t-mobile prioriteit zet aan het verkopen van de iphone dan in het tevreden stellen van (trouwe) klanten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-10, 09:28
SuperSander SuperSander is offline
• iOS 4.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rmsappl Bekijk bericht
Zonet met T-mobile gebeld. Ik heb gisterenochtend niet kunnen bellen, gisterenmiddag zeer slecht bereik gehad (geen 3g netwerk) en 's avonds ook regelmatig uitval van het dataverkeer.

Ze zijn niet bereid om een vergoeding/compensatie hiervoor te geven aangezien het een storing van korte duur was (nl. volgens interne logging < 4,5 uur). Tevens staat er in de voorwaarden dat er niet overal dekking is en dat daar geen compensatie voor gegeven zal worden. Ik verbaas mij hier ten zeerste over aangezien het geen dekkingsprobleem is maar een storing. Als het hele netwerk plat ligt is er ook "slechte" dekking.... Het was duidelijk een storing en geen dekking probleem (ben vanaf 8.00 uur in de ochtend vanaf rotterdam naar amsterdam gegaan, zonder bereik te hebben).

Wie heeft nog meer een verzoek ter compensatie ingediend en niet of wel gekregen?

Heb er een formele klacht van gemaakt maar waren niet bereid aan te geven wanneer er op gereageerd zou worden om dat het erg druk was inzake de iphone 4. Het geeft dus aan de t-mobile prioriteit zet aan het verkopen van de iphone dan in het tevreden stellen van (trouwe) klanten
Als je alleen 's ochtends niet kon bellen, dan ben je compleet kansloos voor een schadevergoeding. Bovendien ben je nu al langer bezig met een klacht indienen dan dat de storing geduurd heeft en als je al een compensatie zou krijgen dan praten we denk ik over 5 euro ofzo...

Maar wel leuk geprobeerd
Reageren

Labels
2010, compensatie, klacht, storing, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 12:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.