iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Alleenrecht iPhone van T-mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/74595-alleenrecht-iphone-t-mobile.html)

Novarion 10-10-10 17:55

Alleenrecht iPhone van T-mobile
 
In vele landen zal komende weken het alleenrecht verdwijnen van de providers die hier als enige de iPhone mochten verkopen.
Maar over Nederland en T-mobile heb ik nog niets gehoord.
De geruchten gaan al langer de ronde dat Vodafone na de start van de verkoop van de 3GS de iPhone 4 later zal gaan verkopen.


Ik ben erg benieuwd wanneer de iPhone in NL vrij zal komen?

ButcherJF 10-10-10 21:29

Gezien de ontwikkelingen elders op de telefoon-/providermarkt vermoed ik dat het alleenrecht van T-Mobile ook hier in Nederland zijn langste tijd heeft gehad. Ik zou dan ook niet vreemd opkijken als niet alleen Vodafone, maar ook KPN binnenkort de iPhone gaat aanbieden.

erwin85 10-10-10 21:49

als dit zo zou zijn ben ik de eerste die een iphone koopt met Vodafone of KPN! :)

fgeer 11-10-10 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erwin85 (Bericht 581835)
als dit zo zou zijn ben ik de eerste die een iphone koopt met Vodafone of KPN! :)

Zeg dat niet te snel. Bij T-mobile is het nog steeds onbeperkt internet, en bij KPN en Vodafone niet. Aan jou de keuze of je meer wilt gaan betalen.

erwin85 11-10-10 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fgeer (Bericht 582286)
Zeg dat niet te snel. Bij T-mobile is het nog steeds onbeperkt internet, en bij KPN en Vodafone niet. Aan jou de keuze of je meer wilt gaan betalen.

Ik heb 2 jaar lang de iPhone 3G gehad icm Tmobile en alleen maar problemen gehad met het bereik. Dus ik kies liever voor iets meer betalen dan voor een telefoon met weinig bereik.

Ik denk dat Tmobile binnenkort ook een datalimiet in zal stellen.

John_J 11-10-10 17:38

Ik ben al negen jaar klant bij T-mobiel, en heb nog nooit problemen gehad (Nee, ik heb geen aandelen van T-mobile).
Waar ik dus op hoop is dat er meer concurentie komt voor T-mobile, en dat de prijzen van de Iphone omlaag gaan (i.c.m. een Iphone abonnement).
Ik mag volgende week verlengen, maar ik denk dat ik nog een paar maanden wacht. Of eventueel overstap, maar dit laatste ligt eraan wat voor aanbiedingen ik elders ga krijgen.

ButcherJF 13-10-10 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 581807)
Gezien de ontwikkelingen elders op de telefoon-/providermarkt vermoed ik dat het alleenrecht van T-Mobile ook hier in Nederland zijn langste tijd heeft gehad. Ik zou dan ook niet vreemd opkijken als niet alleen Vodafone, maar ook KPN binnenkort de iPhone gaat aanbieden.

En dat is één.... nu België nog.

zebi 14-10-10 08:39

Inderdaad, Eindelijk verlost van T-mobile:p

nebilem 15-10-10 17:21

Ik heb echt wel genoeg aan 500mb per maand. Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit.

Novarion 15-10-10 18:38

500mb, 1gb, 2gb
Ja allemaal heel leuk maar met wat is dit te vergelijken.

500mb is 3 apps downloaden 20 whatsapp berichtjes sturen en 5x youtube kijken?
Om het zo maar ff te zeggen ik ben benieuwd wanneer je nou hoeveel gebruikt.
Want er vallen allerlei mensen over een data limiet. Maar ik heb het idee dat de meeste mensen die hier om gillen niet eens aan dit limiet komen.

Hoe intensief moet het gebruik zijn van internet om het limiet te boven te gaan?

gosat 16-10-10 23:09

Zal de iPhone dan gewoon simlockvrij te bestellen zijn via de apple store?

Overigens zullen de iphones van KPN en Vodafone ook een simlock hebben (zie Engeland, Frankrijk, canada en Zwitserland)

WINDMILL 26-10-10 16:09

Toevallig gisteren contact gehad met T-mobile omdat ik mijn contract mag verlengen.... Ik heb na veel heen en weer toch maar besloten om bij deze, niet altijd even vriendelijke firma, te blijven en over te gaan tot de aanschaf van een Iphone 4 16Gb. Mij werd verteld dat er vanaf afgelopen maandag in de winkels van T-Mobile GEEN Iphone 4 meer word geleverd. Tevens zullen de prijzen van de Iphone 4 worden verhoogd. Op mijn vraag "hoe kan dit dan", kreeg ik als antwoord dat dit niet bekend was. Mar na lang navragen bleek dat het te maken heeft met het verliezen van het monopolie (lees: alleenrecht) om de Iphone te mogen verkopen. Hier komt binnen afzienbare tijd dus een einde aan. De mevrouw vertelde tevens dat dit nog dit jaar gebeurd!!!! Geloof nu niet dat er zulke prijsveranderingen gaan komen op het moment dat overige aanbieders (zoals KPN, Vodafone etc) ook de Iphone mogen gaan aanbieden. Ik denk dat ze onder elkaar wel prijs afspraken gaan maken. Als dat zo is dan is dit een zaak voor de OPTA en NMA om dit in de gaten te houden. Dus blijf het nieuws maar volgen.

XIII 26-10-10 16:25

Prijsverhoging en verlies monopolie zijn "oud nieuws":

T-Mobile verhoogt prijzen iPhone na 1 november 2010 - iPhone - iPhoneclub.nl

(bericht van 14-Okt-2010)

WINDMILL 27-10-10 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 591615)
Prijsverhoging en verlies monopolie zijn "oud nieuws":

T-Mobile verhoogt prijzen iPhone na 1 november 2010 - iPhone - iPhoneclub.nl

(bericht van 14-Okt-2010)


Dit had ik nog niet gezien. Bedankt hiervoor. Het is dus voor een gewoon abonnementje (neem de i150 met een abo voor 2 jaar) maar liefst een verhoging van 35%......... Hoezo minder verdienen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.