//

iPhone 4 reparatieduur bij T-Mobile?

iPhone 4 reparatieduur bij T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen die ervaringen hebben met het laten repareren van de iPhone 4 via het officiële kanaal van T-Mobile? Die van mij gaat namelijk, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-10, 10:55
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard iPhone 4 reparatieduur bij T-Mobile?

Zijn er mensen die ervaringen hebben met het laten repareren van de iPhone 4 via het officiële kanaal van T-Mobile? Die van mij gaat namelijk, met een gebroken achterglas, vandaag op de bus. Zijn er hier mensen die exact dit hebben meegemaakt? Hoe zit het met kosten en hoelang ben ik hem ongeveer kwijt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-10, 11:41
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik heb geen idee. Maar je kunt misschien even bellen met Solid Vision. En zij kunnen je wellicht antwoord geven op deze vragen.
  #3  
Oud 14-10-10, 12:01
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Ik heb vandaag al een mail gehad met een prijsopgave (zo'n 220 Euro). Wellicht nog even checken met m'n verzekering gezien ik toen 200 euro genoemd hebt, maar dat gaat dus vrij snel.
  #4  
Oud 14-10-10, 22:42
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

huh? moet je 200 euro betalen terwijl je een verzekering bij tmob heb afgesloten??
dan heb je toch alleen een eigen risico van 40 euro?
  #5  
Oud 15-10-10, 13:52
frank_b frank_b is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

wow, duur even zoeken op het internet en je bent vlugger en goedkoper klaar.
ik ben naar repod.nl gegaan. half uurtje wachten klaar.
Achterkant is daar 79 eur btw. (orgineel apple) ik moest de voorkant die zit zelfs onder de 200 eur
  #6  
Oud 17-10-10, 11:05
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Ja maar mijn Interpolis verzekering heeft het geheel gedekt hoor. Maar inderdaad een vrij bizar tarief voor zo'n 'simpele' reparatie. Ik heb donderdagmiddag akkoord gegeven dus hoop hem wel zsm terug te krijgen. Gezien ze gewoon een nieuwe opsturen hoop ik dat het snel gaat...
  #7  
Oud 18-10-10, 15:57
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Helaas echter nog niet vernomen wanneer ik dit nieuwe toestel ga krijgen . Ik wil een iPhone terugggg!

Update #1
Hij is vrijdag verzonden maar helaas niet vroeg genoeg om hem zaterdag te doen aankomen. Maandag is altijd rustig met de post dus wellicht wordt het morgen. Kan niet wachten zeg! Uiteindelijk duurt het al weer een week of twee.

Update #2
Yeah! Ik heb hem maandag gehad wat dus de totale reparatietijd op precies twee weken heeft gebracht. Heerlijk om hem weer terug te hebben!

Laatst gewijzigd door spysical; 27-10-10 om 01:58. Reden: Edit knop gebruiken aub!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? sanders Unlock 10 29-04-10 19:07
iPhone PrePaid bij T-Mobile!! Cherrim Chat en geruchten 13 13-03-09 22:26
iPhone zakelijk bij T-Mobile Gonny Archief 8 29-06-08 15:31
iPhone bij T-Mobile Skitel Archief 16 20-04-08 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.