//

Simkaart van 3G al in 4 te gebruiken?

Simkaart van 3G al in 4 te gebruiken? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg morgen mijn Iphone 4 van T-Mobile (i-150), er zou een microchip bij zitten. Het is een vervolg op een lopend T-Mobile contract (i-300) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-10, 21:01
Frenzie Frenzie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard Simkaart van 3G al in 4 te gebruiken?

Ik krijg morgen mijn Iphone 4 van T-Mobile (i-150), er zou een microchip bij zitten.

Het is een vervolg op een lopend T-Mobile contract (i-300) op mijn 3G dat nog drie weken doorloopt.

Kan ik nu al meteen gebruik maken van mijn Iphone met mijn nieuwe chip?
Of moet ik mijn huidige chip verknippen en zo ja ...kan ik dat zelf met een schaar doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-10, 21:45
oc-recom oc-recom is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 59
Standaard

als je op google zoekt naar microsim template, dan krijg je een vorm die je moet uitprinten en dan kun je je huidige sim erop leggen, op die manier kun je dus je sim verknippen, ik heb het zelf gedaan met een stanley mesje, dan ging goed, maar ben wel een keer uitgeschoten maar hij doet het nog steeds.

ik neem namelijk aan dat je je huidige simkaart nog even moet houden. succes
__________________
macbook 13'' late 2008-iphone 4 16GB UK-appleTV 160GB
  #3  
Oud 14-10-10, 09:22
Frenzie Frenzie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oc-recom Bekijk bericht
als je op google zoekt naar microsim template, dan krijg je een vorm die je moet uitprinten en dan kun je je huidige sim erop leggen, op die manier kun je dus je sim verknippen, ik heb het zelf gedaan met een stanley mesje, dan ging goed, maar ben wel een keer uitgeschoten maar hij doet het nog steeds.

ik neem namelijk aan dat je je huidige simkaart nog even moet houden. succes
Bedankt!
Toevallig heb ik nog zo'n mal liggen (zat bij mijn Vodafone-Ierland-Internet kaartje).
Ga het maar eens proberen...
  #4  
Oud 14-10-10, 09:42
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als je je abonnement hebt verlengt dan kun je als het goed is meteen gebruik maken van de bijgeleverde microsim.

Ik heb mijn toestel en microsim op 30 Juli gekregen en mijn verlenging ging in september pas in. Maar heb iPhone gewoon met de microsim geactiveerd en gebruik het toestel alweer dik 2 maand zonder problemen.
  #5  
Oud 16-10-10, 13:33
Frenzie Frenzie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Inderdaad...de nieuwe microsim kon ik meteen in mijn Iphone 4 zetten en mijn vorige abonnement op die manier nog even laten doorlopen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart The Raptor iTunes 0 27-08-10 18:10
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? Vincent82 Overige providers België 1 17-08-10 09:57
Andere t-mobile simkaart gebruiken sjors1 Odido (T-Mobile) 2 06-05-09 13:49
Hoe nummers van simkaart van andere provider op Iphone ?? j.junior iPhone algemeen 0 18-08-08 15:40
positie simkaart? Oude handleiding nu nog te gebruiken? Hoe kom ik aan versie 1.0.2?! Frankie Archief 6 01-10-07 00:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.