//

iPhone 4 simlockvrij maken

iPhone 4 simlockvrij maken discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag via de klantenservice van tmobile te horen gekregen dat ik mijn iPhone 4 gratis mag unlocken. Hiervoor moet ik via hun ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-10, 22:23
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard iPhone 4 simlockvrij maken

Hallo,

Ik heb vandaag via de klantenservice van tmobile te horen gekregen dat ik mijn iPhone 4 gratis mag unlocken. Hiervoor moet ik via hun site de instructies volgen. Ik heb een aantal simkaarten geknipt tot micro simkaarten. Dat zijn kaarten van dekamobiel en Kruidvat mobiel. Maar als ik deze vervolgens in mijn iPhone doe gebeurt er niets. Ik hoor toch een melding te krijgen dat de telefoon alleen tmobile kan hebben? Ik heb mijn toestel nog niet simlockvrij gemaakt want kan geen andere kaart krijgen. Moet ik perse een KPN of Vodafone sim hebben? Of hoor ik sowieso geen melding te krijgen als ik een kaart van een andeere provider erin doen.
__________________
NWO 666
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-10, 22:26
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Volgens mij krijg je geen melding als hij al unlocked is, anders had je een ongeldige sim melding gekregen. Heb je wel gewoon bereik met die andere sims? En kan je bellen er mee?
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.

Laatst gewijzigd door Chrisl; 14-10-10 om 22:28.
  #3  
Oud 14-10-10, 22:53
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Nee hij is nog niet simlockvrij vrij. Die kaarten doen het niet in mijn iPhone maar als ik ze in mijn Nokia stop kan ik er mee bellen. Ik moet natuurlijk wel een adapter gebruiken.
  #4  
Oud 15-10-10, 12:19
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Het is me gelukt. Mijn Iphone 4 is officeel simlockvrij by Tmobile.
  #5  
Oud 15-10-10, 15:47
smtln smtln is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Wat is het verhaal erachter dat je gratis je iPhone 4 via T-Mobile mocht unlocken? Ben ook wel geïnteresseerd...
  #6  
Oud 15-10-10, 16:05
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Ik heb sinds augustus 2009 een iphone abo met een 3gs. Die is toen kapot gegaan en kreeg van de verzekering een nieuwe. Ik vroeg om de iphone 4 dat mocht tegen bijbetaling van eigenrisico. Heb toen bij tm aangekaart dat ik er neits aan kon doen dat ie kapot ging en daarom een nieuwe iphone 4 heb gekregen. Daarom is het alsnog gratis unlockt door tm.
  #7  
Oud 16-10-10, 02:10
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Ik heb sinds augustus 2009 een iphone abo met een 3gs. Die is toen kapot gegaan en kreeg van de verzekering een nieuwe. Ik vroeg om de iphone 4 dat mocht tegen bijbetaling van eigenrisico. Heb toen bij tm aangekaart dat ik er neits aan kon doen dat ie kapot ging en daarom een nieuwe iphone 4 heb gekregen. Daarom is het alsnog gratis unlockt door tm.

even een vraagje?

Ik heb ook een t-mobile die ik zelf unlocked heb maar een telfort kaart die ik verknipt heb naar micro formaat daar krijg ik geen ontvangst mee.
Heb jij dat ook ervaren?
  #8  
Oud 16-10-10, 23:05
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Ja ik heb ook 2 simkaarten om zeep geholpen. Daarna heb ik op internet een template gevonden daarmee lukte het wel meteen bij de derde simkaart.
  #9  
Oud 06-11-10, 09:38
cwsmdb cwsmdb is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar cwsmdb
Standaard

had jij de verzekering zelf afgesloten of via t-mobile
heb je niet aan moeten tonen bij t-mobile dat het via de verzekering is gegaan of geloofde ze je meteen op je woord
heeft de verzekering voor een ander toestel gezorgd of heb je die zelf
elders gekocht want is per slot van rekening toch een t-mobile toestel
willen zij voor unlock kunnen zorgen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g (legaal) simlockvrij maken Colburners Archief 1 02-09-10 17:55
iphone 4 simlockvrij maken Bhola Archief 1 12-08-10 09:52
T-Mobile wil mijn iPhone niet simlockvrij maken Xinchou Odido (T-Mobile) 7 06-07-10 21:40
iPhone: Lastig geval iphone simlockvrij maken jopjop Jailbreak 4 11-09-09 22:55
iPhone 3G: Wie kan mijn iPhone 2.2 simlockvrij maken v.karabacak Unlock 35 06-03-09 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.