//

Internet only abonnement?

Internet only abonnement? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Onlangs heb ik in Parijs een iPhone gekocht. Het is de eerste mobiele telefoon ooit die ik heb gekocht (30jr). Ik heb altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-10-10, 19:41
Simlock Simlock is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard Internet only abonnement?

Hallo iedereen! Onlangs heb ik in Parijs een iPhone gekocht. Het is de eerste mobiele telefoon ooit die ik heb gekocht (30jr). Ik heb altijd prepaid gebeld en wou daar gewoon mee verder gaan.

Echter, ik was in de veronderstelling dat ik wel prepaid kon bellen en een internet-only abonnementje kon nemen! Helaas... zoiets bestaat dus niet.

Weet iemand wat de beste optie nu is?? Ik raak totaal verdwaald in het woud der optie's.

• Als ik het goed begrijp is bij T-mobile een relax-abo voor 13 euro p.m met een 'web 'n walk' bundel van €10 het goedkoopst. Dus €26 totaal. Maar dan had ik net zo goed een iPhone met abo hier kunnen kopen en zo veel bel ik niet (hooguit 5 euro p.m.)

• Verkopen andere telco's ook microsimkaarten? Dan zou een andere telco misschien een optie zijn

• Ik kan op de site van T-mobile niet zien of een 'web 'n walk' ook mogelijk is met een sim-only (wat dat ook mag zijn) van €7 per maand. Weet iemand dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-10, 21:00
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

T-Mobile.nl: T-Mobile Voordeelsim
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen...s_web/tarieven
http://www.kpn.com/mobiel/mobiel-sim...rDirectly=true

Laatst gewijzigd door pinokkia; 18-10-10 om 21:06.
  #3  
Oud 18-10-10, 23:28
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Als je een internet only abonnement wilt kun je beter gebruik maken van de tv-gids actie van Vodafone: https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883

Als je dan kiest voor het 190-abonnement heb je 1 GB internet en 190 belminuten/sms en ben je voor 11 euro in de maand klaar

Sim-only is trouwens alleen abonnement. Bij een normaal gsm-abonnement zit er vaak een telefoon bij, maar sim-only is speciaal voor mensen die al een telefoon hebben
  #4  
Oud 20-10-10, 16:24
Simlock Simlock is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald89 Bekijk bericht
Als je een internet only abonnement wilt kun je beter gebruik maken van de tv-gids actie van Vodafone: https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883

Als je dan kiest voor het 190-abonnement heb je 1 GB internet en 190 belminuten/sms en ben je voor 11 euro in de maand klaar

Sim-only is trouwens alleen abonnement. Bij een normaal gsm-abonnement zit er vaak een telefoon bij, maar sim-only is speciaal voor mensen die al een telefoon hebben

thnx allebei! Ik bel nu met T-mobile, daar blijven met een sim-only + web'n walk zou €18 per maand zijn op z'n goedkoopst.

€11 per maand klinkt goed... alleen heb ik gehoord dat het netwerk van Vodafone erg slecht is. En is het wel mogelijk om je oude nummer mee te nemen van een andere provider naar een microsim van Vodafone?

Laatst gewijzigd door Simlock; 20-10-10 om 16:43.
  #5  
Oud 20-10-10, 23:01
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Netwerk van Vodafone slecht? Ik heb zelf de ervaring dat het netwerk van T-Mobile juist erg slecht is (op de plaatsen waar ik kom) en het netwerk van Vodafone op die plaatsen vele malen beter is. Samen met KPN heeft Vodafone mijn inziens toch wel het sterkste netwerk van NL

Nummerbehoud is geen probleem, dat kun je aanvragen tijdens je bestelling. Als je het abonnement afsluit krijg je een normale simkaart thuis gestuurd, deze kun je echter in de Vodafone-winkels of telefonisch omruilen voor een micro-sim, vaak zelfs kosteloos
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het ideale iPad internet abonnement. Daros Koopinformatie Nederland 60 24-06-12 16:21
Traag internet KPN/Hi i-abonnement koekiee KPN 6 14-04-11 12:16
3G Internet zonder abonnement? Tunix Overige providers Nederland 5 09-12-10 09:13
Mobiel Internet: extra kosten bij abonnement? played Odido (T-Mobile) 4 23-02-10 17:42
Goedkoop Sim-Only abonnement + internet VirtuaCash Overige providers Nederland 3 25-09-09 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:29.