//

imei unlock tmobile vervalt?

imei unlock tmobile vervalt? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hoorde dat het niet meer mogelijk is om een iphone via T-mobile, Cdmedia of via wie dan ook. Ik keek namelijk op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-10, 20:52
Rubenn1992 Rubenn1992 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 138
Standaard imei unlock tmobile vervalt?

Hallo,

Ik hoorde dat het niet meer mogelijk is om een iphone via T-mobile, Cdmedia of via wie dan ook. Ik keek namelijk op de site van Cdmedia, daar is het inderdaad niet meer mogelijk.

Een vriend van me belde me gelijk op (want ik heb een paar weken geleden nog een unlock gedaan via Cdmedia) en zei dat alle unlocks die reeds gedaan zijn komen te vervallen als ik zou restoren of updaten. Hij had dit gelezen op tweakers:



Ik heb hier wel gewoon €70,- voor betaald.. Ik wilde gewoon een neverlockte telefoon en geen softunlockte. Dan had ik natuurlijk wel ultrasn0w gebruikt :S
Hoe gaat dit verder?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-10, 20:58
ruthger2g ruthger2g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Zowiezo heb je een hardunlock ipv neverlock (neverlocked = vanuit fabriek).

Vind het wel raar dit.
T-mobile kan hem zowiezo simlock vrij maken voor je (120e..)
Echter die voert de codes legaal in bij de Apple server.

Zodra jou iPhone vraagt aan de server 'ben ik simlockvrij?', kijkt hij in de database van de apple servers of dat zo is, zoja (dus via t-mobile); simlockvrij maken.

Geen idee wat de werkwijze is van CD-media, of ze hem 'cracked' invoeren, een smerig persoontje hebben die bij apple werkt of een andere methode.

Feit blijft wel dat je gewoon je geld terug kan eisen denk ik , mocht hij idd vervallen.
  #3  
Oud 19-10-10, 21:05
Rubenn1992 Rubenn1992 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruthger2g Bekijk bericht
Zowiezo heb je een hardunlock ipv neverlock (neverlocked = vanuit fabriek).

Vind het wel raar dit.
T-mobile kan hem zowiezo simlock vrij maken voor je (120e..)
Echter die voert de codes legaal in bij de Apple server.

Zodra jou iPhone vraagt aan de server 'ben ik simlockvrij?', kijkt hij in de database van de apple servers of dat zo is, zoja (dus via t-mobile); simlockvrij maken.

Geen idee wat de werkwijze is van CD-media, of ze hem 'cracked' invoeren, een smerig persoontje hebben die bij apple werkt of een andere methode.

Feit blijft wel dat je gewoon je geld terug kan eisen denk ik , mocht hij idd vervallen.
Ik heb zelf met die man van CDmedia gesproken op msn, en hij vertelde me ook dat de database van apple nog even moest updaten en daarna mijn iphone simlockvrij moest zijn. Dat is ook keurig gebeurd, in iTunes kreeg ik een melding ; Gefeliciteerd, uw iPhone is unlocked. Lijkt me sterk dat ze dit terug kunnen draaien. Toch?
  #4  
Oud 19-10-10, 21:08
ruthger2g ruthger2g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubenn1992 Bekijk bericht
Ik heb zelf met die man van CDmedia gesproken op msn, en hij vertelde me ook dat de database van apple nog even moest updaten en daarna mijn iphone simlockvrij moest zijn. Dat is ook keurig gebeurd, in iTunes kreeg ik een melding ; Gefeliciteerd, uw iPhone is unlocked. Lijkt me sterk dat ze dit terug kunnen draaien. Toch?

Heb geen idee, als Apple ziet welke 'niet via de officiele weg' zijn ingevoerd in het systeem, dan kan dat denk ik wel hoor.

Bedoel; als iemand op mn website een order plaatst en het via een hack 'gratis' kan doen, kan ik hem ook verwijderen.
Tis niks meer en niks minder dan een gigantische lijst aan imei nummers, die kunnen ze makkelijk en snel verwijderen hoor , believe me

Maar zover ik lees is er een storing, of m.a.w.; persoon die ze invoert (wss medewerker apple ofzo?) is ziek.
  #5  
Oud 19-10-10, 21:17
Rubenn1992 Rubenn1992 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruthger2g Bekijk bericht
Heb geen idee, als Apple ziet welke 'niet via de officiele weg' zijn ingevoerd in het systeem, dan kan dat denk ik wel hoor.

Bedoel; als iemand op mn website een order plaatst en het via een hack 'gratis' kan doen, kan ik hem ook verwijderen.
Tis niks meer en niks minder dan een gigantische lijst aan imei nummers, die kunnen ze makkelijk en snel verwijderen hoor , believe me

Maar zover ik lees is er een storing, of m.a.w.; persoon die ze invoert (wss medewerker apple ofzo?) is ziek.
CDmedia is gewoon een bedrijf.. niet voor illegale handel lijkt me..
en anders eis ik mooi mn centjes terug
  #6  
Oud 21-10-10, 12:36
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tattu Bekijk bericht
je kan altijd bij mij officieel je iPhone simlockvrij laten maken voor slecht 75euro
geen gezeik meer na een update, eenmaal simlockvrij altijd simlockvrij
Volgens mij was je er in een ander draadje ook al op gewezen dat preken voor eigen parochie niet geheel kosjer genoemd kan worden...
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #7  
Oud 21-10-10, 18:31
Niestyboy Niestyboy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard

Dan is Tattu nog een van de weinigen die hem officieel sim vrij kan maken. En daar willen nog altijd heel veel mensen gebruik van maken. Maar mijn info is dat die omweg voor T-Mobile imei unlock via Apple server voorbij is. Ik ga in ieder geval even contact opnemen met Tattu voor een unlock...;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: IMEI Unlock, beste aanbieder buitenom T-Mobile? Imtek Unlock 23 29-11-10 15:46
Unlock door TMobile spysical Odido (T-Mobile) 3 01-08-10 12:16
iPhone 1e gen.: Officiële unlock mogelijk door IMEI aan te passen met ZiPhone? RRPhantom Unlock 19 18-06-09 22:05
verkeerd imei nummer na unlock van 1.02 naar 1.1.1 maxschoenmakers Unlock [archief] 2 28-10-07 03:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.