//

Verlengd bij tMOB

Verlengd bij tMOB discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Net verlengd bij tmob. relax 35 met standaard internet voor 45 euro p/mnd iphone 32 voor 130 euro ! De 16 was trouwens maar 30 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-10-10, 10:02
ability ability is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard Verlengd bij tMOB

Net verlengd bij tmob.
relax 35 met standaard internet voor 45 euro p/mnd
iphone 32 voor 130 euro!
De 16 was trouwens maar 30 euro...

Voor degene die twijfelden, bel gewoon ff , op internet kreeg ik die prijzen niet bij verlengen...
Zeker omdat volgende week de prijzen omhoog gaan denk ik dat ik een goede deal heb.
ps ik woon blijkbaar in een gebied dat goed gedekt is bij tmob...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-10, 17:27
sanderis's schermafbeelding
sanderis sanderis is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 7
Standaard

Dat is inderdaad een mooie prijs! Ik mag overmorgen verlengen en heb toevallig vandaag naar ze gebeld. Ze konden me alleen niet helpen omdat ik een betalingsachterstand had.. Net ff overgemaakt dus vrijdag maar ff kijken wat ze voor een aanbieding voor mij hebben.

Moest jij echt onderhandelen of kwamen ze meteen met deze aanbieding??
  #3  
Oud 21-10-10, 06:34
John_J John_J is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

Die aanbieding krijg ik ook via internet, de 16G krijg ik zelfs gratis, maar wel bij een R35 abonnement. Dat is oplichterij. Langzamer internet. Hogere abonnementskosten, van 30 euro naar 45 euro. Ik wacht nu op KPN en Vodafone.
Beetje jammer voor iemand die al 9 jaar een abonnement heeft.
  #4  
Oud 21-10-10, 09:08
ability ability is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John_J Bekijk bericht
Die aanbieding krijg ik ook via internet, de 16G krijg ik zelfs gratis, maar wel bij een R35 abonnement. Dat is oplichterij. Langzamer internet. Hogere abonnementskosten, van 30 euro naar 45 euro. Ik wacht nu op KPN en Vodafone.
Beetje jammer voor iemand die al 9 jaar een abonnement heeft.
Oplichterij ? 330 min voor 35,- plus een tientje voor internet, dat valt wel mee hoor. Je betaalt per seconde. Bij de andere providers betaal je per minuut ... dan heb ik zeker 500 minuten als alles per minuut gaat! Kijk dan maar eens wat je betaalt...
enja die internet bundel is niet heel snel maarja je telefoon is wel goedkoper. Tis maar wat je belangrijk vind. Dat is heel persoonlijk.

De prijzen kreeg ik zo, zonder onderhandelen.
  #5  
Oud 21-10-10, 10:37
John_J John_J is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat je bij relax abo's per minuut betaald.
En internet met een beetje snelheid kost 14,95
  #6  
Oud 21-10-10, 10:39
John_J John_J is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

En ja, oplichterij is misschien de verkeerde woordkeuze
  #7  
Oud 21-10-10, 15:01
ability ability is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John_J Bekijk bericht
Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat je bij relax abo's per minuut betaald.
En internet met een beetje snelheid kost 14,95
Oke het internet valt te bezien of dat wel zo fantastisch is maar je veronderstelling over het per minuut betalen is niet correct. Je betaalt bij de nieuwe relax abb per seconde. ( op de eerste minuut na dan)
Andere providers zijn per minuut continu.

Ik zit toch veelal op Wi-Fi dus...
  #8  
Oud 24-10-10, 09:58
ability ability is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik kreeg gisteren mijn contractverlenging per brief.
Er staat in dat je tot 7 dagen nadat je het toestel hebt ontvangen nog kan annuleren...
Dus, die iphone komt pas over een paar weken dus mocht er echt iets beters zijn tegen die tijd dan kan je altijd gewoon annuleren! Tja daarom koos ik nu ipv na 1 november..
  #9  
Oud 24-10-10, 20:55
hanssie45 hanssie45 is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

even een vraagje kon jij je beltegoed mee nemen dan ik heb nu nog 330 euro beltegoed als ik ga verlangen,gr hans
  #10  
Oud 25-10-10, 12:02
ability ability is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

alleen als je verlengd met hetzelfde abb dat je nu hebt... anders ben je dat kwijt.
ik was het kwijt maar ik had nog maar 300 min staan en die bel ik wel weg voordat ik overga..
  #11  
Oud 26-10-10, 18:34
jacqueshe jacqueshe is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb vorige week mijn abbo verlengd en het heeft echt zin om te bellen ipv via internet te bestellen. (als je het tenminste niet erg vind om langggg in de wacht te staan..)

Ik heb een Relax (online)35 voor 28,95 + internet voor 2.50 ! per maand. Bijbetalen voor de telefoon (Iphone 4 16 gig) is 29,95.
Let op: bij een Relax online abbo betaal je wel per minuut. bij het gewone Relax abbo niet...(maar die is ook duurder)

Levertijd is wel 8! weken. Tijdens gesprek inz verlenging werd 2 weken verteld....
  #12  
Oud 26-10-10, 19:03
ability ability is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacqueshe Bekijk bericht
Ik heb vorige week mijn abbo verlengd en het heeft echt zin om te bellen ipv via internet te bestellen. (als je het tenminste niet erg vind om langggg in de wacht te staan..)

Ik heb een Relax (online)35 voor 28,95 + internet voor 2.50 ! per maand. Bijbetalen voor de telefoon (Iphone 4 16 gig) is 29,95.
Let op: bij een Relax online abbo betaal je wel per minuut. bij het gewone Relax abbo niet...(maar die is ook duurder)

Levertijd is wel 8! weken. Tijdens gesprek inz verlenging werd 2 weken verteld....
oke, dan voel ik me enigzins wel geflessed met een tientje voor het internet...
Zat dat in een aktie ofzo die 2,50 ?
  #13  
Oud 26-10-10, 22:30
jacqueshe jacqueshe is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard

Tmobile heeft een dubbel beleid. Als je je abbo verlengt bij de "normale" klantenservice dan betaal je 10 euro voor internet. Als je dit doet bij de afdeling opzeggingen dan betaal je 2,50 pm (voor 2 jaar). Deze afdeling heeft meer mogelijkheden... Aldus de klantenservice.
  #14  
Oud 28-10-10, 18:56
1-2tje 1-2tje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacqueshe Bekijk bericht
Tmobile heeft een dubbel beleid. Als je je abbo verlengt bij de "normale" klantenservice dan betaal je 10 euro voor internet. Als je dit doet bij de afdeling opzeggingen dan betaal je 2,50 pm (voor 2 jaar). Deze afdeling heeft meer mogelijkheden... Aldus de klantenservice.
Heb jij een direct nummer van die afdeling? Ik meen dat ik het op dit forum al een keer voorbij heb zien komen maar kan het niet vinden.
  #15  
Oud 28-10-10, 19:34
John_J John_J is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

Volgens mij is daar geen direct nummer van, je moet gewoon bellen met de boodschap dat je je contract wil opzeggen.
Als je mazzel hebt verbinden ze je door en krijg je misschien toch een extra korting.
En als je nog meer mazzel hebt wordt je niet door verbonden, en wordt je abonnent stop gezet (als je contract is verlopen) en kun je ingaan op een mooie actie van KPN of Vodafone.
Zo ga ik het wel doen, dan is de keus aan t-mobile of zij hun klanten willen behouden.

Laatst gewijzigd door John_J; 28-10-10 om 20:05.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
thetering, na sim unlock Tmob Maxitito Unlock 3 12-08-10 00:32
iphone 4 met Tmob; tethering al gelukt? Berik61 iPhone algemeen 0 01-08-10 12:12
gereserveerd op 20 juli, zonder toestemming abonnemnt verlengd isaac020 Koopinformatie Nederland 11 25-07-10 00:20
iphone 3gs tmob. met mobielunlocken.nl jurben33 Archief 5 28-08-09 10:35
iPhone 3G Jailbreaken zonder Tmob SIM Titoezz Archief 1 29-06-09 18:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.