//

Huidige levertijden T-Mobile?

Huidige levertijden T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik dus ook, in 5 werkdagen. dus zie t probleem niet zo. behalve dat ik nu wel onbeperkt internet heb, en geen limiet van 500mb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 13-01-11, 08:57
mickeyD mickeyD is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 52
Standaard

ik dus ook, in 5 werkdagen.
dus zie t probleem niet zo.
behalve dat ik nu wel onbeperkt internet heb, en geen limiet van 500mb of 1000mb per maand ofzo.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 13-01-11, 10:24
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickeyD Bekijk bericht
ik dus ook, in 5 werkdagen.
dus zie t probleem niet zo.
behalve dat ik nu wel onbeperkt internet heb, en geen limiet van 500mb of 1000mb per maand ofzo.
Bij T -mobile?
  #283  
Oud 13-01-11, 15:13
mickeyD mickeyD is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 52
Standaard

ja, dat klopt.
  #284  
Oud 13-01-11, 22:13
randyvdmeer randyvdmeer is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard iPhone 4 levertijd T-Mobile

Ik heb de iPhone 4 bij een T-Shop besteld en het zou ongeveer 2 weken duren. De verkoper zei dat er in januari weer meer geleverd worden. Na een tweede bezoek aan de winkel hoorde ik vandaag dat het nog eens 2 weken ging duren. Het was nu klaar en de maat was vol met T-Mobile.
Via een vriendin hoorde ik dat er bij de BelCompany (Haarlem) nog vol iPhone's 4 in voorraad waren. Elk model ook van andere providers. Heb het geld terug gevraagd bij T-Mobile (voor het reserveren € 50,-) en ben naar de BelCompany gelopen in hetzelfde winkelcentrum.
Nu ben ik de trotse eigenaar van één nieuwe iPhone 4!!! Dus misschien een tip voor andere die nog wachten..?! Want het is gewoon niet normaal dat andere winkels het op voorraad hebben en T-Mobile maar moeilijk doet.
  #285  
Oud 13-01-11, 22:44
mickeyD mickeyD is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 52
Standaard

gewoon poep aan hebben en online bestellen, en dan heb je hem in een week.
die lui in de winkel roepen blijkbaar ook maar wat, dan zitten ze er positief naast als het sneller is, staat goed namelijk.. "alsof je voorrang hebt gehad" omdat je zo lief keek ofzo..
daarbij sta je in de T-mobile shop geheid een half uur of langer in de rij, omdat er allerlei kanslozen hun rekening cash komen afrekeken, en ugg's miepjes weer es met hun BB in de regen hebben staan bellen ofzo. "hoeso kan ik er niet mee bellen als t regent? ik moet toch opnemen als sjarlien belt?!? pfff" en dan zo'n handtas maatje vakantie koffer aan de linker arm, en die BB in de rechterhand ter hoogte van wat ooit nog eens borsten moeten worden hahaha.. maar ik dwaal af ;-)
  #286  
Oud 13-01-11, 22:59
jarnovld jarnovld is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 27
Standaard

Van de medewerkers in de shop kan je sowieso niet veel verwachten. De levertijd in de shop zou volgens een medewerker 8 tot 12 weken(!) zijn. Hij zei dat de levertijd bij online bestellingen hetzelfde zou zijn. Toen ik hem wees op het feit dat op de site 3 tot 4 weken staat vermeld wist hij zich geen houding meer te geven en zei die dat dat niet klopt... Nu heb ik de iPhone 4 deze week dus gelukkig online besteld en ik heb ik hem in ieder geval binnen 4 weken, maar waarschijnlijk eerder!
  #287  
Oud 13-01-11, 23:00
mickeyD mickeyD is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 52
Standaard

ik ga er vanuit dat je hem volgende week in je bezit hebt.
  #288  
Oud 13-01-11, 23:29
meastro65 meastro65 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard levertijden T-mobile

Iphone 4 16 Gb besteld op 22 december 2010 en dinsdag 11 januari 2011 gekregen,momenteel zijn de levertijden als je bij T-mobile telefonisch besteld max 4 weken maar meestal binnen 3 weken wordt hij thuis geleverd en dat moet ik zeggen gebeurt heel netjes allemaal met sms en mail.
Echter was eerder bij mobile one geweest en daar had ik er 1 gereserveerd en die meldde mij dat het midden januari zou worden nadat er eerder half december werd gezegd.Informatie gevraagd bij winkels T-mobile en bij andere telefoonshops en allemaal hadden ze een levertijd van ongeveer 8 weken.Bij telefonsch bestellen vertelden ze nadat ik het verhaal had verteld dat het meest snelle via hun gaat want alles wat er binnenkomt wordt daarvan uit eerst verdeeld
  #289  
Oud 14-01-11, 19:47
boef38 boef38 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

ik heb hem donderdag 6 jan besteld en maan 10 jan binnen
  #290  
Oud 14-01-11, 23:18
Gatito's schermafbeelding
Gatito Gatito is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Hoera, eindelijk ik heb hem binnen. Wel meteen pech want toen ik mijn laptop opstartte crashte die meteen door de nieuwe windowsupdate. Dus dat heeft weer even geduurd, maar hij is nu dan eindelijk aan het synchroniseren met iTunes.
  #291  
Oud 15-01-11, 00:23
Tzx Tzx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Beste mensen!
Ik heb mijn iphone na 7 weken opgehaalt...

Maar, het is echt het wachten waard, zeker als je nog nooit met een iphone hebt gewerkt.
Alles werkt zo heerlijk makkelijk, en het inzoomen/uitzoomen heb ik een uur lang gedaan... Op dezelfde pagina haha.

Ik had wel geluk, op mijnes zat nog iOS 4.1 dus ik kon hem jailbreaken, wat ik ook meteen had gedaan toen ik hem in me laptop stak haha.

dus, beste mensen, heb geduld want het is echt erg fijn!
  #292  
Oud 15-01-11, 21:21
suheila suheila is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

vandaag binnen gelopen en kreeg hem gelijk mee!!!

ps : belcompany in amstelveen
  #293  
Oud 15-01-11, 21:34
McPeer McPeer is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickeyD Bekijk bericht
en ugg's miepjes weer es met hun BB in de regen hebben staan bellen ofzo. "hoeso kan ik er niet mee bellen als t regent? ik moet toch opnemen als sjarlien belt?!? pfff" )
hahahaha +1!
  #294  
Oud 18-01-11, 19:48
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

vriend van me krijgt hem donderdag geleverd, precies na twee weken. Besteld via de online shop, contractverlening.
  #295  
Oud 18-01-11, 22:17
Kenanus Kenanus is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Etten- Leur
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kenanus Bekijk bericht
Ik heb vrijdag mijn iphone 4 besteld ook middels een early renewal.
Mij werdt gezegd dat de officiele tijd 4 weken zou zijn maar waarchijnlijk een week.
In de sms stond weer 5 weken dus ik zie het wel.
Ben ook al iets van 10 jaar bij Ben/T-mobile dus ik hoop dat is wel iets sneller als de topic starter ben

Binnen !!!
Hij is heel wat sneller als de 3g in ieder geval
  #296  
Oud 20-01-11, 22:11
jarnovld jarnovld is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 27
Standaard

De mijne wordt maandag geleverd! Dinsdag 11 januari online mijn contract verlengd. Een levertijd van 13 dagen dus. Dat is heel wat minder dan de 4 weken wat in de sms stond. Gelukkig, want mijn iPhone 3G heeft nu echt wel zijn beste tijd gehad.
  #297  
Oud 21-01-11, 13:17
Mr.Barry Mr.Barry is offline
• iOS 2.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jarnovld Bekijk bericht
De mijne wordt maandag geleverd! Dinsdag 11 januari online mijn contract verlengd. Een levertijd van 13 dagen dus. Dat is heel wat minder dan de 4 weken wat in de sms stond. Gelukkig, want mijn iPhone 3G heeft nu echt wel zijn beste tijd gehad.
Idem hier.
Maandag 10 januari telefonisch contract verlengd. Woensdag 12 een sms ontvangen dat het tot 4 weken kon gaan duren. Vandaag een afspraak gemaakt voor aankomende maandag 24 januari.
  #298  
Oud 21-01-11, 19:21
de Guust de Guust is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard

14 dagen via de shop, vandaag binnen.
  #299  
Oud 21-01-11, 19:50
indy1970 indy1970 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

vorige week vrijdag contract afgesloten , vandaag de mail gehad om een afspraak te maken. op zij vroegst dinsdag.
ik kan echter alleen een dag opgeven en niet een tijdstip en ik ben eigenlijk nooit een hele dag thuis. echt ruk zo'n systeem. nu gaan ze mij bellen . tja tis vrijdag dus op zijn vroegst maandag en dan zien we wel weer.... (sorry ik ben wat ongeduldig maar wat wil je, een iphone 4 daar wil je toch geen dag teveel op wachten)
  #300  
Oud 21-01-11, 20:20
Appollio Appollio is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

30 december telefonisch besteld met contractsverlenging, 4 januari het verlengingscontract met het verzoek dit z.s.m. retour te sturen en naderhand niets meer gehoord. Tmob medewerker zegt dat hij in bestelling is en dat ik 'gescreend' moet worden door AMP. Ben notabene al sinds Ben lid, heb nog steeds een BEN simkaart. Hoezo gescreend!?
Hebben jullie bij tel. contractverlenging ook eerst een contract toegestuurd gekregen?? Tot op heden nog niets gehoord, zelfs geen sms. Mijn geduld raakt op...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis case, levertijden sjalih iPhone accessoires en onderdelen 139 01-10-10 17:31
ipod touch 4G levertijden pimjai Koopinformatie Nederland 4 23-09-10 17:41
Levertijden! Superswiegie Odido (T-Mobile) 49 31-07-10 13:15
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen nowayjose Odido (T-Mobile) 4 27-11-08 13:50
Contractovername huidige aanbieder naar T-Mobile demasterbaas Koopinformatie Nederland 1 28-09-08 00:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.