//

Huidige levertijden T-Mobile?

Huidige levertijden T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) En zo komt het allemaal toch nog goed haha ;D...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 22-11-10, 19:13
LAYZESurfer LAYZESurfer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

En zo komt het allemaal toch nog goed haha ;D
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 23-11-10, 16:31
WINDMILL WINDMILL is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mauske Bekijk bericht
Nou, net de Iphone ontvangen... en wat denk je... alle aanvragen voor het activeren van de sim worden pas maandag in behandeling genomen ! hahaha

Dus de oude sim maar ff wat ingekort.... werkt ook !
Vraagje aan je: Als ik mijn oude sim (iPhone 3G) inkort..... Kan ik hem dan direct gebruiken in mijn iPhone4? Dit zou namelijk enorm veel schelen bij het updaten van gegevens toch..? Ik zou namelijk nu niet weten hoe ik mijn gegevsn moet overzetten. Heb jij misschien een oplossing?

Hoor graag van je.

Windmill

Laatst gewijzigd door WINDMILL; 23-11-10 om 16:37.
  #103  
Oud 23-11-10, 18:44
nietemiet nietemiet is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nietemiet Bekijk bericht
Ik heb maandag 1 november telefonisch besteld. N.a.v. de berichtjes hier, ben ik zaterdag gaan bellen, bleek dat ze (ook 1 op 10 nov. besteld) nog in bestelling staan, ben dus bang dat het nog wel ff duurt.....
Dat valt plotseling reuze mee!!! 17:03 uur kreeg ik een sms dat ik mail had ontvangen en via internet een afspraak kon maken, en dat kon ook nog voor morgen, dus deze dame is superblij . Ruim 3 weken gewacht, nu is het wachten op de 2e die 10 dagen later is besteld.
  #104  
Oud 23-11-10, 21:46
LAYZESurfer LAYZESurfer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

Dus, hij is binnen enzeau, maar nu!!! Heb de stappen van T-mobile gevolgd, microsim eruit drukken in de foon en gaan met die banaan. Maarrrr, hij geeft aan dat die geen service heeft. Nu denk ik dat de sim eventueel morgenochtend pas word geactiveerd, maar in de handleiding stond dat alle iphone 4 microsims als geactiveerd worden gelevert en dat je dus gelijk kunt bellen etc. Andere ervaringen hier mee?
Ps. hij is al verbonden geweest met itunes, alles functioneert behalve bellen/sms/3g.

Laatst gewijzigd door LAYZESurfer; 23-11-10 om 21:48. Reden: extra text
  #105  
Oud 23-11-10, 23:18
WINDMILL WINDMILL is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LAYZESurfer Bekijk bericht
Dus, hij is binnen enzeau, maar nu!!! Heb de stappen van T-mobile gevolgd, microsim eruit drukken in de foon en gaan met die banaan. Maarrrr, hij geeft aan dat die geen service heeft. Nu denk ik dat de sim eventueel morgenochtend pas word geactiveerd, maar in de handleiding stond dat alle iphone 4 microsims als geactiveerd worden gelevert en dat je dus gelijk kunt bellen etc. Andere ervaringen hier mee?
Ps. hij is al verbonden geweest met itunes, alles functioneert behalve bellen/sms/3g.

Heb je al contact opgenomen met TMobile. Ik heb nameijk hedenochtend mijn iPhone4 ontvangen en naar t-Mobile gebeld. Hoefde alleen mijn ICC nummer door te geven. De medewerker van T-Mobile vertelde mij na 3 minuten dat mijn simkaart was geactiveerd. Na de middag werkte mij iphone 3 nietmeer en kon ik de nieuwe simkaart in mijn oude iPhone stoppen en gewoon gebruiken. Dus de tip van Flip: FF met T-Mobile bellen.
Suc6
  #106  
Oud 24-11-10, 21:26
CakeHunter CakeHunter is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

weet iemand waarom mensen die via het internet bestellen hun iphone 4 16GB eerder binnen hebben dan mensen die in een T-shop bestellen?
  #107  
Oud 24-11-10, 21:40
Tzx Tzx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Vandaag gereserveerd in de shop. Die vertelde mij dat ik via de T-mobile website 8-10 weken moest wachten en bij hun 2-8. Toch maar gereserveerd en een aanbetaling van 50 euro gedaan.
  #108  
Oud 24-11-10, 21:42
CakeHunter CakeHunter is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzx Bekijk bericht
Vandaag gereserveerd in de shop. Die vertelde mij dat ik via de T-mobile website 8-10 weken moest wachten en bij hun 2-8. Toch maar gereserveerd en een aanbetaling van 50 euro gedaan.
ik heb juist het gevoel dat het andersom is...
  #109  
Oud 24-11-10, 21:43
Tzx Tzx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Mag toch hopen van niet. Ik moet het doen via de Early Renewal regeling en dat kan alleen in de shop op via klantenservice
  #110  
Oud 25-11-10, 12:39
s0ezy s0ezy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door s0ezy Bekijk bericht
Ik heb de iPhone-4 4 november besteld bij T-mobile online, direct 149 euro betaald. Ben benieuwd wanneer ik hem ga ontvangen, ze zeggen 8 weken Dat zou 30 december zijn dan....
Vandaag stonden ze met mijn iPhone aan de deur, maar ik had een probleem....

En daar kwam ik 2 dagen geleden achter.. Ik had namelijk mijn rekeningnummer doorgegeven van een betaalrekening waar ik geen pinpas van heb:
Ik heb 2 betaalrekeningen, 1 met een pinpas waar ik mijn boodschappen etc van betaal, en 1 zonder pinpas waar al mijn vaste kosten van afgeschreven worden. Ik log dus altijd in met mijn boodschappen-pinpas en zie dan altijd al mijn rekeningen. Maar dat terzijde.

2 dagen terug ben ik (pas) begonnen met bellen naar T-mobile dat ik een foutje gemaakt moet hebben met mijn rekeningnummer (want ik kan dus met dat rekeningnummer geen 1 ct betalen aan de deur met de pinpas). Ik heb T-mobile wel 5x aan de telefoon gekregen, 4x werd ik doorverwezen naar de koeriersdienst AMP zodat zij wel even mijn rekeningnummer moesten wijzigen. Maar hun gebeld, en zij zeiden uiteraard dat zij niets mogen wijzigen in de contracten en dat T-mobile hun even moesten inseinen dat er een wijziging moest worden doorgevoerd. Bij T-mobile zeiden ze dat zij niet in het contract kunnen kijken :-s dat dat allemaal via AMP moest gebeuren...
De 5e keer dat ik T-mobile heb gebeld heb ik gezegd dat ik echt een oplossing wilde vinden hiervoor omdat ik heeeeel graag mijn iPhone wil

Als laatste heb ik een medewerkster gesproken die mij niet meteen wilde afpoeieren en echt wilde helpen. Ze gaf aan dat het te kort dag was om hier nu nog wat mee te doen. Zij kan niet meer een dag van te voren een wijziging doorgeven aan AMP omdat dat allemaal via systemen gaat (een fax sturen oid is in deze tijd niet mogelijk). Het enige advies wat zij mij kon geven is de aflevering afwachten en hopelijk is de koerier soepel met de verificatie van de 1 ct. Als dat niet zo was en de koerier gaat weer naar huis met de iPhone, dan moest ik T-mobile weer bellen en vragen of ze deze medewerkster die ik gesproken had een mailtje wilde sturen of ze mij terug wilde bellen en dan zou zij met mij een tegemoetkoming willen af spreken voor deze toestant. Ik weet nog niet wat ze hiermee bedoeld, financieel of een tegemoetkoming in de nieuwe levertijd. Ze gaf namelijk ook aan dat de levertijd alleen maar hoger is geworden 8-10 weken omdat T-mobile als enige nog een onbeperkte data-bundel en nog niet per minuut afrond.

De koerier aan de deur gehad vandaag dus. En ik heb mij netjes gelegitimeerd dat was ok. Maar mijn pinpas kwam niet overeen met wat er op zijn papier stond. Zij vroegen toen om een rekening afschrift, dus ik heb mijn map met al mijn rekeningafschriften laten zien dat het daadwerkelijk op mijn naam staat, dat was ok. Toen kwamen ze erachter dat er 1 cent gepint moest worden en dat dat niet mogelijk was, ze zijn weer naar huis met de iPhone waar ik met smart op gewacht had....

Ik heb daarna meteen T-mobile gebeld en gevraagd of die ene medewerkster mij wilde terugbellen.

Ik ben benieuwd wat de volgende stap is....
  #111  
Oud 25-11-10, 12:42
LAYZESurfer LAYZESurfer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WINDMILL Bekijk bericht
Heb je al contact opgenomen met TMobile. Ik heb nameijk hedenochtend mijn iPhone4 ontvangen en naar t-Mobile gebeld. Hoefde alleen mijn ICC nummer door te geven. De medewerker van T-Mobile vertelde mij na 3 minuten dat mijn simkaart was geactiveerd. Na de middag werkte mij iphone 3 nietmeer en kon ik de nieuwe simkaart in mijn oude iPhone stoppen en gewoon gebruiken. Dus de tip van Flip: FF met T-Mobile bellen.
Suc6
Je had helemaal gelijk en alles werkt perfect op het moment! ik denk dat het kwam doordat ik een contractverlenging heb genomen en mijn oude contract nog niet verlopen was, maar dat terzijde. Thnx!
  #112  
Oud 25-11-10, 12:47
s0ezy s0ezy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door s0ezy Bekijk bericht
Vandaag stonden ze met mijn iPhone aan de deur, maar ik had een probleem....

En daar kwam ik 2 dagen geleden achter.. Ik had namelijk mijn rekeningnummer doorgegeven van een betaalrekening waar ik geen pinpas van heb:
Ik heb nog even teruggekeken, en bij het bestellen wordt er niet gezegd dat je 1 cent moet kunnen pinnen, er staat zelfs dat een bankafschrift voldoende is
...
Screenshot:

  #113  
Oud 25-11-10, 13:00
s0ezy s0ezy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door s0ezy Bekijk bericht
Ik heb nog even teruggekeken, en bij het bestellen wordt er niet gezegd dat je 1 cent moet kunnen pinnen, er staat zelfs dat een bankafschrift voldoende is
...
Screenshot: ****
Mijn fout want het staat wel in mijn mail die ik op 4 november heb gekregen, ik heb diezelfde dag de 150 euro overgemaakt via iDeal....

  #114  
Oud 25-11-10, 13:27
sanrox sanrox is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 21
Standaard

Rond T-mobile als enige nog niet per minuut af?
  #115  
Oud 25-11-10, 13:29
s0ezy s0ezy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanrox Bekijk bericht
Rond T-mobile als enige nog niet per minuut af?
Zo zei ze dat inderdaad....... (niet mijn woorden maar de hare)
  #116  
Oud 25-11-10, 13:32
sanrox sanrox is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 21
Standaard

Hmm dat zou mooi zijn. Ik heb de mijne pas 06-11-2010 besteld en moet zo te horen nog even wachten.
  #117  
Oud 25-11-10, 13:33
s0ezy s0ezy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanrox Bekijk bericht
Hmm dat zou mooi zijn. Ik heb de mijne pas 06-11-2010 besteld en moet zo te horen nog even wachten.
Ik 4 november besteld en betaald en vandaag is hij geleverd, maar is niet doorgegaan zie post hierboven.

Kans is groot dat je hem dus snel krijgt.
  #118  
Oud 25-11-10, 13:41
sanrox sanrox is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 21
Standaard

Dat klinkt inderdaad hoopgevend, ik heb hem echter via de T-mobile shop besteld. Jij via de website ofniet?
  #119  
Oud 25-11-10, 13:47
s0ezy s0ezy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanrox Bekijk bericht
Hmm dat zou mooi zijn. Ik heb de mijne pas 06-11-2010 besteld en moet zo te horen nog even wachten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanrox Bekijk bericht
Dat klinkt inderdaad hoopgevend, ik heb hem echter via de T-mobile shop besteld. Jij via de website ofniet?
Ja de website van T-mobile (hierzo zegmaar) en ik ben nog geen klant, stap over vanaf KPN.
  #120  
Oud 25-11-10, 14:27
nickmdc nickmdc is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 50
Standaard

Lekker is dat, als je op The Phone House site kijkt en je wilt een iPhone bestellen bij T-Mobile staat er : Belangrijke leveringsinfo: De iPhone is vanaf begin januari 2011 weer verkrijgbaar.

Nou ik ga dus echt niet 3 maanden wachten.

edit: Sta nu ingeschreven voor een Vodafone abbo en T-Mobile abbo, kijken welke sneller is.

Laatst gewijzigd door nickmdc; 25-11-10 om 17:13.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis case, levertijden sjalih iPhone accessoires en onderdelen 139 01-10-10 17:31
ipod touch 4G levertijden pimjai Koopinformatie Nederland 4 23-09-10 17:41
Levertijden! Superswiegie Odido (T-Mobile) 49 31-07-10 13:15
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen nowayjose Odido (T-Mobile) 4 27-11-08 13:50
Contractovername huidige aanbieder naar T-Mobile demasterbaas Koopinformatie Nederland 1 28-09-08 00:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:05.