//

(Automatische) Tijd op iPhone 3G?

(Automatische) Tijd op iPhone 3G? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Het is mij opgevallen dat mijn mobiel 2 minuten voor loopt op de correcte tijd (die ik via 'Windows Time Synchroniser' van ntp.xs4allnl haal). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-10, 11:18
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Standaard (Automatische) Tijd op iPhone 3G?

Hallo

Het is mij opgevallen dat mijn mobiel 2 minuten voor loopt op de correcte tijd (die ik via 'Windows Time Synchroniser' van ntp.xs4allnl haal). Als ik via mijn Instellingen (Algemeen --> Datum en Tijd --> Stel automatisch in: uit --> Stel datum en tijd in) de tijd corrigeer, en vervolgens weer op 'Stel automatisch in' zet springt de tijd weer vooruit naar twee minuten in de toekomst.

Waar haalt mijn iPhone (met tMobile abonnement) zijn tijd vandaan? Ik dacht dat die gesynchroniseerd werd met mijn PC via iTunes. Maar dat is dus duidelijk niet zo.

Macamba
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-10, 11:34
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Je iPhone zal niet de tijd van je pc overnemen idd.. Lijkt me dat er ergens een servert staat die de juiste tijd doorgeeft.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi Brumemail Wi-Fi 0 19-09-10 16:45
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden JuRGiE iPhone algemeen 0 18-01-10 10:45
Iphone crash na automatische update llot Archief 1 07-11-09 10:26
iPhone tijd = Netwerk tijd? macamba iPhone algemeen 0 29-09-09 10:30
Automatische tijd synchronisatie Casa di Lama iPhone algemeen 0 26-06-09 13:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.