iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Verlenging contract : 4 maanden? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/76643-verlenging-contract-4-maanden.html)

Michaelangelo 01-11-10 11:33

Verlenging contract : 4 maanden?
 
Vorige week maandag stond in mijn agenda genoteerd: de dag dat ik over zou kunnen stappen naar de iPhone 4 met contractsverlenging. Op de site stond die dag ook vermeld dat ik kon verlengen. 4 maanden voor het einde van de contractsperiode (via de T-mobile shop of online).

Na de geruchten van KPN en Vodafone heb ik even gewacht met verlengen. Wat schetst mijn verbazing: vandaag kijk ik weer op de site, kan ik niet meer verlengen!

"Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Drie maanden voor het einde van je contractsperiode kun je bij T-Mobile je contract vernieuwen."

Is er afgelopen week iets gewijzigd in de voorwaarden? Iemand bekend mee?

Poppalarge 01-11-10 11:55

Even bellen voor de zekerheid, dan weet je sowieso meer...

Michaelangelo 01-11-10 12:03

Bellen kan altijd, toch stop ik met t-mobile, dus ik ga er niet meer achteraan lopen vissen.. het verbaasde me alleen.. dat het vorige wel verlengd kon worden en nu ineens niet meer..

wouter1981 01-11-10 13:34

Volgens een moderator op het T-Mobile forum is het per 1 november inderdaad gewijzigd naar 3 maand voor einddatum contract.

ronald24e 01-11-10 21:15

Ja je bent net te laat..... Waarom heb je uberhaupt gewacht na de nieuwsberichten over de prijsverhoging? Maar goed dat doet er misschien niet toe, enige is dat je nu een maand langer moet wachten helaas, en ook nog eens meer betalen......

fatality 03-11-10 12:27

Je kan een Early Renewal aanvragen omdat je voor deze wijziging al kon verlengen, mits je wel een voorinschrijving heb gedaan voor de iPhone. De extra kosten van 70,- worden dan niet in rekening gebracht. Heb ik zelf ook gedaan.

joyciie 03-11-10 12:45

Klopt helemaal..

Voor 1 nov. kan je nog 4 maanden van te voren verlengen.. Nu is dat nog maar 3 maanden. Ik zou geen Early Renewal doen..
Gwn nog deze maand af wachten en dan alsnog verlengen.

Kpn is geloof ik zelfs van 4 naar 2 maanden gegaan!..

Als je eind okt. besteld had was er niks aan de hand geweest.

Grtz..

fatality 03-11-10 12:48

@joyciie: Had ook idd ook liever geen ER willen doen, maar m'n vriend z'n tst was al zwaar toe aan vervanging dus vandaar.

joyciie 03-11-10 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fatality (Bericht 595435)
@joyciie: Had ook idd ook liever geen ER willen doen, maar m'n vriend z'n tst was al zwaar toe aan vervanging dus vandaar.


Met Early Renewal ik niet altijd iets mis ;)
Gelijk heb je.. Maar als je nog maar 1 maand hoeft te wachten is het zonde geld.. kost toch 70 euro extra..

fatality 03-11-10 19:04

Maar in dit geval hoefde ik geen 70,- voor de EA te betalen. Speciale regeling alleen voor mensen die 1 hadden gereserveerd en al konden verlengen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.