//

Simlock vrij zonder simkaart te doen ?

Simlock vrij zonder simkaart te doen ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen. Ik kan waarschijnlijk morgen mijn iphone 4 16gb ophalen maar zit dus nog de simlock op. Nu wil ik die dus simlock vrij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-10, 22:09
rkltnk's schermafbeelding
rkltnk rkltnk is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: twente
Berichten: 89
Standaard Simlock vrij zonder simkaart te doen ?

Hey mensen.

Ik kan waarschijnlijk morgen mijn iphone 4 16gb ophalen maar zit dus nog de simlock op.

Nu wil ik die dus simlock vrij hebben omdat ik nog 4maand bij kpn moet afmaken en dan gaat na die 4maand mijn t-mobile abbo in.

Maar hoe maak ik die nu simlock vrij ?

Ik heb namelijk geen t-mobile simkaartje of is dit te doen zonder?

En als ik het via de legale manier wil doen via itunes van t-mobile uit (120euro i know ;-) ) , kan dat zonder of moet dat met simkaartje ?

Heb al wel gezocht maar kan het niet echt vinden op het forum.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-10, 15:48
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Pfoe, nu weet ik niet of het met de huidige methodes kan maar als je jailbreakt kun je ervoor kiezen om dat hactivated te doen.
Je hebt dan geen simkaart nodig om te activeren, na de jailbreak kun je unlocken(mits je de juiste baseband hebt) en kun je je kpn gebruiken.
Grote nadeel is als je even niet oplet en je de firmware laat updaten dat je dan je simlock weer kwijt bent en meestal duurt het dan wel een tijdje voor de juiste jailbreak en unlock weer is gevonden/gemaakt.


Maar de makkelijkste manier is gewoon T-mobile bellen, 120 euro uitgeven en je iphone met je kpn kaartje aan itunes hangen, na een half uurtje is de simlock eraf en kun je hem altijd simlockvrij blijven gebruiken.
  #3  
Oud 22-11-10, 16:32
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

neem aan dat wanneer je overstapt naar t-mobile je dus een sim mee krijgt van t-mobile voor over 4 maanden vaak zijn die met tijdelijk nummer mits je nummerbehoud hebt aangevraagt.
  #4  
Oud 22-11-10, 17:41
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Ik zou die sim niet gebruiken want je T-Mobile plan gaat pas over 4 maanden in mocht je in tussentijds kosten maken op die sim ga je voor het volle pond.

Gewoon prepaid sim T-Mobile halen zorgen dat er 120 euro op staat en laten unlocken bij T-Mobile.
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Simlock vrij? Mike88 Unlock 8 27-01-11 16:36
Simlock vrij ?? iphoneEd iPhone algemeen 1 12-12-10 00:23
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij Dagavu Unlock 0 25-09-10 13:22
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? Rub3n Archief 4 27-02-10 10:22
iPhone: iPhone zonder simkaart met simlock hoe geraak ik tot bij instellingen? Philoz Jailbreak 2 25-07-09 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.