//

contract ontbinden hoe dan verder met nummerbehoud?

contract ontbinden hoe dan verder met nummerbehoud? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een t-mobile abbo sinds een paar maanden is het bereik in mijn woonplaats echt te bagger voor woorden, na een klacht te hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-10, 22:45
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard contract ontbinden hoe dan verder met nummerbehoud?

ik heb een t-mobile abbo sinds een paar maanden is het bereik in mijn woonplaats echt te bagger voor woorden, na een klacht te hebben ingedient een aantal weken geleden zou ik worden gebelt door de technische dienst.

echter loopt mijn contract af in februari en heb ik besloten over te stappen naar vodafone met nummerbehoud dit is goed gekeurd en zou plaats vinden in februari a.s

nu word ik vandaag gebelt door de technische dienst van t-mobile met het verhaal dat mijn verhaal klopt er schijnen masten in mijn woonplaats te zijn weg gehaald en daar door dus erg slecht tot geen bereik! ze kunnen dit niet op korte termijn verbeteren dus bood de meneer mij 20% korting aan tot mijn abbo verloopt of ik mag mijn contract ontbinden! nu is mijn vraag dus
stel ik wil ontbinden hoe zit het dan met mijn nummerportering? kan dit dan eerder plaats vinden?

ik heb al gemailt naar vodafone en t-mobile gevraagt hoe nou veder maar was benieuwd of iemand hier een idee heeft of zelfs ervaring??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-10, 15:10
johannesCoenradusKlene johannesCoenradusKlene is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Gewoon nieuwe abbo aanvragen bij vodafone en zij regelen de rest.
  #3  
Oud 26-11-10, 22:41
valkyr64 valkyr64 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Als je je contract ontbindt wordt het nummer vrijgegeven, je kunt dan direct naar de Vodafone shop, uitleggen wat er aan de hand is en je kunt gelijk je abbo afsluiten. Telefoon krijg je na 5 werkdagen mee (zo lang duurt volledige nummerportering van t-mobile naar vodafone).
  #4  
Oud 27-11-10, 02:40
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Dat is de theorie. Ik zit nu in de praktijk al 4 weken te wachten. Nummer wordt niet vrijgegeven tot je je telefoon afbetaald hebt via een factuur of deze hebt ingeleverd. En je moet zelf om die factuur vragen, die sturen ze je niet vanzelf.

En als je het daar niet mee eens bent, zoals ik, kan je nog langer de bureaucratie in.. bah.
  #5  
Oud 27-11-10, 10:41
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

ik heb een simonly abbonement dus heb van toestel terug geven of betalen geen last heb een simlock vrije belg hier dus dan zal het wel goed komen hoop ik!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontbinden contract cubesten Odido (T-Mobile) 3 01-11-10 11:44
Contract ontbinden Clyn Odido (T-Mobile) 10 14-06-10 20:58
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract ontbinden mike28 Archief 1 21-11-09 12:57
Contract opzeggen met nummerbehoud verschel Odido (T-Mobile) 1 03-02-09 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.